შესასწავლი
თემა
|
ნატურალური რიცხვების გამრავლება, გაყოფა
|
შესასწავლი მასალა
|
გამრავლება, გამრავლების კანონები, გამრავლების განრიგებადობის კანონი, ნულებით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლება, მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება, ახარისხება, ფართობი, ფართობის საზომი ერთეული, კუბი, მართკუთხა პარალელეპიპედი, ნატურალური რიცხვების გაყოფა, რიცხვების გაყოფა ათზე, ასზე, ათასზე, მოქმედებათა შესრულების რიგი, ნაშთიანი გაყოფა, ნატურალური რიცხვის გამყოფები და ჯერადები, ორზე, ხუთზე და ათზე გაყოფადობის ნიშნები, მარტივი და შედგენილი რიცხვები
|
სასწავლო შედეგი,რომელსაც გვინდა რომმივაღწიოთ
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს
მათ.დაწყ.(II).2. ნატურალურ და არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება. მათ.დაწყ.(II).3. ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედების შედეგის მიახლოებით შეფასება და რიცხვების დამრგვალება. მათ.დაწყ.(II).4. ზომის სხვადასხვა ერთეულის ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება. |
საკვანძო კითხვები
|
როგორ ამრავლებს ქვეშმიწერით ორნიშნა და სამნიშნა რიცხვებს, როგორ ასრულებს ნაშთიან გაყოფას, როგორ ამრავლებს რიცხვს ათზე ასზე ათასზე, რა არის რიცხვის კვადრატი და კუბი, როგორ ითვლება მართკუთხედის ფართობი, როგორ ყოფს სამნიშნა რიცხვს ერთნიშნაზე, რომელი მოქმედება არის პირველი რიგის მეორე რიგის, რას ეწოდება მარტივი და შედგენილი რიცხვები, რას ეწოდება გამყოფი და ჯერადი
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეულები, თვალსაჩინოებები ინტერნეტის გამოყენება, ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალებისშესრულება სამოტივაციო ამოცანების განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის კონსტრუირება, ასოციაციური რუკის გამოყენება.. პრეზენტაციები. ჯგუფური სამუშაოს შესრულება...
|
შეფასებისკრიტერიუმის მიღწევისინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება, განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
შესასწავლი
თემა
|
ჩვეულებრივი წილადები
|
შესასწავლი მასალა
|
წრეწირი, წრეწირის ელემენტები, წრე სექტორი, წილადების შედარება, წესიერი და არაწესიერი წილადები, გაყოფა და წილადი, წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა, წილადი რიცხვების შეკრება და გამოკლება, შერეული რიცხვების გადაქცევა არაწესიერ წილადად, წილადის გამრავლება და გაყოფა ნატურალურ რიცხვზე და წილადის ძირითადი თვისება
|
სასწავლო შედეგი,რომელსაც გვინდა რომმივაღწიოთ
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს
მათ.დაწყ.(II).2. ნატურალურ და არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება.
მათ.დაწყ.(II).3. ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედების შედეგის მიახლოებით შეფასება და რიცხვების დამრგვალება.
მათ.დაწყ.(II).4. ზომის სხვადასხვა ერთეულის ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება.
|
საკვანძო კითხვები
|
რას ეწოდება წილადი, სექტორი, როგორ შევადაროთ წილადები ერთმანეთს, როგორ გამოვყოთ არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილი, როგორ შევკრიბოთ წილადი რიცხვები, როგორ გადავაქციოთ შერეული რიცხვების არაწესიერ წილადად, რაში მდგომარეობს წილადის ძირითადი თვისება.
|
რესურსები
|
ინეტრნეტ სივრცის გამოყენების არეალი. სახელმძღვანელო, რვეულები, თვალსაჩინოებები ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალებისშესრულება სამოტივაციო ამოცანების განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის კონსტრუირება, ასოციაციური რუკის გამოყენება.. პრეზენტაციები. ჯგუფური სამუშაოს შესრულება.
|
შეფასებისკრიტერიუმის მიღწევისინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება, განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
თემატური და კალენდარული გეგმები მათემატიკაში
V კლასი
(II სემესტრი, 2018--2019სასწ. წელი) პედაგოგი მადონა ბენდელიანი
№
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
1
|
გამრავლება, გამრავლების კანონები
|
3
|
21-22-23/01
|
2
|
გამრავლების განრიგებადობის კანონი
|
1
|
24/01
|
3
|
ნულით დაბოლოებული რიცხვების გამრავლება
|
3
|
25-28-29/01
|
4
|
მრავალნიშნა რიცხვების გამრავლება
|
2
|
30-31/01
|
5
|
ამოვხსნათ ამოცანები განტოლების შედგენით
|
3
|
1-4-5/02
|
6
|
შემაჯამებელი წერა №1
|
1
|
6/02
|
7
|
ახარისხება
|
1
|
7/02
|
8
|
რიცხვის კვადრატი, კუბი
|
3
|
8-11-12/02
|
9
|
ფართობი, ფართობის საზომი ერთეულები
|
3
|
13-14-15/02
|
10
|
კუბი, მართკუთხა პარალელეპიპედი
|
3
|
18-19-20/02
|
11
|
შემაჯამებელი წერა №2
|
1
|
21/02
|
12
|
ნატურალური რიცხვების გაყოფა
|
2
|
22-25/02
|
13
|
მრავალნიშნა რიცხვების გაყოფა
|
2
|
26-27/02
|
14
|
რიცხვის გაყოფა 100 ზე და
1000ზე
|
2
|
28-01/02/03
|
15
|
მოქმედებათა შესრულების რიგი
|
2
|
4-5/03
|
16
|
გამრავლება გაყოფის ერთობლივი შესრულება
|
2
|
6-7/03
|
17
|
ნაშთიანი გაყოფა
|
2
|
18-19/03
|
18
|
ნატურალური რიცხვის გამყოფები და ჯერადები
|
4
|
20-21-22-25/03
|
19
|
შემაჯამებელი წერა N3
|
1
|
26/03
|
20
|
2ზე 5ზე 10ზე გაყოფადობის ნიშნები
|
2
|
27-28/03
|
21
|
მარტივი და შედგენილი რიცხვები
|
2
|
29-1/03/04
|
22
|
მესამე თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
2
|
2-3/04
|
23
|
ჩვეულებრივი წილადები
|
2
|
4-5/04
|
24
|
ამოხსნათ ამოცანები
|
2
|
8-10/04
|
25
|
წრეწირი, წრეწირის ელემენტები
|
1
|
11/04
|
26
|
შემაჯამებელი წერა №4
|
1
|
12/04
|
27
|
წრე სექტორი
|
1
|
15/04
|
28
|
წილადების შედარება
|
2
|
16-17/04
|
29
|
წესიერი და არაწესიერი წილადები
|
2
|
18-19/04
|
30
|
გაყოფა და წილადი
|
2
|
22-23/04
|
31
|
არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა
|
1
|
24/04
|
32
|
შემაჯამებელი წერა N5
|
1
|
25-/04
|
33
|
პრაქტიკული სამუშაო, ჯგუფური მეცადინეობა
|
1
|
30/04
|
34
|
წილადი რიცხვების შეკრება და გამოკლება
|
3
|
1-2-3/05
|
35
|
შერეული რიცხვის გადაქცევა არაწესიერ წილადად
|
3
|
6-7-8/05
|
36
|
შერეული რიცხვების გადაქცევა არაწესიერწილადად
|
3
|
10-13-14/05
|
37
|
შერეული რიცხვების შეკრება და გამოკლება
|
3
|
15-16-17/05
|
38
|
წილადის გამრავლება და გაყოფა ნატურალურ რიცხვზე
|
3
|
20-21-22/05
|
39
|
წილადის ძირითადი თვისება
|
3
|
23-24-27/05
|
40
|
შემაჯამებელი N6
|
1
|
28/05
|
41
|
მე-4 თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
12
|
29-14/05/06
|
No comments:
Post a Comment