Sunday, February 10, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N5


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი  N5
კლასი: _____6დ____________  
საგანი: ________მათემატიკა      __________________________    
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________    
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________7/02/2019__________________________    
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ___საკონტროლო  წერა____________________    

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ- შედეგები
N
შემაჯამებელიდავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგებირომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
1
შეასრულეთ წილადებზე მოქმედებები, შეკრება და გამოკლება
ა) 5/12+7/36-11/18
ბ) 1-3/11
მოსწავლეები შეძლებენ წილადებზე მოქმედებების შესრულებას
2
2
შეასრულეთ წილადებზე მოქმედებები, შეკრება და გამოკლება
ა) 4-(1/12+1/4)
ბ) 8,1/3-2,3/4

მოსწავლეები შეძლებენ წილადებზე მოქმედებების შესრულებას
3
3
ამოხსენით განტოლება
ა) 2,1/6+X=5,1/2
ბ) 3X-3,1/2=3,2/5

მოსწავლეები შეძლებენ განტოლებების ამოხსნას წილადებზე
4
4
ორი რიცხვის ჯამია 52,რას უდრის მეორე შესაკრები თუ მეორე შესაკრებია 14,11/17

მოსწავლეები შეძლებენ ჯამით და პირველი შესაკრებით მეორე შესაკრების პოვნას
5
5
ამოცანის ამოხსნა რომელშიც უნდა გამოიყენონ ნაწილები

მოსწავლეები შეძლებენ ამოცანის პირობის გააზრებას და ამოხსნას

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა
მოსწავლე  ვერ პოულობს უსჯ ს
მოსწავლე ვერ აერთმნიშვნელიანებს წილადებს
მოსწავლე ვერ პოულობს უცნობს
მოსწავლე ვერ იაზრებს რომელი შესაკრებია საპოვნი
ვერ სვამს საჭირო კითხვებს

3-4 ქულა
მოსწავლეს  უჭირს უსჯ ს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს გაერთმნიშვნელიანება წილადების
უჭირს უცნობის პოვნა
უჭირს შეკრების კომპონენტების გამოცნობა
უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
5 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს უსჯ ს პოვნას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს წილადების გაერთმნიშვნელიანებას
ზოგჯერ  ახერხებს უცნობის პოვნას
ზოგჯერ ახერხებს შეკრების კომპონენტების გამოცნობას
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანის ამოხსნას

6 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს უსჯ ს პოვნას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს წილადების გაერთმნიშვნელიანებას
ზოგჯერ  ახერხებს უცნობის პოვნას
ზოგჯერ ახერხებს შეკრების კომპონენტების გამოცნობას
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანის ამოხსნას
7 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს
ხშირ შემთხვევაში აერთმნიშვნელიანებს წილადებს და კრებს
ხშირ შემთხვევაში  პოულობს უცნობს
ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს შეკრების კომპონენტების პოვნას
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის ამოხსნას

8 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს
ხშირ შემთხვევაში აერთმნიშვნელიანებს წილადებს და კრებს
ხშირ შემთხვევაში  პოულობს უცნობს
ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს შეკრების კომპონენტების პოვნას

ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის ამოხსნას
9 ქულა
უმეტეს შემთხვევაში  პოულობს უსჯს და ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
უმეტეს შმთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
უმეტეს შემთხვევაში პოულობს უცნობს
უმეტეს  შმთხვევაში პოულობს პასუხს
უმეტეს შმთხვევაში ხსნის ამოცანას

10 ქულა

სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
ხსნის განტოლებას სრულყოფილად

სრულყოფილად იღებს პასუხს
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას





შეფასების რუბრიკა

შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
0
არასწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი
1-2
სწორად ამოხსნა ერთი მაგალითი 1ქ, სწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი 2ქ
1-2
სწორად შეკრიბა წილადები 1ქ,  სწორად ამოხსნა ამოცანა 2ქ






შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი

კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ დავალებას, არ გაუჭირდათ უმცირესი საერთო ჯერადის მოძებნა.. მესამე საკითხში გაუჭირდათ განტოლების ამოხსნა
დასკვნა
-----მოსწავლეები საჭიროებენ  მეტი მაგალითების ამოხსნას წილადების შეკრება გამოკლებაზე, ამოცანების ამოხსნას რიცხვის ნაწილებზე და წილადებზე   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
რეკომენდაცია
რა არის გასაუმჯობესებელი?
გაუმჯობესების გზები.

-საჭიროა მოსწავლეებს გავახსენო რიცხვის ნაწილის ცნება, როგორ ვიპოვოთ რაიმე რიცხვის რაღაც ნაწილი, ამისათვის გაკვეთილზე საჭიროა შემოვიტანოთ ისეთი ტიპის ამოცანები სადაც მოცემული იქნება რიცხვის ნაწილის პოვნა, თვალსაჩინოების საშუალებით აუხსნათ მოსწავლეებს მთელის ნაწილი და გავააზრებინოთ რა არის წილადი


პედაგოგის ხელმოწერა:___________. ბენდელიანი_______________________

No comments:

Post a Comment