შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N5
კლასი:     10ა 
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: წესიერი მრავალკუთხედები.
თემა: წესიერი მრავალკუთხედები.
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:30.01.20 
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
შეუძლია წესიერ მრავალკუთხედებზე ნახაზების გაკეთება და საჭირო ფორმულების მოძიება. 
 | |
2 
 | 
წესიერ მრავალკუთხედზე შემოხაზული და ჩახაზული წრეწირების რადიუსების გამოთვლა  
 | 
შეუძლია წესიერ მრავალკუთხედებში გარდაქმნების გაკეთება და რადიუსების გამოთვლა. 
 | 
3 
 | 
წესიერი ექვსკუთხედის ფართობის გამოთვლა. 
 | |
4 
 | 
წესიერი ექვსკუთხედის რადიუსის გამოთვლა. 
 | 
შეუძლია ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის დაწერა და ფართობის და რადიუსის გამოთვლა 
 | 
5 
 | 
საკოორდინატო სიბრტყეზე წესიერი ექკუთხედის საშუალებით კოორდინატების გამოთვლა. 
 | 
შეუძლია საკოორდინატო სიბრტყის დაკავშირება წესიერ მრავალკუთხედთან და წვეროების კოორდინატების გამოთვლა 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
1-2 
 | 
ვერ ასახელებს წესიერიექვსკუთხედის გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას. 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას 
 | 
ვერ ხსნის  ამოცანას ფართობებზე 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემების გამოყენებით 
 | 
3-4 
 | 
მოსსწავლეს უჭირს გვერდის გამოსათვლელი ფორმულის დასახელება. 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოხსნა ამოცანის 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა რადიუსებზე 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას. 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ფართობებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ფართობებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას. 
 | 
ხშირ შემთხვევაში  
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ფართობებზე 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას რადიუსებზე 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად იცის წრეწირზე სემოხაზული წესიერი მრავალკუთხედის გვერდის გამოსათვლელი ფორმულა 
 | 
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას მრავალკუთხედებზე 
 | 
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას ფართობზე 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას რადიუსებზე 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით 
 | 
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა 
 | 
რაოდენობა 
 | 
პროცენტი 
 | 
ფარდობითი სიხშირე 
 | 
10 
 | 
9 
 | 
30% 
 | 
9/30 
 | 
9 
 | 
6 
 | 
20% 
 | 
6/30 
 | 
8 
 | 
10 
 | 
33% 
 | 
10/30 
 | 
7 
 | 
7 
 | 
23% 
 | 
7/30 
 | 
6 
 | 
2 
 | 
6% 
 | 
2/30 
 | 
5 
 | 
5 
 | 
3% 
 | |
4 
 | 
- 
 | ||
3 
 | 
- 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
2 
 | 
1ქ-დახაზა ნახაზი,დაწერა სწორად გვერდის ან რადიუსის გამოსათვლელი ფორმულა.2ქ-გამოთვლები ჩაატარა სწორად და მიიღო სწორი პასუხი     
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მიცემულ დავალებას . მოსწავლეებმა იცოდნენ შემოხაზული და ჩახაზული წრეწირის რადიუსის გამოსათვლელი ფორმულები.სწორად დათვალეს წესიერი ექვსკუთხედის ფართობი.გაუჭირდათკოორდინატთა სისტემის გამოყენება ამოცანის ამოხსნისას.
დასკვნა:  კლასმა კარგად გაიარა შემოხაზული და ჩახაზული მრავალკუთხედების საკითხები.                                           
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი დავალებების განხილვა საკოორდინატო სიბრტყის გამოყენებით.შემდეგი მეცადინეობისთვის კლასთან ერთად განვიხილავთ ამოცანებს საკოორდინატო სიბრტყეზე.
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი დავალებების განხილვა საკოორდინატო სიბრტყის გამოყენებით.შემდეგი მეცადინეობისთვის კლასთან ერთად განვიხილავთ ამოცანებს საკოორდინატო სიბრტყეზე.
პედაგოგის ხელმოწერა :  
მ. ბენდელიანი
მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment