თემატური გეგმა მათემატიკაში მე-5დ კლასი
2022-2023 სას.წ
შესასწავლი
თემა
|
ნატურალური რიცხვები და სკალა
|
შესასწავლი მასალა
|
ნატურალური რიცხვების ჩაწერა, კლასები და თანრიგები, დამრგვალება, თვლის
სისტემები, დიაგრამა პიქტოგრამა, ნატურალური რიცხვების შედარება, საკოორდინატო
სხივი, რიცხვითი გამოსახულება ასოითი გამოსახულება
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
V.I მოსწავლემ
უნდა შეძლოს ახალი რიცხვითი სახელების და პოზიციური სისტემის გამოყენება და
ნატურალური რიცხვების კლასიფიკაცია.
V.XI მოსწავლეს
შეუძლია დასმული ამოცანის ამოსსახნელად საჭირო თვისებრივი და რაოდენობრივი
მონაცემების მოპოვება
|
საკვანძო კითხვები
|
როგორ კითხულობს მილიონზ დიდ რიცხვებს ახალი რიცხვითი სახელების
გამოყენებით, როგორ იყენებს 10 ის ხარისხებს რიცხვების ჩაწერისას, როგორ უნდა
იპოვოს ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვების ჯერადები და გამყოფები, როგორ უნდა
განასხვაოს კენტი, ლუწი მარტივი და შედგენილი რიცხვები. როგორ შეძლებს სვეტოვანი
და წერტილოვანი დიაგრამის, პიქტოგრამის შედგენას, როგორ შეძლებს დიაგამებით და
პიქტოგრამებით მოცემული ინფორმაციის წაკითხვას
|
რესურსები
|
სახელმძღვანელო, რვეულები, თვალსაჩინოებები ინტერნეტის გამოყენება,
ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი
აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო ამოცანების
განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის კონსტრუირება, ასოციაციური რუკის
გამოყენება.. პრეზენტაციები. ჯგუფური სამუშაოს შესრულება...
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება, განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
35სთ.
|
შესასწავლი
თემა
|
ნატურალური რიცხვების შეკრება გამოკლება
|
შესასწავლი მასალა
|
შეკრება, შეკრების კანონები, გამოკლება, შეკრება გამოკლების
ერთობლივი შესრულება, განტოლება და ამოცანების ამოხსნა, ტეტების გაკეთება
დავალებების შესრულება ისტ ს გამოყენებით ზომის ერთეულები
|
სასწავლო შედეგი, რომელსაც გვინდა რომ მივაღწიოთ
|
V.III მოსწავლეს
შეუძლია ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება
V.IV მოსწავლეს
შეუძლია ზომის სხვადასხვა ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება და გამოყენება
|
საკვანძო კითხვები
|
რას ეწოდება შეკრების კომპონენტები, გამოკლების კომპონენტები, როგორ
შეძლებს მრავალნიშნა რიცხვებზე მოქმედებების შესრულებას, შეკრებისა და
გამოკლების თვისებების გამოყენებით მოქმედებების უფრო იოლი ხერხით შესრულებას,
ქვეშმიწერით გამოყენების ხერხებს.
|
რესურსები
|
ინეტრნეტ სივრცის გამოყენების არეალი. სახელმძღვანელო, რვეულები, თვალსაჩინოებები ელექტრო რესურსები
|
ძირითადი
აქტივობები და მეთოდები
|
კითხვების დასმა,დამოუკიდებელი პრაქტიკული დავალების შესრულება სამოტივაციო ამოცანების
განხილვა, პრობლემების ფორმულირება, ცოდნის კონსტრუირება, ასოციაციური რუკის
გამოყენება.. პრეზენტაციები. ჯგუფური სამუშაოს შესრულება.
|
შეფასების კრიტერიუმის მიღწევის ინდიკატორი
|
განმსაზღვრელი შეფასება, შეფასების რუბრიკა განმავითარებელი შეფასება, განმავითარებელი შეფასების რუბრიკები
|
საათების რაოდენობა
|
75სთ.
|
No comments:
Post a Comment