შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N6
კლასი: _____12ა____________
საგანი: ________მათემატიკა __________________________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ______19/02/19____________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___საკონტროლო წერა____________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
გაამარტივეთ ცვლადიანი გამოსახულება
|
მოსწავლეს შეუძლია ცვლადიან
გამოსახულებებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება. განვლილი მასალის
განმეორება
|
2
|
გაამარტივეთ და გამოთვალეთ
|
მოსწავლეს შეუძლია ცვლადიან
გამოსახულებებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება. განვლილი მასალის
განმეორება
|
3
|
ამოხსენით განტოლება
|
მოსწავლეს შეუძლია განტოლების გამარტივება და ამოხსნა |
4
|
ამოხსენით უტოლობა
|
მოსწავლეს შეუძლია უტოლობის გამარტივება და ამოხსნა |
5
|
ამოხსენით უტოლობათა სისტემა
|
მოსწავლეს შეუძლია უტოლობათა სისტემის გამარტივება და ამოხსნა+ ამონახსენთა სიმრავლის მითითება |
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლე ვერ
აერთმნიშვნელიანებს წილადს
|
მოსწავლე ვერ ამარტივებს გამოსახულებას
|
მოსწავლე ვერ
ახერხებს განტოლების ამოხსნას
|
ვერ ხსნის უტოლობას
|
ვერ ხსნის უტოლობათა
სისტემას
|
3-4 ქულა
|
მოსწავლეს უჭირს
წილადის გაერთმნიშვნელიანება
|
მოსწავლეს უჭირს გამოსახულების გამარტივება
|
უჭირს განტოლების
ამოხსნა
|
უჭირს უტოლობის ამოხსნა
|
უჭირს
უტოლობათა სისტემის ამოხსნა
|
5 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს წილადის
გაერთმნიშვნელიანებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ
ამარტივებს და გამოთვლის გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
ზოგჯერ ახერხებს უტოლობის ამოხსნას
|
ზოგჯერ ახერხებს უტოლობათა სისტემის ამოხსნას
|
6 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს წილადის
გაერთმნიშვნელიანებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ
ამარტივებს და გამოთვლის გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
ზოგჯერ ახერხებს უტოლობის ამოხსნას
|
ზოგჯერ ახერხებს უტოლობათა სისტემის ამოხსნას
|
7 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია წილადის
გაერთმნიშვნელიანება
|
ხშირ შემთხვევაში ამარტივებს და გამოთვლის
გამოსახულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს უტოლობის ამოხსნას
|
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს უტოლბათა სისტემის
ამოხსნას
|
8 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია წილადის
გაერთმნიშვნელიანება
|
ხშირ შემთხვევაში ამარტივებს
და გამოთვლის გამოსახულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს უტოლობის ამოხსნას
|
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს უტოლობათა სისტემის ამოხსნას
|
9 ქულა
|
უმეტეს შემთხვევაში შეუძლია წილადის
გაერთმნიშვნელიანება
|
უმეტეს შმთხვევაში ამარტივებს
და გამოთვლის გამოსახულებას
|
უმეტეს შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
უმეტეს შმთხვევაში ახერხებს უტოლობის ამოხსნას
|
უმეტეს შმთხვევაში ხსნის
უტოლობათა სისტემას
|
10 ქულა
|
სრულყოფილად შეუძლია წილადის
გაერთმნიშვნელიანება
|
ყოველთვის ამარტივებს
და გამოთვლის გამოსახულებას
|
ყოველთვის ხსნიას
განტოლებას
|
სრულყოფილად ხსნის უტოლობას
|
სრულყოფილად ხსნის უტოლობათა სისტემას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ამარტივებს
გამოსახულებას პასუხს ვერ იღებს
|
2
|
ამარტივებს
გამოსახულებას და იღებს სწორ პასუხს
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი კლასის ნახევარმა გაართვა თავი მიცემულ
დავალებას, გაამარტივეს და გამოთვალეს, ამოხსნენს განტოლება, ამოხსნეს უტოლობა,
მათ გაუჭირდათ უტოლობათ სისტემის ამოხსნა, კერძოთ ორივე უტოლობის ამონახსნის
თნაკვეთის ჩაწერა.
|
დასკვნა
----- ------მოსწავლეები მოსწავლეები ამარტივებენ და თვლიან
ასოით გამოსახილებას, ხსნიან ერთცვლადიან წრფივ განტოლებას მაგრამ უჭირთ
განტოლებათა სისტემის ამოხსნა...-----------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია: შემდეგ მეცადინეობაზე შევიტან უტოლებათა სისტემებს და მოსწავლეები
ივარჯიშებენ უტოლობის ამონახსნის სიმრავლეების ჩაწერაზე და მათი თანაკვეთის
ჩაწერაზე
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:მ. ბენდელიანი_______________________
No comments:
Post a Comment