Tuesday, November 27, 2018

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N1


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი
კლასი: _____6____________ 
საგანი: _________მათემატიკა_________________________   
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________   
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _08.10.2018________________________________   
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  საკონტროლო წერა________________________________   

შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების ნომერი
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
No1
ჩაწერეთ წილადი ათწილადის სახით
ა)7/10            ბ)17/100

მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება

2
No2
ჩაწერეთ  ათწილადი წილადის სახით     ა)0,5                      ბ)2,18

მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე

3
No3
გამოსახეთ მეტრებით  და ჩაწერეთ  ათწილადის სახით.
ა)7დმ=       ბ)2მ 6დმ=

მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალური და არაუარყოფითი რიცხვების გამოსახვა კლასიფიცირება და გამოყენება, რაციონაურ რიცხვებზე

4
No4
გამოსახეთ  მილიმეტრები   მეტრებში  და  ჩაწერეთ  ათწილადის  სახით   ა) 17მმ=         ბ)178მმ=
მოსწავლემ უნდა  შეძლოს  ერთი ზომის  ერთეულიდან  მეორე ზომის  ერთეულში  გადაყვანა  და ათწილადით  წარმოდგენა


5
No5
დაშალე  ათწილადი   სათანრიგო  შესაკრების  სახით
ა)18,175=     ბ)0,078=
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ათწილადების  სათანრიგო შესაკრებების  სახით დაშლა


6
No6
რიცხვი  5,785-ში  დაასახელეთ   ციფრი  რვის  სათანრიგო  ერთეული
მოსწავლემ უნდა  შეძლოს   ათწილადში  თანრიგების დასახელება
7
No7
75*(514-476)+(15+23)*22+38*203
მოსწავლემ უნდა შძლოს  მოქმედებების  თანმიმდევრობით  შესრულება  და ამოხსნა
8



9



10




შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა
მოსწავლე  ვერ  იაზრებს   წილადის  ათწილადად  ჩაწერის  ხერხებს

მოსწავლე ვერ იაზრებს  თწილადის წილადად გადაქცევას
მოსწავლე ვერ  გამოსახავს  დეციმეტრებს მეტრებით
ვერ გამოსახავს მილიმტრებს მეტრებში
ვერ  შლის ათწილადს სათანრიგო  შესაკრების  სახით



3-4 ქულა
მოსწავლეს  უჭირს  წილადის  ათწილადად  ჩაწერა

მოსწავლეს უჭირს ათწილადის წილადად ჩაწერა
უჭირს დეციმტრების მეტრებით  გამოსახვა
უჭირს  მილიმეტრების მეტრებში  გამოსახვა
უჭირს  სათანრიგო შესაკრების სახით ათწილ;ადის დაშლა

5 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადად  ჩაწერას

მოსწავლე  ზოგჯერ ახერხებს  წილადის ათწილადად  ჩაწერას
ზოგჯერ  ახერხებს მეტრებით  დეციმეტრების გამოსახვას
უჭირს  მილიმეტრების მეტრებში  გამოსახვა
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადის სათანრიგო  შესაკრების სახით გამოსახვას



6 ქულა
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადად  ჩაწერას

მოსწავლე  ზოგჯერ ახერხებს  წილადის ათწილადად  ჩაწერას
ზოგჯერ  ახერხებს მეტრებით  დეციმეტრების გამოსახვას
ზოგჯერ ახერხებს მილიმეტრების მეტრებში  გამოსახვას
ზოგჯერ  ახერხებს ათწილადის სათანრიგო  შესაკრების სახით გამოსახვას
7 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში  შეუძლია წილადის  ათწილადად  ჩაწერა

ხშირ  შემთხვევაში  შეუძლია  წილადის  ათწილადად გადაქცევა
ხშირ  შემთხვევაში  გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
ხშირ  შემთხვევაში  ახერხებს მილიმეტრებვის მეტრებში გამოსახვას
ხშირ  შმთხვევაში  ახერხებს  ათწილადის  სათანრიგო  შსაკრებთა სახით  გამოსახვას



8 ქულა
ხშირ  შემთხვევაში  შეუძლია წილადის  ათწილადად  ჩაწერა

ხშირ  შემთხვევაში  შეუძლია  წილადის  ათწილადად გადაქცევა
ხშირ  შემთხვევაში  გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
ხშირ  შემთხვევაში  ახერხებს მილიმეტრებვის მეტრებში გამოსახვას

ხშირ  შმთხვევაში  ახერხებს  ათწილადის  სათანრიგო  შსაკრებთა სახით  გამოსახვას


9 ქულა
უმეტეს  შემთხვევაში  აქცევს წილადს  ათწილადად

უმეტეს  შმთხვევაში  აქცევს   ათწილადს წილადად
უმეტეს  შემთხვევაში გამოსახავს დეციმეტრებს მეტრებში
უმეტეს  შმთხვევაში  ახერხებს  მილიმეტრების  მეტრებში  გამოსახვას
უმეტეს შმთხვევაში  ახერხებს  ათწილადის  სათანრიგო  შესაკრებთა სახით გამოსახვას



11ქულა

სრულყოფილად  აქცევს წილადს ათწილადად
სრულყოფილად აქცევს წილადად
სრულყოფილად  გამოსახავს დეციმეტრებს  მეტრებში

სრულყოფილად გამოსახავს მილიმეტრებს მეტრებში
სრ
სრულყოფილად  გამოსახავს  ათწილადს  სათანრიგო  შესაკრებთა  სახით


* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას


შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N6 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N7 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N8 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N9 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
N10 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
1-2 ქულა
ვერ  ასახელებს  ათწილადში  თანრიგის  ერთეულს

ვერ იცავს მოქმედებათა
თანმიმდევრობას  და  ვერ  აკეთებს სწორად  მოქმედებებს






3-4 ქულა
უჭირს ათწილადში  თანრიგის ერთეულის დასახელება

უჭირს  მოქმედებათა  თანმიმდევრობის  დაცვა და მოქმედებების სწორად  შესრულება




5 ქულა
ზოგჯერ  ასახელებს ათწილადში  სწორ  თანბრიდის ერთეულს

ზოგჯერ  იცავს მოქმედებათა  თანმიმდევრობას და  ასრულებს სწორად  მოქმედებებს






6 ქულა
ზოგჯერ  ასახელებს ათწილადში  სწორ  თანბრიდის ერთეულს

ზოგჯერ  იცავს მოქმედებათა  თანმიმდევრობას და  ასრულებს სწორად  მოქმედებებს






7 ქულა
ხშირ  შმთხვევაში  შუძლია თანრიგის მოძებნა სწორად

ხშირ  შმთხვევაში  იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას  და აკეთებს სწორად მოქმედებებს






8 ქულა
ხშირ  შმთხვევაში  შუძლია თანრიგის მოძებნა სწორად

ხშირ  შმთხვევაში  იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას  და აკეთებს სწორად მოქმედებებს






9 ქულა
უმეტეს  შემთხვევაში შუძლია  თანრიგის სწორად  მოძებნა

უმეტეს შმთხვევაში  იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას  და აკეთებს სწორად მოქმედებებს






10 ქულა
ყოველთვის სწორად ასახელებს თანრიგს


სრულყოფილად  იცავს მოქმედებათა თანმიმდევრობას  და აკეთებს სწორად მაგალითებს






* თითოეული შემაჯამებელი დავალების ჩატარებისას მასწავლებელმა შესაძლებელია გამოიყენოს სხვადასხვა შეფასების სქემები, რომელიც აუციელებლად უნდა დაერთოს შემაჯამებელი დავალების ანალიზის ფორმას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1
მიიღო სწორი პასუხი 1- დან მე-6  სავარჯიშოს ჩათვლით
1,2,3,4
1 ქულა:  შეარჩია მოქმედებები სწორად
2ქულა: შეასრულა მოქმედებები სწორი  თანმიმდევრობით.
3 ქულა: შეასრულა მოქმედებების თანმიმდევრობა სწორად ,  მოქმედებები  შეასრულა სწორად.  ფრჩხილებში სწორად  შეასრულა მოქმედებები.
4ქულა:შეასრულა მოქმედებების თანმიმდევრობა სწორად ,  მოქმედებები  შეასრულა სწორად.  ფრჩხილებში სწორად  შეასრულა მოქმედებები და მიიღო სწორი პასუხი.




შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
__იღებული შედეგების ანალიზი

მოსწავლეების უმეტესობამ დაძლია მიცემული დავალება, სწორად ჩაწერეს წილადი ათწილადის სახით და პირიქით დაშალეს ათწილადი სათანრიგო შესაკრებების სახით, გაუჭირდათ ზომის ერთეულების ათწილადის სახით წარმოდგენა და რიცხვით გამოსახულებაში მოქმედებების თანმიმდევრობით შესრულება

დასკვნა
კლასის უმეტესობამ გაიგო ათწილადის წარმოდგენა წილადის სახით და პირიქით

რეკომენდაცია

- რა არის გასაუმჯობესებელი?

- გაუმჯობესების გზები.
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.

_საჭიროა ზომის ერთეულებზე მეტი მუშაობა, მოსწავლეებისათვის წინარე ცოდნის გააქტიურება ზომის ერთულების გახსენება და მათი წარმოდგენა

შემაჯამებელი დავალების  ანალიზს დანართის სახით თან ერთვის მოსწავლეების მიერ შესრულებული და მასწავლებლის მიერ შეფასებული შემაჯამებელი დავალების რამდენიმე ნიმუში ან შესრულებული შემაჯამებელი დავალების ამსახველი ვიზუალური მასალა.


პედაგოგის ხელმოწერა:_______მ. ბენდელიანი___________________________

No comments:

Post a Comment