Sunday, February 24, 2019

შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი მე-12ა კლასი N5


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი  N5
კლასი: _____12____________  
საგანი: ________მათემატიკა      __________________________    
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________    
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________02.02.19__________________________    
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  __________ტესტირება________________________    

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ- შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგებირომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
როგორ იზმება წრეწირში ჩახაზული კუთხე
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
2
რას უდრის კუთხე მხებსა და შეხების წერტილში გავლებულ მკვეთს შორის

განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
3
სად მდებარეობს სამკუთხედში ჩახაზული წრეწირის ცენტრი

განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
4
მართალია თუ არა რომ ნებისმიერი წრფე, რომელიც რადიუსის მართობულია წარმოადგენს ამ წრფის მხებს

განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
5
მართალია თუ არა რომ რკალის გრადუსული ზომა შეიძლება 180 გრადუსზე მეტი

განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
6
შეიძლება თუ არა რომ ჩახაზული კუთხის გრადუსული ზომა მეტი იყოს შესაბამისი რკალის გრადუსულ ზომაზე
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება
7
16სმ რადიუსის მქონე წრეწირში გავლებული ქორდა ჭიმავს 120 გრადუსიან რკალს იპოვე მანძილი წრეწირის ცენტრიდან ქორდამდე
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება



შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1-6 საკითხი 1 ქულა
დახაზა ნახაზი და დაასაბუთა
7 საკითხი 4 ქულა
დახაზა ნახაზი, მოიყვანა შეასბამისი ფორმულა და იპოვა მანძილი წრეწირის ცენტრიდან ქორდამდე







შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი

კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ ტესტირებას, დახაზეს ნახაზები და გასცეს სწორი პასუხები, მე-7 ამოცანაზე გაუჭირდათ პითაგორას თეორემის გამოყენება
დასკვნა
-----მოსწავლეები საჭიროებენ ხშირ ტესტირებებს ზოგადი უნარჩვევევბის გასაუმჯობესებლად-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
რეკომენდაცია
რა არის გასაუმჯობესებელი?
გაუმჯობესების გზები.

-საჭიროა მოსწავლეებს გავახსენო გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნის დროს შესაბამისი ფორმულები და თეორემები. საჭიროა შევიტანო გაკვეთილზე სავარჯიშოები ამ საკითხებზე

შემაჯამებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

პედაგოგის ხელმოწერა:მ. ბენდელიანი_______________________


No comments:

Post a Comment