შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N2
კლასი: _____მე-12ა____________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _26.10.2018________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: საკონტროლო წერა________________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა
და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
No1
|
წესიერ სამკუთხა პირამიდაში გვერდითი წიბო
6√3 სმ-ია და ფუძის სიბრტყესთან ადგენს 30 გრადუსიან კუთხეს. იპოვეთ პირამიდის მოცულობა
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
2
|
No2
|
ცილინდრის ღერძული კვეთა კვადრატია, რომლის
ფართობია 36. იპოვეთ ცილინდრის გვერდითი ზედაპირის ფართობი
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
3
|
No3
|
კონუსის სიმაღლეა 3 სმ, მოცულობა 27πსმ3.
იპოვეთ კონუსის მსახველი
|
გეომეტრია და სივრცის აღქმა
მათ.XII.5.
მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომებისპოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემებისგადაჭრისას.
მათ.XII.6
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება დამათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
|
4
|
|||
5
|
|||
6
|
|||
7
|
|||
8
|
|||
9
|
|||
10
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ სამკუთხა
პირამიდას
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ ცილინდრს
|
მოსწავლე
ვერ აგებს სივრცულ ფიგურებს კერძოდ კონუსს
|
||
3-4
ქულა
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
უჭირს
სივრცული ფიგურების ნახაზის გაკეთება და ამოცანის პირობის გააზრება
|
||
5
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
აკეთებს
ნახაზს შეუძია პირობის მოკლე ჩანაწერის გაკეთება და საჭირო ფორმულის მოყვანა
|
||
6
ქულა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
აკეთებს
ნახაზს
შეუძლია სწორი ფორმულის მოყვანა და საჭირო მონაცემების
ჩაწერა, უჭირს სრული ზედაპირის პოვნა
|
||
7
ქულა
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
ხაზავს
სივრცულ ფიგურას პირობას იაზრებს, იყენებს გეომეტრიულ ფორმულებს, ითვლის წიბოების
სიგრძეებს და უჭირს სწორი პასუხის მიღება
|
||
8
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
||
9
ქულა
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
უმეტესწილად
სწორად აგებს ნახაზს წერს მოცემულობას და სწორ ფორმულირებას უკეთებს ამოცანას
|
||
11ქულა
|
ს სრულყოფილად
შეუძლია ამოცანის
გააზრება ამოხსნა
ს
|
მოსწავლეს სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
მოსწავლეს
სრულყოფილად შეუძლია ამოცანის გააზრება და ამოხსნა
|
სრ
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შეფასების
რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის აგება და გვერდითი წიბოს
ფუძის სიბრტყესთან სწორად აგებული კუთხე
|
2
|
პირამიდის მოცულობის ჩაწერა
|
3
|
პირამიდის მოცულობის სწორად გამოთვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ცილინდრისა და ღერძული კვეთის აგება
|
2
|
კვადრატის სიგრძის გამოთვლა
|
3
|
გვერდითი ზედაპირის სწორად დათვლა
|
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
ნახაზის სწორად აგება.
|
2
|
მოცულობის ფორმულის სწორად ჩაწერა
|
3
|
ფუძის ფართობის პოვნა
|
4
|
კონუსის მსახველის სწორად გამოთვლა
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N6
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N7
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N8
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N9
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N10
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
|||||
3-4
ქულა
|
|||||
5
ქულა
|
|||||
6
ქულა
|
|||||
7
ქულა
|
|||||
8
ქულა
|
|||||
9
ქულა
|
|||||
10
ქულა
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მოსწავლეების უმეტესობამ დაძლია
მიცემული დავალება, სწორად ააგეს ნახაზები, მოიყვანეს ის ფორმულები რაც საჭირო იყო
ამოცანის ამოსახსნელად. გაუჭირდათ მართკუთხა სამკუთხედის ფართობის გამოყენებით კონუსის
სიმაღლის პოვნა. უჭირთ კვეთების აგება
დასკვნა
კლასის უმეტესობამ ნაწილობრივ
შეასრულა მოცემული დავალება
რეკომენდაცია
- რა
არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების
გზები.
|
სასურველია მეტი ყურადღება
გავამახვილოთ სივრცული ფიგურების აგებებზე, კვეთების ნახაზების გაკეთებაზე და სივრცული
წარმოდგენების გასაუმჯობესებელ სავარჯიშოებზე, პლანიმეტრიის იმ საკითხების გამეორებაზე
რომელიც საჭიროა სტერეომეტრიის ამოცანების ამოხსნის დროს. ამისათვის გაკვეთილზე შევიტანთ
პლანიმეტრიის იმ საკითხებს რაც საჭიროა სივრცულ ფიგურებზე ამოცანების ამოხსნის დროს
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის
მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_______მ.
ბენდელიანი___________________________
No comments:
Post a Comment