შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N5
კლასი: _____12ა____________
საგანი: ________მათემატიკა __________________________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________02.02.19__________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: __________ტესტირება________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
როგორ იზმება წრეწირში ჩახაზული კუთხე
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
2
|
რას უდრის კუთხე მხებსა და შეხების წერტილში
გავლებულ მკვეთს შორის
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
3
|
სად მდებარეობს სამკუთხედში ჩახაზული წრეწირის
ცენტრი
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
4
|
მართალია თუ არა რომ ნებისმიერი წრფე, რომელიც
რადიუსის მართობულია წარმოადგენს ამ წრფის მხებს
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
5
|
მართალია თუ არა რომ რკალის გრადუსული ზომა
შეიძლება 180 გრადუსზე მეტი
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
6
|
შეიძლება თუ არა რომ ჩახაზული კუთხის გრადუსული
ზომა მეტი იყოს შესაბამისი რკალის გრადუსულ ზომაზე
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
7
|
16სმ რადიუსის მქონე წრეწირში გავლებული ქორდა
ჭიმავს 120 გრადუსიან რკალს იპოვე მანძილი წრეწირის ცენტრიდან ქორდამდე
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1-6
საკითხი 1 ქულა
|
დახაზა ნახაზი და დაასაბუთა
|
7
საკითხი 4 ქულა
|
დახაზა
ნახაზი, მოიყვანა შეასბამისი ფორმულა და იპოვა მანძილი წრეწირის ცენტრიდან ქორდამდე
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ ტესტირებას, დახაზეს ნახაზები და გასცეს სწორი პასუხები, მე-7 ამოცანაზე გაუჭირდათ პითაგორას
თეორემის გამოყენება
|
დასკვნა
-----მოსწავლეები საჭიროებენ ხშირ ტესტირებებს ზოგადი უნარჩვევევბის გასაუმჯობესებლად-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
-საჭიროა მოსწავლეებს გავახსენო გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნის
დროს შესაბამისი ფორმულები და თეორემები. საჭიროა შევიტანო გაკვეთილზე სავარჯიშოები ამ საკითხებზე
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:მ. ბენდელიანი_______________________
No comments:
Post a Comment