მე-10 კლასი
I სემესტრი 2019-2020 სასწ. წელი
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
| 
   
N1 
 | 
  
   
თემა:
  ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლე 
 | 
  
   
საათების
  რაოდენობა 
 | 
  
   
თარიღი 
 | 
 
| 
   
1 
 | 
  
   
ნატურალური
  რიცხვებიდან ნამდვილ რიცხვებამდე 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
16-17/09 
 | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
ნამდვილი რიცხვების
  გეომეტრიული გამოსახვა 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
18-19/09 
 | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
n-ური ხარისხის
  ფესვი 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
20-23-24/09 
 | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
არითმეტიკული
  ფესვის თვისებები 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
25-26-27/09 
 | 
 
| 
   
5 
 | 
  
   
რაციონალურმაჩვენებლიანი
  ხარისხის თვისებები 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
30-1-2/10 
 | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
თვლის სისტემები 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
3-4/10 
 | 
 
| 
   
7 
 | 
  
   
შემაჯამებელი 
  სამუშაო N1 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
7/10 
 | 
 
| 
   
N2 
 | 
  
   
თემა:
  ფუნქცია. ფუნქციის თვისებები 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
ლუწი და კენტი
  ფუნქცია 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
8-9/10 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ფუნქციის
  ზრდადობა
  და
  კლებადობა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
10-11-15/10 
 | 
 
| 
   
N7 
 | 
  
   
ფუნქციის ნულები,ნიშანმუდმივობის
  შუალედები 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
16-17-18/10 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
კვადრატული
  ფუნქცია 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
21-22-23/10 
 | 
 
| 
   
11 
 | 
  
   
კვადრატული
  ფუნქციის გრაფიკი 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
24-25-28/10 
 | 
 
| 
   
12 
 | 
  
   
კვადრატული
  უტოლობის ამოხსნა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
29-30-31/10 
 | 
 
| 
   
13 
 | 
  
   
კვადრატული
  სამწევრის უმცირესი და უდიდესი მნიშვნელობა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
1-4-5/11 
 | 
 
| 
   
14 
 | 
  
   
შემაჯამებელი სამუშაო     №2 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
6/11 
 | 
 
| 
   
N3 
 | 
  
   
თემა:
  მიმდევრობა 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
16 
 | 
  
   
რიცხვითი
  მიმდევრობა 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
7-8/11 
 | 
 
| 
   
17 
 | 
  
   
არითმეტიკული
  პროგრესიის ჯამის გამოსათვლელი ფორმულა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
11-12-13/11 
 | 
 
| 
   
18 
 | 
  
   
გეომეტრიული
  პროგრესიის ჯამის გამოსათვლელი ფორმულა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
14-15-18/11 
 | 
 
| 
   
N4 
 | 
  
   
თავი:  განტოლებები და უტოლობები 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
20 
 | 
  
   
ვიეტის თეორემა 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
19/11 
 | 
 
| 
   
21 
 | 
  
   
ამოვხსნათ განტოლებათა
  სისტემა ვიეტის თეორემის გამოყენებით. 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
20-21/11 
 | 
 
| 
   
22 
 | 
  
   
უტოლობის ამოხსნა
  ინტერვალთა მეთოდით 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
22-25-26/11 
 | 
 
| 
   
23 
 | 
  
   
მაღალი ხარისხის
  განტოლების ამოხსნა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
27-28-29/11 
 | 
 
| 
   
24 
 | 
  
   
მოდულის შემცვლელი
  განტოლებისა და უტოლობების ამოხსნა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
2-3-4/12 
 | 
 
| 
   
25 
 | 
  
   
ორუცნობიან  განტოლებათა სისტემის ამოხსნა 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
5-6-9/12 
 | 
 
| 
   
N8 
 | 
  
   
განვლილი მასალის
  გამეორება 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
10/12 
 | 
 
| 
   
26 
 | 
  
   
შემაჯამებელი სამუშაო №3 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
11/12 
 | 
 
| 
   
N5 
 | 
  
   
თემა:
  სამკუთხედის მსგავსება 
 | 
  
   | 
  
   | 
 
| 
   
27 
 | 
  
   
სამკუთხედის
  მსგავსების I-II-II ნიშანი 
 | 
  
   
3 
 | 
  
   
12-13-16/12 
 | 
 
| 
   
28 
 | 
  
   
სამკუთხედები.
  კოსინუსების თეორემა 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
17-18/12 
 | 
 
| 
   
29 
 | 
  
   
კოსინუსების
  თეორემის შედეგები 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
19-20/12 
 | 
 
| 
   
30 
 | 
  
   
სინუსების თეორემა 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
23-24/12 
 | 
 
| 
   
31 
 | 
  
   
შემაჯამებელი სამუშაო N4 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
25/12 
 | 
 
| 
   
32 
 | 
  
   
 სამკუთხედის ბისექტრისის,სამკუთხედის ფართობის
  გამოსათვლელი ფორმულა 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
26/12 
 | 
 
| 
   
33 
 | 
  
   
განვლილი მასალის
  განმეორება 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
27/12 
 | 
 
No comments:
Post a Comment