შესასწავლი
თემა
|
განტოლებათა სისტემები, უტოლობები და
მიმდევრობა
|
შესასწავლი მასალა
|
განტოლებები, განტოლებათა სისტემა, ამოცანათა
ამოხსნა განტოლებათა სისტემის შედგენით, უტოლობები, უტოლობათა სისტემი ამოხსნა,
მიმდევრობა, არითმეტიკული და
გეომეტრიული პროგრესიები
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
მათ.
XII.1. მოსწავლეს შეუძლია
პრაქტიკული საქმიანობიდან მომდინარე პრობლემების გადაწყვეტა.
მათ.
XII.2.მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა-დამტკიცების
პროცესისა და მისი შედეგის ანალიზი.
|
საკვანძო კითხვები
|
რას ეწოდება
განტოლება, განტოლებათა სისტემა,
უტოლობათა სისტემა, უტოლობათა სისტემის ამონახსნი, რიცხვითი შუალედები
დაინტერვალები, ორმაგი უტოლობების ჩანაწერები, არითმეტიკული პროგრესიის ზოგადი
წევრის ფორმულა, ჯამის ფორმულა, გეომეტრიული პროგრესიის ზოგადი წევრის და ჯამის
ფორმულა, საშუალო არითმეტიკული და საშუალო გეომეტრიულის პოვნა
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო,
რვეულები, თვალსაჩინოებები
ინტერნეტის გამოყენება,
ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო
ამოცანების განხილვა,
პრობლემების ფორმულირება,
ცოდნის კონსტრუირება, პრეზენტაციები.
ჯგუფური სამუშაოს
შესრულება...
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი
შეფასება, განმავითარებელი
შეფასების რუბრიკები.
თვითშეფასება
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
შესასწავლი
თემა
|
საწყისი გეომეტრიული ცნებები,
სამკუთხედები წრეწირი, მრავალკუთხედები, წესიერი მრავალკუთხედები და ვექტორი
|
შესასწავლი მასალა
|
წრფე, სხივი , მონაკვეთი, კუთხეები, სამკუთხედები,
წერტილთა გეომეტრიული ადგილი, წრეწირი, წრეწირთან დაკავშირებული კუთხეები,
პარალელოგრამი, ტრაპეცია, რომბი, წესიერი მრავალკუთხედებზე შემოხაზული და
ჩახაზული წრეწირის რადიუსები, მრავალკუთხედის ფართობები, ვექტორები, მოქმედებები
ვექტორებზე
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
მათ. XII.4. მოსწავლეს შეუძლია
დისკრეტული მათემატიკის მეთოდების გამოყენება მოდელირებისას
და პრობლემების გადაჭრისას.
მათ.
XII.7. მოსწავლეს შეუძლია
მონაცემთა წარმოდგენა დასმული ამოცანის ამოსახსნელად
ხელსაყრელი ფორმით და მათი ინტერპრეტაცია.
|
საკვანძო კითხვები
|
რას
ეწოდება წრფე, სხივი, მონაკვეთი, წესიერი მრავალკუთხედები, მრავალკუთხედების
ფართობების გამოსათვლელი ფორმულები, ჩახაზული და შემოხაზულიწრეწირის
გამოსათვლელი ფორმულები, როგორ შევკრიბოთ ვექტორები, როგორ ვიპოვოთ ვექტორის
სკალარული ნამრავლი?
|
რესურსები
|
ინეტრნეტ სივრცის გამოყენების არეალი. სახელმძღვანელო,
რვეულები, თვალსაჩინოებები
ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო
ამოცანების განხილვა,
პრობლემების ფორმულირება,
ცოდნის კონსტრუირება, პრეზენტაციები.
ჯგუფური სამუშაოს
შესრულება. კვლევები
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი
შეფასება, განმავითარებელი
შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
თემატური და კალენდარული
გეგმები მათემატიკაში
XII კლასი
(II სემესტრი, 2018--2019სასწ.
წელი)
პედაგოგი მადონა ბენდელიანი
№
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
1
|
განტოლება
|
3
|
21-22-23/01
|
2
|
განტოლების
ფესვის პოვნა
|
1
|
24/01
|
3
|
განტოლებათა
სისტემა
|
3
|
25-28-29/01
|
4
|
ამოცანების
ამოხსნა
|
2
|
30-31/01
|
5
|
უტოლობები
|
3
|
1-4-5/02
|
6
|
შემაჯამებელი წერა
№5
|
1
|
6/02
|
7
|
მიმდევრობები
|
1
|
7/02
|
8
|
არითმეტიკული
პროგრესია
|
3
|
8-11-12/02
|
9
|
გეომეტრიული
პროგრესია
|
3
|
13-14-15/02
|
10
|
არითმეტიკული
და გეომეტრიული პროგრესიის ჯამის გამოსათვლელი ფირმულები
|
3
|
18-19-20/02
|
11
|
შემაჯამებელი წერა
№6
|
1
|
21/02
|
12
|
საწყისი
გეომეტრიული ცნებები
|
2
|
22-25/02
|
13
|
სამკუთხედები
|
2
|
26-27/02
|
14
|
წერტიულთა
გეომეტრიული ადგილი, წრეწირი
|
2
|
28-01/02/03
|
15
|
წრეწირთან
დაკავშირებული კუთხეები
|
2
|
4-5/03
|
16
|
მრავალკუთხედები
|
2
|
6-7/03
|
17
|
პითაგორას
თეორემა
|
2
|
18-19/03
|
18
|
სინუსების
თეორემა და კოსინუსების თეორემა
|
4
|
20-21-22-25/03
|
19
|
შემაჯამებელი
წერა N7
|
1
|
26/03
|
20
|
ოთხკუთხედის
ფართობები
|
2
|
27-28/03
|
21
|
სამკუთხედის
ფართობები
|
2
|
29-1/03/04
|
22
|
ტრაპეციის
ფართობები
|
2
|
2-3/04
|
23
|
წრის
ფართობი
|
2
|
4-5/04
|
24
|
სექტორის
ფართობი
|
2
|
8-10/04
|
25
|
წესიერი
მრავალკუთხედები
|
1
|
11/04
|
26
|
შემაჯამებელი წერა
№8
|
1
|
12/04
|
27
|
წესიერი
მრავალკუთხედის შიგა კუთხე
|
1
|
15/04
|
28
|
წესიერი
მრავალკუთხედის გვედის პოვნა შემოხაზული წრეწირის რადიუსით
|
2
|
16-17/04
|
29
|
წესიერი
მრავალკუთხედის გვერდის პოვნა ჩახაზული წრეწირის რადიუსით
|
2
|
18-19/04
|
30
|
ვექტორი
და ვექტორებზე მოქმედებები
|
2
|
22-23/04
|
31
|
ვექტორის
რიცხვზე გამრავლება
|
1
|
24/04
|
32
|
ვექტორის
სკალარული და ვექტორული ნამრავლი
|
2
|
25-26/04
|
33
|
განვლილი
მასალის გამეორება
|
14
|
29-20/04/05
|
No comments:
Post a Comment