მათემატიკის
სწავლების
კალენდარული
გეგმა
VII დ   კლასი
I სემესტრი,  2020-2021   სასწ. წელი                  
                     
              პედაგოგი : მადონა
ბენდელიანი
    
| 
   №  | 
  
   თემა  | 
  
   საათების რაოდენობა  | 
  
   თარიღი  | 
  
   შენიშვნა  | 
 
| 
   1  | 
  
   VI კლასში შესწავლილი მასალის გამეორება. წილადები და მათზე მოქმედებები.რიცხვითი გამოსახულება. ცვლადიანი გამოსახულება , არითმეტიკულ მოქმედებათა თვისებები  | 
  |||
| 
   2  | 
  
   გამოსახულებათა მნიშვნელობების შედარება  | 
  |||
| 
   3  | 
  
   რიცხვის ნატურალური ხარისხი  | 
  |||
| 
   4  | 
  
   გაყოფადობის ნიშნები  | 
  |||
| 
   5  | 
  
   რიცხვთა გაყოფადობის ზოგიერთი თვისება,სხვა მოქმედება   | 
  |||
| 
   შემაჯამებელი სამუშაო (კომპლექსური დავალება)№1  | 
  ||||
| 
   6  | 
  
   სიმრავლე  | 
  |||
| 
   7  | 
  
   სიმრავლეთა ტოლობა. ქვესიმრავლე  | 
  |||
| 
   8  | 
  
   სიმრავლეთა გაერთიანება და თანაკვეთა  | 
  |||
| 
   9  | 
  
   I თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  |||
| 
   10  | 
  
   გეომეტრიული ფიგურები  | 
  |||
| 
   11  | 
  
   წრფისა და წერტილების ურთიერთმდებარეობა  | 
  |||
| 
   12  | 
  
   სხივი  | 
  |||
| 
   13  | 
  
   მონაკვეთი  | 
  |||
| 
   14  | 
  
   ნახევარსიბრტყე  | 
  |||
| 
   შემაჯამებელი სამუშაო (კომპლექსური დავალება)    №2  | 
  ||||
| 
   15  | 
  
   კუთხე  | 
  |||
| 
   16  | 
  
   კუთხის გაზომვა  | 
  |||
| 
   17  | 
  
   კუთხის ბისექტრისა  | 
  |||
| 
   18  | 
  
   მოსაზღვრე კუთხეები  | 
  |||
| 
   19  | 
  
   ვერტიკალური კუთხეები  | 
  |||
| 
   20  | 
  
   კუთხე ორ წრფეს შორის, წრფეთა მართობულობა  | 
  |||
| 
   21  | 
  
   ტეხილი, მრავალკუთხედი, სამკუთხედი  | 
  |||
| 
   22  | 
  
   სამკუთხედის სიმაღლე, ბისექტრისა, მედიანა  | 
  |||
| 
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური დავალება) №3  | 
  ||||
| 
   23  | 
  
   წრეწირი, გეომეტრიული აგებები  | 
  |||
| 
   24  | 
  
   II თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  |||
| 
   25  | 
  
   მონაცემები, ცხრილები  | 
  |||
| 
   26  | 
  
   წრიული დიაგრამა, პიქტოგრამა  | 
  |||
| 
   26  | 
  
   მონაცემთა საშუალო, მოდა, მედიანა  | 
  |||
| 
   27  | 
  
   პროცენტი  | 
  |||
| 
   28  | 
  
   რიცხვის პოვნა მისი პროცენტის მიხედვით  | 
  |||
| 
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური დავალება)   №4  | 
  ||||
| 
   29  | 
  
   ორი რიცხვის შეფარდების პროცენტული გამოსახულება  | 
  
                                                                                              
II სემესტრი,  2020-2021   სასწ. წელი                 
                     
               პედაგოგი : მადონა ბენდელიანი
| 
   №  | 
  
   თემის დასახელება  | 
  
   საათების რაოდენობა  | 
  
   თარიღები  | 
  
   შენიშვნა  | 
 
| 
   2  | 
  
   რიცხვის პოვნა მისი პროცენტის მიხედვით  | 
  |||
| 
   3  | 
  
   ორი რიცხვის შეფარდების პროცენტული გამოსახულება  | 
  |||
| 
   4  | 
  
   პროპორცია  | 
  |||
| 
   5  | 
  
   პროპორციული სიდიდეები  | 
  |||
| 
   6  | 
  
   რიცხვის დაყოფა პროპორციულ ნაწილებად  | 
  |||
| 
   7  | 
  
   უკუპროპორციული სიდიდეები  | 
  |||
| 
   8  | 
  
   III თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  |||
| 
      | 
  
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური
  დავალება)
  №5  | 
  |||
| 
   9  | 
  
   უარყოფითი რიცხვები, რიცხვითი ღერძი  | 
  |||
| 
   10  | 
  
   რაციონალური რიცხვების შედარება  | 
  |||
| 
   11  | 
  
   რიცხვის მოდული  | 
  |||
| 
   12  | 
  
   რაციონალური რიცხვების შეკრება გამოკლება  | 
  |||
| 
   13  | 
  
   რაციონალური რიცხვების გამრავლება-გაყოფა  | 
  |||
| 
      | 
  
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური დავალება)№6             | 
  |||
| 
   14  | 
  
   გამრავლების განრიგებადობის კანონი , ფრჩხილების გახსნა  | 
  |||
| 
   15  | 
  
   განტოლება. განტოლების ამოხსნა  | 
  |||
| 
   16  | 
  
   ამოცანების ამოხსნა განტოლების მეშვეობით  | 
  |||
| 
   17  | 
  
   IV თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  |||
| 
   18  | 
  
   მიმდევრობა  | 
  |||
| 
      | 
  
   შემაჯამებელი სამუშაო (კომპლექსური
  დავალება)№7  | 
  |||
| 
   19  | 
  
   საკოორდინატო სიბრტყე  | 
  |||
| 
   20  | 
  
   გრაფიკი  | 
  |||
| 
   21  | 
  
   პარალელური გადატანა  | 
  |||
| 
   22  | 
  
   ღერძული სიმეტრია  | 
  |||
| 
   23  | 
  
   წრფეთა პარალელობის ნიშნები  | 
  |||
| 
   24  | 
  
   პარალელურ წრფეთა თვისებები  | 
  |||
| 
   25  | 
  
   სამკუთხედის კუთხეების ჯამი  | 
  |||
| 
   26  | 
  
   სამკუთხედების ტოლობის  ნიშნები  | 
  |||
| 
   27  | 
  
   ტოლფერდა სამკუთხედის თვისებები  | 
  |||
| 
      | 
  
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური დავალება) №8  | 
  |||
| 
   28  | 
  
   მონაკვეთის შუამართობი  | 
  |||
| 
   29  | 
  
   სამკუთხედის გარე კუთხე  | 
  |||
| 
   30  | 
  
   სამკუთხედის უტოლობა  | 
  |||
| 
   31  | 
  
   მართკუთხა სამკუთხედი  | 
  |||
| 
   32  | 
  
   კუთხის ბისექტრისის თვისება  | 
  |||
| 
   33  | 
  
   პარალელოგრამი, პარალელოგრამის თვისებები და მისი სახეები  | 
  |||
| 
   34  | 
  
   V თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  |||
| 
      | 
  
   შემაჯამებელი სამუშაო (კომპლექსური
  დავალება)№9  | 
  |||
| 
   35  | 
  
   ხარისხის თვისებები  | 
  |||
| 
   36  | 
  
   ერთწევრი, ერთწევრების გამრავლება და ახარისხება  | 
  |||
| 
   37  | 
  
   მრავალწევრი  | 
  |||
| 
   38  | 
  
   ერთწევრისა და მრავალწევრის ნამრავლი  | 
  |||
| 
   39  | 
  
   მრავალწევრების ნამრავლი  | 
  |||
| 
   შემაჯამებელი სამუშაო(კომპლექსური დავალება) №10  | 
  ||||
| 
   40  | 
  
   შემოკლებული გამრავლების ფორმულები  | 
  |||
| 
   41  | 
  
   მრავალწევრის დაშლა მამრავლებად  | 
  |||
| 
   42  | 
  
   კუბების ჯამი და კუბების სხვაობა  | 
  |||
| 
   43  | 
  
   VI თავის დამატებითი სავარჯიშოები  | 
  
No comments:
Post a Comment