პროექტის სახელი: ჩემი ოთახის დიზაინი
მასწავლებელი: მადონა ბენდელიანი
პროექტის მოკლე აღწერა: V კლასის მოსწავლეები თვითონ ქმნიან თავიანთი ოთახის გარემონტების ბიზნესგეგმას.
პროექტის სრული აღწერა: თითეული მოსწავლე მოიფიქრებს, რისი შეცვლა სურს თავის ოთახში და შეადგენს გასაწევი სამუშაოების ნუსხას.
1. გაზომავენ თავიანთი ოთახის სიგრძეს და სიგანეს.
2. გამოთვლიან ოთახის ფართობს. გამოთვლიან კედლების ფართობებს.
3. დაითვლიან საჭირო მასალების ოდენობას (საღებავი, შპალერი, სამუშაო იარაღები.)
4. ხარჯვის ეკონომიის მიზნით შეადგენენ და გადაწყვეტენ დანახარჯის ოპტიმიზაციის ამოცანებს.
5. მოსწავლეები ორიენტირდებიან, თუ რომელ უახლოეს ობიექტში შეიძლება საჭირო მასალის შეძენა.
6. შეადგენენ ცხრილს, სადაც აღნუსხული იქნება მთელი ხარჯთაღრიცხვა.
მონაწილეთა ასაკი: 10-11 წ.
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაზომავენ, დათვლიან,აღწერენ, შეარჩევენ, შპალერის ფერს, ფორმას,დიზაინს. Gგაამზადებენ თავიანთი ოთახის გარემონტების ბიზნეს გეგმას. შეადგენენ ხარჯთაღრიცხვის ცხრილს. Gგადაწყვეტენ რომელ მაღაზიაში იყიდონ საჭირო მასალა მაღალი ხარისხით.
მასწავლებელი: მადონა ბენდელიანი
პროექტის მოკლე აღწერა: V კლასის მოსწავლეები თვითონ ქმნიან თავიანთი ოთახის გარემონტების ბიზნესგეგმას.
პროექტის სრული აღწერა: თითეული მოსწავლე მოიფიქრებს, რისი შეცვლა სურს თავის ოთახში და შეადგენს გასაწევი სამუშაოების ნუსხას.
1. გაზომავენ თავიანთი ოთახის სიგრძეს და სიგანეს.
2. გამოთვლიან ოთახის ფართობს. გამოთვლიან კედლების ფართობებს.
3. დაითვლიან საჭირო მასალების ოდენობას (საღებავი, შპალერი, სამუშაო იარაღები.)
4. ხარჯვის ეკონომიის მიზნით შეადგენენ და გადაწყვეტენ დანახარჯის ოპტიმიზაციის ამოცანებს.
5. მოსწავლეები ორიენტირდებიან, თუ რომელ უახლოეს ობიექტში შეიძლება საჭირო მასალის შეძენა.
6. შეადგენენ ცხრილს, სადაც აღნუსხული იქნება მთელი ხარჯთაღრიცხვა.
მონაწილეთა ასაკი: 10-11 წ.
მოსალოდნელი შედეგები: მოსწავლეები გაზომავენ, დათვლიან,აღწერენ, შეარჩევენ, შპალერის ფერს, ფორმას,დიზაინს. Gგაამზადებენ თავიანთი ოთახის გარემონტების ბიზნეს გეგმას. შეადგენენ ხარჯთაღრიცხვის ცხრილს. Gგადაწყვეტენ რომელ მაღაზიაში იყიდონ საჭირო მასალა მაღალი ხარისხით.
საგნებთან, ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
1. მოსწავლეები იყენებენ გეომეტრიულ ფიგურათა თვისებებებს პერიმეტრისა და ფართობის გამოთვლას.
2. ერთმანეთთან აკავშირებენ სიგრძისა და ფართობის ერთეულებს.
3. ერთმანეთთან აკავშირებენ ფართობის სხვადასხვა ერთეულებს, გამოსახავენ ფართობის დიდ ერთეულს მცირე ერთეულის საშუალებით ან პირიქით.
1. მოსწავლეები იყენებენ გეომეტრიულ ფიგურათა თვისებებებს პერიმეტრისა და ფართობის გამოთვლას.
2. ერთმანეთთან აკავშირებენ სიგრძისა და ფართობის ერთეულებს.
3. ერთმანეთთან აკავშირებენ ფართობის სხვადასხვა ერთეულებს, გამოსახავენ ფართობის დიდ ერთეულს მცირე ერთეულის საშუალებით ან პირიქით.
4. აგროვებენ მონაცემებს, წარმოადგენენ ცხრილის სახით.
5. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს გამოიმუშავებენ რეალურ ცხოვრებასთან მიმართებაში.
საჭირო მასალები: ფანქრები, სახაზავები,კალკულატორი, ფურცლები.
პროექტის ფასილიტატორი: მადონა ბენდელიანი.
პროექტის პრეზენტაციაბიზნესგეგმის მომზადების შემდეგ თითოეული მოსწავლე წარმოადგენს თავის ბიზსნესგეგმას კლასის წინაშე სლაიდ შოუს საშუალებით.
1. თემის სათაური: ჩემი ოთახის დიზაინი.
2. პრეზენტაციის ავტორი: მოსწავლის სახელი და გვარი.
3. პრეზენტაციის თარიღი:
პრეზენტაციის მიზანი: მოსწავლეებმა ისწავლონ თავიანთი ნამუშევრების ( ბიზნესგეგმის ) გაცნობა აუდიტორიის წინაშე.
სლაიდებში უნდა იყოს თავიანთი ოთახის სურათები, შერჩეული შპალერის ფერები, დიზაინი, იატაკის საღებავის ფერები და ა.შ. პატარა კომენტარებით, ბიზნესგეგმის მოკლე ჩანაწერი.
პრეზენტაციის დრო: თითოეულ მოსწავლეს დაეთმობა 5 წუთი.
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,დაფა,ფერადი ფურცლები.
პრეზენტაციის მონაწილეები: მასწავლებელი,მოსწავლეები, მშობლები.
5. პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს გამოიმუშავებენ რეალურ ცხოვრებასთან მიმართებაში.
საჭირო მასალები: ფანქრები, სახაზავები,კალკულატორი, ფურცლები.
პროექტის ფასილიტატორი: მადონა ბენდელიანი.
პროექტის პრეზენტაციაბიზნესგეგმის მომზადების შემდეგ თითოეული მოსწავლე წარმოადგენს თავის ბიზსნესგეგმას კლასის წინაშე სლაიდ შოუს საშუალებით.
1. თემის სათაური: ჩემი ოთახის დიზაინი.
2. პრეზენტაციის ავტორი: მოსწავლის სახელი და გვარი.
3. პრეზენტაციის თარიღი:
პრეზენტაციის მიზანი: მოსწავლეებმა ისწავლონ თავიანთი ნამუშევრების ( ბიზნესგეგმის ) გაცნობა აუდიტორიის წინაშე.
სლაიდებში უნდა იყოს თავიანთი ოთახის სურათები, შერჩეული შპალერის ფერები, დიზაინი, იატაკის საღებავის ფერები და ა.შ. პატარა კომენტარებით, ბიზნესგეგმის მოკლე ჩანაწერი.
პრეზენტაციის დრო: თითოეულ მოსწავლეს დაეთმობა 5 წუთი.
რესურსები: პროექტორი, კომპიუტერი,დაფა,ფერადი ფურცლები.
პრეზენტაციის მონაწილეები: მასწავლებელი,მოსწავლეები, მშობლები.
პროექტის და პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
გაკვეთილის თემა
|
ჩემი ოთახის დიზაინი
|
საგანი/საგანთა ჯგუფი/
მასწავლებელი |
ისტ,მაკა მაისურაძე,/მათემატიკა, მადონა ბენდელიანი
|
კლასი/მოსწავლეთა რაოდენობა
|
6/30
|
გაკვეთილის სასწავლო
მიზნები |
მოსწავლეები მუშაობენ ჯგუფებში, იყენებენ კომპიუტერს, ინტერნეტს, მათემატიკურ
უნარ-ჩვევებს და ადგენენ ოთახისპროექტს, არჩევენ დიზაინს და ადგენენბიზნესგეგმას; აკეთებენ პრეზენტაციას. |
ეროვნული სასწავლო
გეემის მიხედვით
მისაღწევი შედეგები
|
ის ტექნ. VI.1. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და
გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.აღწერს და აყალიბებს ციფრული მასალის სტრუქტურას; შეარჩევს მიზნის შესაფერის სტრუქტურას და ამ სტრუქტურის შესაფერის ციფრულ საშუალებებს (მაგალითად: დინამიური ცხრილისათვის, რომელიც შეიცავს ურთიერთდამოკიდებულ მონაცემებს - იყენებს ელექტრონულ ცხრილს, ჩვეულებრივი ტექსტის დასამუშავებლად - მარტივ ტექსტურ რედაქტორს);აუდიტორიის მოთხოვნების და საკუთარი (ან ჯგუფის) მიზნების გათვალისწინებით, ამზადებს პრეზენტაციას/სლაიდებს საკუთარი (ან ჯგუფის) მოსაზრებების წარმოსაჩენად ან მუშაობის შედეგის სადემონსტრაციოდ;
ის ტექნ. VI.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება
ინფორმაციის მოძიებისას და კვლევის პროცესში.
ის ტექნ. VI.4 . მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ციფრული საშუალების შერჩევა
და გამოყენება კომუნიკაციისა და თანამშრომლობისათვის.
მათ. VI.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა, განვრცობა და აღწერა.
მათ . VI.10. პრობლემის გადაჭრისას მოსწავლეს შეუძლია ბრტყელი ფიგურის ფართობის გამოთვლა.
მათ. VI.11. მოსწავლეს შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო თვისობრივი
და რაოდენობრივი მონაცემების მოპოვება. |
გაკვეთილის მსვლელობა
|
ჯგუფი, 5 მოსწავლის შემადგენლობით ირჩევს ხელმძღვანელს, რომელიც მიიიღებს საბოლოო
გადაწყვეტილებებს და მოემზადება პრეზენტაციისთვის. მოსწავლეები ინტერნეტიდან ახდენენ შესაბამისი პროგრამების გადმოწერას, www.sweethome3d.com, რაც საშუალებას მისცემთ მათ შექმნან ოთახის ან ოთხების პროექტი, ირჩევენ ავეჯს, მასალას ოთახის კეთილმოყობისათვის, შეაქვთ ცვლილებები დიზაინში. პარალელურად ისინი მუშაობენ Excel პროგრამაში, იყენებენ მის შესაძლებლობებს. ამ პროგრამაში აღნუსხული ექნებათ მთელი ხარჯთაღრიცხვა. იყენებენ მათემატიკურ უნარ-ჩვევებს და ახდენენ ოთახისფართობის გამოთვლას, ითვლიან საჭირო მასალების ოდენობას (საღებავი, შპალერი, მეტლახი, სამუშაოიარაღები და ა.შ.) ხარჯვისეკონომიისმიზნითშეადგენენდაგადაწყვეტენდანახარჯის ოპტიმიზაციისამოცანებს.მოსწავლეებიორიენტირდებიან, თურომელუახლოესობიექტშიშეიძლებასაჭირომასალისშეძენა. პროექტის სრული აღწერისთვის იყენებენ საპრეზენტაციო პროგრამას და ამზადებენ სლაიდებს და ელ. ფოსტით აგზავნიან ფასილიტატორ მასწავლებელთან, მისამართზეtbilisi11skola@gmail.com . წინასარ დათქმულ დროს მოსწავლეები წარმოადგენენპრეზენტაციას. |
შეფასების რუბრიკა
|
შეფასების რუბრიკა
|
გამოყენებული
რესურსი |
პროექტორი, კომპიუტერი,დაფა,ფერადიფურცლები.
|
ანანო სოზიაშვილი ანასტასია ელბაქიძე მე-6 კლასი
მისაღები ოთახი
დასახელება ზომა რაოდენობა მასალა ფერი ხელობა მასალა+მუშა
საერთო ფართობი 25 კვ მ - - - - -
სიმაღლე 3 მ. - - - - -
ფანჯარა 250X130 1 მეტალო- პლასტმასი - მუშა 670
ჟალუზები 60X140 4 მეტალო- პლასტმასი მუქი ნაცრისფერი 1 მუშა 560
იატაკი 25 კვ მ - მეტლახი ღია ყავისფერი 2 მუშა 1000
კედლები 43 კვ მ 4 საღებავი ნაცრისფერი 2 მუშა 800
ჭერი 25 კვ მ 1 შერეული შავი და ნაცრიფერი 2 მუშა 1300
განათება - 5 - - 1 მუშა 490
სამეული - 1 ნაჭერი სამ ფერში ნაცრისფერი შავი წითელი - 2500
ტელევიზორი - 1 LCD შავი - 1600
სახლის კინოთეატრი - 1 - ნაცრიფერი - 1200
ჟურბალის მაგიდა - 1 ხე შავი და წითელი - 340
ნოხი 15 კვ მ 1 ქსოვილი ღია ნაცრისფერი - 630
თარო - 2 ხე შავი 1 მუშა 365
ვაზა - 3 კერამიკა თეთრი - 490
ჭაღი - 1 პლასტმასი შავი - 500
სულ 12445
საძინებელი ოთახი
No comments:
Post a Comment