შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N1
კლასი: _____მე-12ა____________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _09.10.2018________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: საკონტროლო წერა________________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა
და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
No1
|
1)
მართკუთხა პარალელეპიპედის წიბოები ისე შეეფარდება
ერთმანეთს, როგორც 1:2:4, ხოლო მისი ტოლდიდი კუბის წიბოა 24სმ., მაშინ ამ მართკუთხა
პარალელეპიპედის სრული ზედაპირის ფართობია:
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
2
|
No2
|
1)
წესიერი სამკუთხა პრიზმის გვერდითი წახნაგი კვადრატია,
რომლის პერიმეტრი 40 სმ-ია. იპოვეთ პრიზმის მოცულობა
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
3
|
No3
|
იპოვეთ
წესიერი ოთხკუთხა პრიზმის მოცულობა, თუ მისი დიაგონალი გვერდითი წახნაგის სიბრტყესთან
ადგენს 300 იან კუთხეს, ხოლო ფუძის გვერდია √3 სმ.
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
4
|
|||
5
|
|||
6
|
|||
7
|
|||
8
|
|||
9
|
|||
10
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ მართკუთხა პარალელეპიპედს,
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ წესიერი სამკუთხა პრიზმას,
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ წესიერი ოთხკუთხა პრიზმას,
|
||
3-4
ქულა
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
||
5
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
||
6
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
||
7
ქულა
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
||
8
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
||
9
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
||
11ქულა
|
ს სრულყოფილად
შეუძლია ამოცანის
გააზრება ამოხსნა
ს
|
მოსწავლეს სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
მოსწავლეს
სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
სრ
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შეფასების
რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის აგება და წიბოების წარმოდგენა
პროპორციულ ნაწილებად
|
2
|
ტოლდიდი კუბის მოცულობის პოვნა
|
3
|
პარალელეპიპედის სრული ზედაპირის
სწორად გამოთვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის სწორად აგება და პრიზმის
მოცულობის ფორმულის ჩაწერა
|
2
|
პრიზმის წიბოების გამოთვლა
|
3
|
პრიზმის მოცულობის გამოთვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის სწორად აგება. დიაგონალის და გვერდით წახნაგის
სიბრტყესთან კუთხის სწორად აგება
|
2
|
ფუძის ფართობის პოვნა
|
3
|
ფუძის ფართობის პოვნა და სიმაღლის პოვნა
|
4
|
ოთხკუთხა პრიზმის მოცულობის გამოთვლა
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N6
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N7
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N8
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N9
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N10
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
|||||
3-4
ქულა
|
|||||
5
ქულა
|
|||||
6
ქულა
|
|||||
7
ქულა
|
|||||
8
ქულა
|
|||||
9
ქულა
|
|||||
10
ქულა
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მოსწავლეების უმეტესობამ დაძლია
მიცემული დავალება, სწორად ააგეს ნახაზი, შეადგინეს მოცემულობა, გაუჭირდათ სივრცული
ფიგურის ზედაპირის ფართობის ფორმულის მოყვანა
დასკვნა
კლასის უმეტესობამ ნაწილობრივ
შეასრულა მოცემული დავალება
რეკომენდაცია
- რა
არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების
გზები.
|
სასურველია მეტი ყურადღება
გავამახვილოთ სივრცული ფიგურების აგებებზე, კვეთების ნახაზების გაკეთებაზე და სივრცული
წარმოდგენების გასაუმჯობესებელ სავარჯიშოებზე, პლანიმეტრიის იმ საკითხების გამეორებაზე
რომელიც საჭიროა სტერეომეტრიის ამოცანების ამოხსნის დროს. ამისათვის გაკვეთილზე შევიტანთ
პლანიმეტრიის იმ საკითხებს რაც საჭიროა სივრცულ ფიგურებზე ამოცანების ამოხსნის დროს
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის
მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_______მ.
ბენდელიანი___________________________
No comments:
Post a Comment