შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N3
კლასი: _____მე-12ა____________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _15.10.2018________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: საკონტროლო წერა________________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა
და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
No1
|
კონუსის ღერძული კვეთა მართკუთხა სამკუთხდია,
რომლის ფართობის 4.5სმ2. იპოვეთ კონუსის მოცულობა
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
2
|
No2
|
ბირთვის დიამეტრალური კვეთის ფართობია
25π. იპოვეთ ბირთვის მოცულობა
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
3
|
No3
|
მართკუთხა სამკუთხედი რომლის კათეტებია
15სმ და 20 სმ ბრუნავს ჰიპოტენუზის გარშემო. იპოვეთ მიღებული სხეულის მოცულობა
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
4
|
|
|
|
5
|
|
|
|
6
|
|
|
|
7
|
|
|
|
8
|
|
|
|
9
|
|
|
|
10
|
|
|
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ კონუსს
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ ბირთვს
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კეძოდ მართკუთხა სამკუთხედის ბრუნვის შედეგად მიღებულ ფიგურებს
|
|
|
3-4
ქულა
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
|
|
5
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
|
|
6
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
|
|
7
ქულა
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
|
|
8
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
|
|
9
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
|
|
11ქულა
|
ს სრულყოფილად
შეუძლია ამოცანის
გააზრება ამოხსნა
ს
|
მოსწავლეს სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
მოსწავლეს
სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
|
სრ
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შეფასების
რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
კონუსის და ღერძული კვეთის სწორად
აგება
|
2
|
მართკუთხა სამკუთხედის ფართობის
გამოყენებით კონუსის სიმაღლის პოვნა
|
3
|
კონუსის მოცულობის გამოთვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის აგება
|
2
|
ბირთვის რადიუსის პოვნა
|
3
|
ბირთვის მოცულობის სწორად გამოთვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის სწორად აგება.
|
2
|
ჰიპოტენუზაზე სწორად აგება კონუსების
|
3
|
თითოეული კონუსის მოცულობის გამოთვლა
|
4
|
მიღებლი ფიგურის მოცულობის გამოთვლა
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N6
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N7
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N8
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N9
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N10
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
|
|
|
|
|
3-4
ქულა
|
|
|
|
|
|
5
ქულა
|
|
|
|
|
|
6
ქულა
|
|
|
|
|
|
7
ქულა
|
|
|
|
|
|
8
ქულა
|
|
|
|
|
|
9
ქულა
|
|
|
|
|
|
10
ქულა
|
|
|
|
|
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მოსწავლეების უმეტესობამ დაძლია
მიცემული დავალება, სწორად ააგეს ნახაზები, მოიყვანეს ის ფორმულები რაც საჭირო იყო
ამოცანის ამოსახსნელად. გაუჭირდათ მართკუთხა სამკუთხედის ბრუნვის შედეგად მიღებული
ფიგურის აგება და წარმოდგენა რომ ეს ფიგურა იქნებოდა 2 კონუსი ერთად გაერთიანებული.
გაუჭირდათ ამ ფიგურის მოცულობის პოვნა
დასკვნა
კლასის უმეტესობამ ნაწილობრივ
შეასრულა მოცემული დავალება, გაუჭირდათ მესამე დავალების შესრულება
რეკომენდაცია
- რა
არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების
გზები.
|
სასურველია მეტი ყურადღება
გავამახვილოთ სივრცული ფიგურების აგებებზე, საჭიროა გავიმეოროთ ის საკითხები, რომლებიც
საჭიროა სტერეომეტრიის ამოცანების ამოხსნისას, მაგალითად მართკუთხა სამკუთხედის გვერდებს
შორის დამოკიდებულება, პითაგორას თეორემა კონუსის სიმაღლის განსაზღვრა. შემდეგი გაკვეთილებისთვსის
კლასში შევიტან ამოცანებს ამ საკითხზე.
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის
მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_______მ.
ბენდელიანი___________________________
No comments:
Post a Comment