შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი: _____6დ____________
საგანი: ________მათემატიკა __________________________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:
______20/12/18____________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___საკონტროლო
წერა____________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
1
|
დაშალეთ რიცხვი მარტივ მამრავლებად
2 მაგალითი
|
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების
შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება
|
2
|
2
|
იპოვეთ ორი რიცხვის უდიდესი საერთო გამყოფი
2 მაგალითი
|
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების
შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება
|
3
|
3
|
იპოვეთ ორი რიცხვის უმცირესი საერთო ჯერადი
2 მაგალითი
|
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება |
4
|
4
|
შეკვეცეთ წილადები
4 მაგალითი
|
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება |
5
|
5
|
ამოცანა რომელშიც მიზნად ისახავს უდიდესი საერთო
გამყოფისა და უმცირესი საერთო ჯერადის პოვნის გამოყენებას ამოცანის ამოხსნისას
|
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება |
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლე ვერ შლის
რიცხვს მარტივ მამრავლებად
|
მოსწავლე
ვერ პოულობს ორი რიცხვის უდიდეს საერთო გამყოფს
|
მოსწავლე
ვერ პოულობს ორი რიცხვის უმცირეს
საერთო ჯერადს
|
ვერ ახერხებს
წილადების შეკვეცას
|
ვერ ხსნის
ამოცანას
|
3-4 ქულა
|
მოსწავლეს უჭირსრიცხვის
მარტივ მამრავლებად დაშლა
|
მოსწავლეს
უჭირს ორი რიცხვის უსგ ს პოვნა
|
უჭირს უსჯ
ს პოვნა
|
უჭირს წილადების
შეკვეცა
|
უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
5 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს
არიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას
|
მოსწავლე ზოგჯერ
პოულობს უსგ ს
|
ზოგჯერ პოულობს
უსჯ ს
|
ზოგჯერ
ახერხებს წილადების შეკვეცას
|
ზოგჯერ
ახერხებს წილადების შეკვეცას
|
6 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს
არიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლას
|
მოსწავლე ზოგჯერ
პოულობს უსგ ს
|
ზოგჯერ პოულობს
უსჯ ს
|
ზოგჯერ
ახერხებს წილადების შეკვეცას
|
ზოგჯერ
ახერხებს წილადების შეკვეცას
|
7 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია
რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია უსგ
ს პოვნა
|
ხშირ შემთხვევაში
ახერხებს უსჯ ს პოვნას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს
წილადების შეკვეცას
|
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის
ამოხსნას
|
8 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია
რიცხვის მარტივ მამრავლებად დაშლა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია უსგ
ს პოვნა
|
ხშირ შემთხვევაში
ახერხებს უსჯ ს პოვნას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს
წილადების შეკვეცას
|
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის
ამოხსნას
|
9 ქულა
|
უმეტეს შემთხვევაში შლის
რიცხვს მარტივ მამრავლებად
|
უმეტეს შმთხვევაში პოულობს
უსგ ს
|
უმეტეს შემთხვევაში
პოულობს უსჯ ს
|
უმეტეს შმთხვევაში ახერხებს წილადების
შეკვეცას
|
უმეტეს
შმთხვევაში ხსნის ამოცანას
|
11ქულა
|
სრულყოფილად
წლის რიცხვს მარტივ მამრავლებად
|
ყოველთვის
პოულობს უსგ ს
|
ყოველთვის
პოულობს უსჯ ს
|
სრულყოფილად კვეცავს წილადებს
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
0
|
არასწორად
ამოხსნა ორივე მაგალითი
|
1
|
სწორად
ამოხსნა ერთი მაგალითი
|
2
|
სწორად
ამოხსნა ორივე მაგალითი
|
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
პოულობს
საჭიროების შემთხვევაში ამოცანიდან გამომდინარე უსჯ ს ან უსგ ს
|
2
|
უკავშირებს
ნაპოვნ მონაცემებს ამოცანის პირობას და ადგენს სწორ პასუხს
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი კლასის უმრავლესობამ გაართვა თავი დაკისრებულ დავალებებს. კარგად გააკეთეს მაგალითები წილადების შეკვეცაზე,იპოვეს უსჯ და უსგ ,თუმცა ზოგ მოსწავლეს აერიათ უსგ და უსჯ.ამოხსნეს ამოცანები უსჯ და უსგს გამოყენებით.მიიღეს სწორი პასუხი მაგრამ გაუჭირდათ პასუხის სწორად ჩამოყალიბება.
|
დასკვნა
----- ------მოსწავლეები რიცხვებს შლიან მარტივ მამრავლებად, პოულობენ უსჯს და უსგს თუმცა უჭირთ მათი გამოყენება ამოცანების ამოხსნისას.----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია: შემდეგ მეცადინეობაზე შევიტან ამოცანებს ,სადაც საჭირო იქნება გამოიყენონ უსჯ და უსგს პოვნა .ამოცანები იქნება მარტივიდან რთულისკენ.
შემაჯამებელი დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:___________მ. ბენდელიანი_______________________
No comments:
Post a Comment