შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი
კლასი: _____6დ____________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _08.10.2018________________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: საკონტროლო წერა________________________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა
და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება
კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
No1
|
ჩაწერეთ
წილადი ათწილადის სახით
ა)7/10 ბ)17/100
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და
არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და
გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება
|
2
|
No2
|
ჩაწერეთ ათწილადი წილადის სახით ა)0,5 ბ)2,18
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და
არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და
გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე
|
3
|
No3
|
გამოსახეთ
მეტრებით და ჩაწერეთ ათწილადის სახით.
ა)7დმ= ბ)2მ 6დმ=
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და
არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და
გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე
|
4
|
No4
|
გამოსახეთ მილიმეტრები მეტრებში
და ჩაწერეთ ათწილადის
სახით ა) 17მმ= ბ)178მმ=
|
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ერთი ზომის
ერთეულიდან მეორე ზომის ერთეულში
გადაყვანა და ათწილადით წარმოდგენა
|
5
|
No5
|
დაშალე ათწილადი
სათანრიგო შესაკრების სახით
ა)18,175= ბ)0,078=
|
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ათწილადების სათანრიგო შესაკრებების სახით დაშლა
|
6
|
No6
|
რიცხვი 5,785-ში
დაასახელეთ ციფრი რვის
სათანრიგო ერთეული
|
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ათწილადში
თანრიგების დასახელება
|
7
|
No7
|
75*(514-476)+(15+23)*22+38*203
|
მოსწავლემ
უნდა შძლოს მოქმედებების თანმიმდევრობით შესრულება
და ამოხსნა
|
8
|
|||
9
|
|||
10
|
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
მოსწავლე ვერ იაზრებს წილადის
ათწილადად ჩაწერის ხერხებს
|
მოსწავლე
ვერ იაზრებს თწილადის წილადად გადაქცევას
|
მოსწავლე
ვერ გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებით
|
ვერ გამოსახავს
მილიმტრებს მეტრებში
|
ვერ შლის ათწილადს სათანრიგო შესაკრების
სახით
|
3-4
ქულა
|
მოსწავლეს უჭირს
წილადის ათწილადად ჩაწერა
|
მოსწავლეს
უჭირს ათწილადის წილადად ჩაწერა
|
უჭირს
დეციმტრების მეტრებით გამოსახვა
|
უჭირს მილიმეტრების მეტრებში გამოსახვა
|
უჭირს
სათანრიგო შესაკრების სახით ათწილ;ადის დაშლა
|
5
ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს ათწილადად ჩაწერას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს წილადის ათწილადად ჩაწერას
|
ზოგჯერ ახერხებს მეტრებით დეციმეტრების გამოსახვას
|
უჭირს მილიმეტრების მეტრებში გამოსახვა
|
ზოგჯერ ახერხებს ათწილადის სათანრიგო შესაკრების სახით გამოსახვას
|
6
ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს ათწილადად ჩაწერას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს წილადის ათწილადად ჩაწერას
|
ზოგჯერ ახერხებს მეტრებით დეციმეტრების გამოსახვას
|
ზოგჯერ
ახერხებს მილიმეტრების მეტრებში გამოსახვას
|
ზოგჯერ ახერხებს ათწილადის სათანრიგო შესაკრების სახით გამოსახვას
|
7
ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში
შეუძლია წილადის ათწილადად ჩაწერა
|
ხშირ შემთხვევაში
შეუძლია წილადის ათწილადად გადაქცევა
|
ხშირ შემთხვევაში
გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
|
ხშირ შემთხვევაში
ახერხებს მილიმეტრებვის მეტრებში გამოსახვას
|
ხშირ შმთხვევაში
ახერხებს ათწილადის სათანრიგო
შსაკრებთა სახით გამოსახვას
|
8
ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია წილადის ათწილადად ჩაწერა
|
ხშირ შემთხვევაში შეუძლია წილადის ათწილადად გადაქცევა
|
ხშირ შემთხვევაში გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს მილიმეტრებვის მეტრებში გამოსახვას
|
ხშირ შმთხვევაში ახერხებს ათწილადის სათანრიგო შსაკრებთა სახით გამოსახვას
|
9
ქულა
|
უმეტეს შემთხვევაში
აქცევს წილადს ათწილადად
|
უმეტეს შმთხვევაში
აქცევს ათწილადს წილადად
|
უმეტეს შემთხვევაში გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
|
უმეტეს შმთხვევაში
ახერხებს მილიმეტრების მეტრებში
გამოსახვას
|
უმეტეს
შმთხვევაში ახერხებს ათწილადის
სათანრიგო შესაკრებთა სახით გამოსახვას
|
11ქულა
|
ს სრულყოფილად აქცევს წილადს ათწილადად
|
სრულყოფილად
აქცევს წილადად
|
სრულყოფილად გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
|
სრულყოფილად
გამოსახავს მილიმეტრებს მეტრებში
|
სრ
სრულყოფილად გამოსახავს
ათწილადს სათანრიგო შესაკრებთა
სახით
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შემაჯამებელი
დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N6
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N7
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N8
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N9
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N10
დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2
ქულა
|
ვერ ასახელებს
ათწილადში თანრიგის ერთეულს
|
ვერ იცავს
მოქმედებათა
თანმიმდევრობას და ვერ აკეთებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
3-4
ქულა
|
უჭირს
ათწილადში თანრიგის ერთეულის დასახელება
|
უჭირს მოქმედებათა
თანმიმდევრობის დაცვა და მოქმედებების
სწორად შესრულება
|
|||
5
ქულა
|
ზოგჯერ ასახელებს ათწილადში სწორ
თანბრიდის ერთეულს
|
ზოგჯერ იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას და ასრულებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
6
ქულა
|
ზოგჯერ ასახელებს ათწილადში სწორ თანბრიდის ერთეულს
|
ზოგჯერ იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას და ასრულებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
7
ქულა
|
ხშირ შმთხვევაში
შუძლია თანრიგის მოძებნა სწორად
|
ხშირ შმთხვევაში
იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას
და აკეთებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
8
ქულა
|
ხშირ შმთხვევაში შუძლია თანრიგის მოძებნა სწორად
|
ხშირ შმთხვევაში იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას და აკეთებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
9
ქულა
|
უმეტეს შემთხვევაში შუძლია თანრიგის სწორად მოძებნა
|
უმეტეს
შმთხვევაში იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას და აკეთებს სწორად მოქმედებებს
|
|||
10
ქულა
|
ყოველთვის
სწორად ასახელებს თანრიგს
|
სრულყოფილად იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას და აკეთებს სწორად მაგალითებს
|
*
თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს
სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების
ანალიზის ფორმას
შეფასების
რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
მიიღო
სწორი პასუხი 1- დან მე-6 სავარჯიშოს ჩათვლით
|
1,2,3,4
|
1 ქულა: შეარჩია მოქმედებები სწორად
2ქულა:
შეასრულა მოქმედებები სწორი თანმიმდევრობით.
3 ქულა:
შეასრულა მოქმედებების თანმიმდევრობა სწორად ,
მოქმედებები შეასრულა სწორად. ფრჩხილებში სწორად შეასრულა მოქმედებები.
4ქულა:შეასრულა
მოქმედებების თანმიმდევრობა სწორად , მოქმედებები შეასრულა სწორად. ფრჩხილებში სწორად შეასრულა მოქმედებები და მიიღო სწორი პასუხი.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი
__იღებული
შედეგების ანალიზი
მოსწავლეების
უმეტესობამ დაძლია მიცემული
დავალება, სწორად ჩაწერეს
წილადი ათწილადის სახით
და პირიქით დაშალეს
ათწილადი სათანრიგო შესაკრებების
სახით, გაუჭირდათ ზომის
ერთეულების ათწილადის სახით
წარმოდგენა და რიცხვით
გამოსახულებაში მოქმედებების თანმიმდევრობით
შესრულება
დასკვნა
კლასის უმეტესობამ გაიგო ათწილადის წარმოდგენა წილადის სახით და პირიქით
რეკომენდაცია
- რა
არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების
გზები.
|
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
_საჭიროა ზომის
ერთეულებზე მეტი მუშაობა,
მოსწავლეებისათვის
წინარე ცოდნის გააქტიურება
ზომის ერთულების გახსენება
და მათი წარმოდგენა
შემაჯამებელი
დავალების ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის
მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების
რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.
|
პედაგოგის ხელმოწერა:_______მ.
ბენდელიანი___________________________
No comments:
Post a Comment