შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N5
კლასი: 10ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
თემა: წესიერი მრავალკუთხედები.
თემა: წესიერი მრავალკუთხედები.
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:30.01.20
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
შეუძლია წესიერ მრავალკუთხედებზე ნახაზების გაკეთება და საჭირო ფორმულების მოძიება.
| |
2
|
წესიერ მრავალკუთხედზე შემოხაზული და ჩახაზული წრეწირების რადიუსების გამოთვლა
|
შეუძლია წესიერ მრავალკუთხედებში გარდაქმნების გაკეთება და რადიუსების გამოთვლა.
|
3
|
წესიერი ექვსკუთხედის ფართობის გამოთვლა.
| |
4
|
წესიერი ექვსკუთხედის რადიუსის გამოთვლა.
|
შეუძლია ფართობის გამოსათვლელი ფორმულის დაწერა და ფართობის და რადიუსის გამოთვლა
|
5
|
საკოორდინატო სიბრტყეზე წესიერი ექკუთხედის საშუალებით კოორდინატების გამოთვლა.
|
შეუძლია საკოორდინატო სიბრტყის დაკავშირება წესიერ მრავალკუთხედთან და წვეროების კოორდინატების გამოთვლა
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ ასახელებს წესიერიექვსკუთხედის გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას.
|
ვერ ხსნის ამოცანას
|
ვერ ხსნის ამოცანას ფართობებზე
|
ვერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე
|
ვერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემების გამოყენებით
|
3-4
|
მოსსწავლეს უჭირს გვერდის გამოსათვლელი ფორმულის დასახელება.
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოხსნა ამოცანის
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა რადიუსებზე
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას.
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ფართობებზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ფართობებზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას რადიუსებზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში ასახელებს გვერდის გამოსათვლელ ფორმულას.
|
ხშირ შემთხვევაში
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ფართობებზე
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას რადიუსებზე
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით
|
10
|
სრულყოფილად იცის წრეწირზე სემოხაზული წესიერი მრავალკუთხედის გვერდის გამოსათვლელი ფორმულა
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას მრავალკუთხედებზე
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას ფართობზე
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას რადიუსებზე
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას კოორდინატთა სისტემის გამოყენებით
|
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა
|
რაოდენობა
|
პროცენტი
|
ფარდობითი სიხშირე
|
10
|
9
|
30%
|
9/30
|
9
|
6
|
20%
|
6/30
|
8
|
10
|
33%
|
10/30
|
7
|
7
|
23%
|
7/30
|
6
|
2
|
6%
|
2/30
|
5
|
5
|
3%
| |
4
|
-
| ||
3
|
-
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
2
|
1ქ-დახაზა ნახაზი,დაწერა სწორად გვერდის ან რადიუსის გამოსათვლელი ფორმულა.2ქ-გამოთვლები ჩაატარა სწორად და მიიღო სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მიცემულ დავალებას . მოსწავლეებმა იცოდნენ შემოხაზული და ჩახაზული წრეწირის რადიუსის გამოსათვლელი ფორმულები.სწორად დათვალეს წესიერი ექვსკუთხედის ფართობი.გაუჭირდათკოორდინატთა სისტემის გამოყენება ამოცანის ამოხსნისას.
დასკვნა: კლასმა კარგად გაიარა შემოხაზული და ჩახაზული მრავალკუთხედების საკითხები.
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი დავალებების განხილვა საკოორდინატო სიბრტყის გამოყენებით.შემდეგი მეცადინეობისთვის კლასთან ერთად განვიხილავთ ამოცანებს საკოორდინატო სიბრტყეზე.
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი დავალებების განხილვა საკოორდინატო სიბრტყის გამოყენებით.შემდეგი მეცადინეობისთვის კლასთან ერთად განვიხილავთ ამოცანებს საკოორდინატო სიბრტყეზე.
პედაგოგის ხელმოწერა :
მ. ბენდელიანი
მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment