შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი: _____12ა____________
საგანი: ________მათემატიკა __________________________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________04.12.18__________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: __________ტესტირება________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
რაოდენობრივი შედარება
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
1
|
10მ/წმ 36კმ/სთ
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
2
|
2
|
36-ის
90-ის
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
3
|
3
|
4 წითელი აგური უფრო მსუბუქია, ვიდრე 4 თეთრი
აგური
შევადაროთ 10 წითელი აგური და 11 თეთრი აგური
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
4
|
4
|
3X+4=-8
შევადაროთ
X2-16 X3-17
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
5
|
5
|
54 კმ/სთ სიჩქარით 10 წამში გავლილი მანძილი შევადაროთ
10 მ/წ სიჩქარით
საათში გავლილი მანძილი
|
განვლილი მასალის გამეორება ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
6
|
6
|
a,
a2, a3 და ა.შ მიმდევრობის მე-5 წევრი შევადაროთ 1,
სადაც a
მოთავსებულია
0 და 1 შორის
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
7
|
7
|
რიცხვით ღერძზე მოცუმელია აბც წერტილები, რომელთა
კოორდინატები დადებითია.
ამასთან A-ს კოორდინატი 1.5 ჯერ
ნაკლებია B-ს კოორდინატზე და ორჯერ ნაკლებია C-ს კოორდინატზე.
შევადაროთ AB
მონაკვეეთის სიგრძე, BC მონაკვეთის სიგრძეს
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
8
|
8
|
დადებითწევრებიანი მიმდევრობის ყოველი წევრი მის
წინა წევრზე ორჯერ ნაკლებია, a მიმდევრობის
მესამე წევრია b
მეხუთე, შევადაროთ a და 16b
|
განვლილი მასალის გამეორება
ზოგადი უნარჩვევების განმტკიცება |
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
0
|
შემოხაზა
არასწორი პასუხი
|
1
|
შემოხაზა
სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ
ტესტირებას, შემოხაზეს სწორი პასუხები, კარგად ახსოვდათ შემოკლებული გამრავლების
ფორმულები, სიჩქარის ერთეულები გადაყვანა გააკეთეს კარგად, რიცხვისნაწილების
პოვნა არ გაუჭირდათ და გახსენება დაჭირდათ მიმდევრობებზე
|
დასკვნა
-----მოსწავლეები
საჭიროებენ ხშირ ტესტირებებს ზოგადი უნარჩვევევბის გასაუმჯობესებლად-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
-საჭიროა მოსწავლეებს გავახსენო არითმტიკული და გეომეტრიული პროგრესიები, მიმდევრობის
ზოგადი წევრის პოვნა და შევიტანო
გაკვეთილზე სავარჯიშოები ამ საკითხებზე
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:___________მ. ბენდელიანი_______________________
No comments:
Post a Comment