Tuesday, January 14, 2020

კალენდარული გეგმა მათემატიკაში V კლასი მეორე სემესტრი

კალენდარული გეგმა მათემატიკაში
V   კლასი
(II სემესტრი,  2019--2020სასწწელი)                                                     პედაგოგი     მადონა ბენდელიანი
თემა
საათების რაოდენობა
თარიღი
1
გამრავლებაგამრავლების კანონები
3
15/16/17.01
2
გამრავლების განრიგებადობის კანონი
1
 18.01
3
ნულით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლება
3
20/21/22.01
4
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება
2
23/24.01
5
ამოვხსნათ ამოცანები განტოლების შედგენით
3
27/28/29.01
6
შემაჯამებელი  წერა      1
1
30.01
7
ახარისხება
1
31.01
8
რიცხვის კვადრატიკუბი
3
3/4/5.02
9
ფართობიფართობის საზომი ერთეულები
3
6/7/10.02
10
კუბიმართკუთხა პარალელეპიპედი
3
11/12/13.02
11
შემაჯამებელი  წერა      2
1
14.02
12
ნატურალური რიცხვების გაყოფა
2
17/18.02
13
მრავალნიშნა რიცხვების გაყოფა
2
19/20.02
14
რიცხვის გაყოფა 100 ზე და 1000ზე
2
21/24.02
15
მოქმედებათა შესრულების რიგი
2
25/26
16
გამრავლება გაყოფის ერთობლივი შესრულება
2
27/28.02
17
ნაშთიანი გაყოფა
2
2/4.03
18
ნატურალური რიცხვის გამყოფები და ჯერადები
4
5/6/16/17.03
19
შემაჯამებელი წერა N3
1
18/03
20
2ზე 5ზე 10ზე გაყოფადობის ნიშნები
2
19/20.03
21
მარტივი და შედგენილი რიცხვები
2
23/24.03
22
მესამე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
2
25/26.03
23
ჩვეულებრივი წილადები
2
27/30.03
24
ამოხსნათ ამოცანები
2
31/1.03
25
წრეწირიწრეწირის ელემენტები
1
2.04
26
შემაჯამებელი  წერა      4
1
3.04
27
წრე სექტორი
1
6.04
28
წილადების შედარება
2
7/8.04
29
წესიერი და არაწესიერი წილადები
2
10/13.04
30
გაყოფა და წილადი
2
14/15.04
31
არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა
1
16.04
32
შემაჯამებელი წერა N5
1
21.04
33
პრაქტიკული სამუშაო, ჯგუფური მეცადინეობა
1
22.04
34
წილადი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
3
23/24/27.04
35
შერეული რიცხვის გადაქცევა არაწესიერ წილადად
3
28/29/30.04
36
შერეული რიცხვების გადაქცევა არაწესიერწილადად
3
1/4/5.05
37
შერეული რიცხვების შეკრება და გამოკლება
3
6/7/8.05
38
წილადის გამრავლება და გაყოფა ნატურალურ რიცხვზე
3
11/12/13.05
39
წილადის ძირითადი თვისება
3
14/15/18.05
40
შემაჯამებელი N6
1
19/05
41
მე-4 თავის დამატებითი სავარჯიშოები
12
20.05-12.06

No comments:

Post a Comment