Saturday, December 15, 2018

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N2



შემაჯამებელი დავალების ანალიზი  N2
კლასი: _____6დ____________  
საგანი: ________მათემატიკა      __________________________    
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________    
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________31/10/18__________________________    
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ___საკონტროლო  წერა____________________    

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ- შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა

საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
1
შეკრიბეთ ათწილადები
2 მაგალითი
ოსწავლეები შეძლებენ ათწილადების შეკრება გამოკლებას
2
2
შეასრულეთ გამოკლება
2 მაგალითი

ოსწავლეები შეძლებენ ათწილადების შეკრება გამოკლებას
3
3
დაამრგვალეთ ათწილადები მეათედებამდე, მეასედებამდე,
2 მაგალითი

მოსწავლეები შეძლებენ ათწილადების დამრგვალებას
4
4
შეადარეთ ათწილადები და დაამრგვალეთ ზრდადობის მიხედვით

მოსწავლეები შეძლებენ ათწილადების შედარებას
5
5
ამოცანის ამოხსნა რომელშიც უნდა გამოიყენოთ ათწილადების შეკრება გამოკლება

მოსწავლეები შეძლებენ ამოცანის პირობის გააზრებას და ამოხსნას

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა
მოსწავლე  ვერ უმატებს ქვეშმიწერით ათწილადებს
მოსწავლე ვერ აკლებს ქვეშმიწერით ათწილადებს
მოსწავლე ვერ ამრგვალებს ათწილადებს სათანადო თანრიგებამდე
ვერ ადარებს სათანადო ათწილადებს ერთმანეთს
ვერ  ხსნის ამოცანას


3-4 ქულა
მოსწავლეს  უჭირს ქვეშმიწერით შეკრება
მოსწავლეს უჭირს ათწილადის ქვეშმიწერით გამოკლება„
უჭირს ათწილადების დამგვალება
უჭირს ათწილადების შედარება
უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
5 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადის ქვეშმიწერით შეკრებას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს ათწილადის ქვეშმიწერით გამოკლებას
ზოგჯერ  ახერხებს დამრგვალებას
ზოგჯერ ახერხებს შედარებას
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანის ამოხსნას


6 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადის ქვეშმიწერით შეკრებას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს ათწილადის ქვეშმიწერით გამოკლებას
ზოგჯერ  ახერხებს დამრგვალებას
ზოგჯერ ახერხებს შედარებას
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანის ამოხსნას
7 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია ქვეშმიწერით შეკრება
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია ათწილადის ქვეშმიწერით გამოკლებას
ხშირ შემთხვევაში  ახერხებს დამრგვალებას
ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს შედარებას
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის ამოხსნას


8 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია ქვეშმიწერით შეკრება
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია ათწილადის ქვეშმიწერით გამოკლებას
ხშირ შემთხვევაში  ახერხებს დამრგვალებას
ხშირ  შემთხვევაში ახერხებს შედარებას

ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის ამოხსნას
9 ქულა
უმეტეს შემთხვევაში  კრებს ათწილადებს ქვეშმიწერით
უმეტეს შმთხვევაში აკლებს ქვეშმიწერით
უმეტეს შემთხვევაში ამრგვალებს ათწილადებს
უმეტეს  შმთხვევაში ახერხებს შედარებას
უმეტეს შმთხვევაში ხსნის ამოცანას


11ქულა

ს სრულყოფილად კრებს ათწილადებს
სრულყოფილად აკლებს ათწილადებს
სრულყოფილად  ამრგვალებს ათწილადებს

სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას




შეფასების რუბრიკა

შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
0
არასწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი
1
სწორად ამოხსნა ერთი მაგალითი
2
სწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი





შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი

კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ დავალებას, ათწილადების ქვეშმიწერით შეკრება გამოკლება არ გაუჭირდათ, ამოცანა კითხვების მიხედვით გააკეთეს, გაუჭირდათ, ზომის ერთეულების გადაყვანა, ერთი ერთეულიდან მეორე ერთეულში და მათი ათწილადის სახით ჩაწერა
დასკვნა
-----მოსწავლეები საჭიროებენ  ზომის ერთეულების გახსენებას, მათ ჩაწერას წილადის და ათწილადის სახით   ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.

-საჭიროა მოსწავლეებთან ხშირად შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც მოცემული იქნება, დროის ერთეულები, ზომის ერთეულები, ფართობის ერთეულები, მოცულობის ერთეულები და ვავარჯიშო მოსწავლეები ზომის ერთეულების ათწილადად წარმოდგენის უნარის გასაუმჯობესებლად

შემაჯამებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.

პედაგოგის ხელმოწერა:___________მ. ბენდელიანი_______________________

No comments:

Post a Comment