მათემატიკის სწავლების კალენდარული გეგმა
VI დ კლასი
I სემესტრი, 2019-2020 სასწ. წელი
პედაგოგი მ. ბენდელიანი
№
|
თემა
|
საათების რაოდენობა
|
თარიღი
|
შენიშვნა
| |
მე-6 კლასში შესწავლილი მასალის გამეორება. რიცხვითი გამოსახულება. არითმეტიკულ მოქმედებათა თვისებები.
|
4
|
16-17-19-20/9
| |||
თავი1. ათწილადები.
| |||||
1
|
ათწილადი
|
1
|
23/09
| ||
2
|
ათწილადების შედარება
|
2
|
24-26-/09
| ||
3
|
ათწილადების შეკრება
|
2
|
27-30/09
| ||
4
|
ათწილადების გამოკლება
|
1
|
1/10
| ||
5
|
ათწილადების დამრგვალება
|
1
|
3/10
| ||
6
|
გამრავლება და გაყოფა 10-ზე, 100-ზე, 1000-ზე
|
2
|
4-7/10
| ||
7
|
ათწილადების გამრავლება
|
2
|
8-10/10
| ||
8
|
ათწილადის გაყოფა ნატურალურ რიცხვზე
|
2
|
11-15/10
| ||
9
|
ათწილადზე გაყოფა
|
2
|
17-18/10
| ||
შემაჯამებელი სამუშაო №1
|
1
|
21/10
| |||
10
|
მართკუთხა პარალელეპიპედის მოცულობა
|
2
|
22-24/10
| ||
11
|
მრავალწახნაგების შლილები (ჯგუფური)
|
1
|
25/10
| ||
12
|
მართკუთხა პარალელეპიპედის ზედაპირის ფართობი(ჯგუფური)
|
1
|
28/10
| ||
13
|
ვიანგარიშოთ კალკულატორით
|
1
|
29/10
| ||
I თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
3
|
31-1-4/11
| |||
შემაჯამებელი სამუშაო №2
|
1
|
5/11
| |||
თავი 2.წილადების შეკრება- გამოკლება.
| |||||
1
|
გამყოფები და ჯერადები
|
2
|
7-8/11
| ||
2
|
9-ზე, 3-ზე გაყოფადობის ნიშნები
|
1
|
11/11
| ||
3
|
ნატურალური რიცხვის დაშლა მარტივ მამრავლებად
|
2
|
12-14/11
| ||
4
|
უდიდესი საერთო გამყოფი
|
2
|
15-18/11
| ||
5
|
ნატურალური რიცხვების უმცირესი საერთო ჯერადი
|
2
|
19-21/11
| ||
6
|
ამოვხსნათ ამოცანები
|
1
|
2211
| ||
7
|
წილადის შეკვეცა
|
1
|
25/11
| ||
8
|
წილადების გაერთმნიშვნელიანება
|
2
|
26-28/11
| ||
9
|
პრაქტიკული სამუშაო(ჯგუფური)
|
1
|
29/11
| ||
10
|
წილადების შეკრება და გამოკლება
|
2
|
2-3/12
| ||
11
|
წილადის დამატება ერთამდე
|
1
|
5/12
| ||
12
|
შერეული რიცხვების შეკრება და გამოკლება
|
2
|
6-9/12
| ||
შემაჯამებელი სამუშაო №3
|
1
|
10/12
| |||
13
|
მონაკვეთების შედარება
|
1
|
12/12
| ||
14
|
ტეხილი
|
1
|
13/12
| ||
15
|
წრე, წრეწირი
|
2
|
16-17/12
| ||
16
|
ორი წრეწირის ურთიერთმდებარეობა
|
2
|
19-20/12
| ||
II თავის დამატებითი სავარჯიშოები
|
2
|
16-17/12
| |||
შემაჯამებელი სამუშაო №4
|
1
|
23/12
| |||
ამოცანები მათემატიკის მოყვარულთათვის
|
6
|
24-26-27/12
|
No comments:
Post a Comment