შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი: 10ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.11.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2-3
|
1)ფუნქციის გამოცნობა ნახაზის მიხედვით
2)ფუქციის ლუწკენტობის დადგენა 3)პარაბოლას წვეროს პოვნა |
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
|
4
|
კვადრატული ფუნქციის ნიშან-მუდმივობის გამოცნობა
|
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
|
5
|
კვადრატული ფუნქციის უდიდესი მნიშვნელობის პოვნა
|
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
|
6
|
ფუნქციის მონოტონურობის შუალედის პოვნა
|
.მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
|
7-8-9-10
|
წვეროს კოორდინატების და ნიშან-მუდმივობის პოვნა მოცემულ შუალედში
|
.მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ უსადაგებს ფუნქციას შესაბამის ნახაზს.
|
ვერ ადგენს ფუნქცია კენტია თუ ლუწი
|
ვერ პოულობს პარაბოლას წვეროს
|
ვერ ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
|
ვერ ადგენს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს შესაბამისი ფუნქციის მოძებნა
|
უჭირს ფუნქციის ლუწ-კენტობის გამოცნობა
|
მოსწავლეს უჭირს წვეროს კოორდინატების მოძებნა
|
მოსწავლეს უჭირს ნიშან-მუდმივბი დადგენა
|
მოსწავლეს უჭირს
|
5-6
|
ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენს ფუნქციის ლუწობას ან კენტობას
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს
|
ზოგჯერ ადგენს ნიშან-მუდმივბას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერეხებს
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენსფუნქციის ლუწობას ან კენტობას
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს
|
ზოგჯერ ადგენს ნიშან მუდმივობას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ფუნქციასა და გრაფიკს შორის შესაბამისობას
|
ხშირ შემთხვევაშაში ადგენს ლუწობას ან კენტობას
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს წვეროს კორდინატს
|
ხშირ შემთხვევაში ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
|
მოსწავლე ხშირადპოულობს
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს ფუნქციას ნახაზის მიხედვით
|
სრულყოფილად ადგენს ლუწობას და კენტობას
|
სრულყოფილად პოულობს წვეროს კოორდინატს
|
სრულყოფილად
ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
|
სრულყოფილად პოულობს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
N1;2;3;4;5-1 ქულიანი
N6-3 ქულიანი N7-2 ქულიანი |
1ქ-სწორი პასუხის შემოხაზვა
2 ქ:1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-მონოტონურობის შუალედის დადგენა 3ქ;1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-ნიშანმუდმივობის შუალედების პოვნა;3ქ-კონკრეტლ შუალედში ნიშან-მუდმივობის დადგენა |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმეტესობამ გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.კარგად დაადგინეს ლუწობა და კენტობა იპოვეს წვეროს კოორდინატები ნიშან მუდმივობის შუალედები.ჩაწერეს მონოტონურობის შუალედები.
დასკვნა;გაუჭირდათ ფუნქციის გამოკვლევა სადაც მოდული ფიგურირებდა და გაუჭირდათ მოცემულ კონკრეტულ შუალედებში ნიშან-მუდმივობი რეკომენდაცია:შემდეგი გაკვეთილებისთვის დავგეგმე ისეთი აქტივობები რომლებშიც მოცემული იყო მოდულის განმარტებები და ისეთი სავარჯიშოები სადაც კონკრეტულად განიხილიებოდა , მოცემულ კონკრეტულ შუალედსი ნიშან-მუდმივობია და მონოპტონურობის დადგენა, რათა მოსწავლეებს გაეანალიზებინათ მოცემული ფუნქციები და შუალედები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
დასკვნა;გაუჭირდათ ფუნქციის გამოკვლევა სადაც მოდული ფიგურირებდა და გაუჭირდათ მოცემულ კონკრეტულ შუალედებში ნიშან-მუდმივობი რეკომენდაცია:შემდეგი გაკვეთილებისთვის დავგეგმე ისეთი აქტივობები რომლებშიც მოცემული იყო მოდულის განმარტებები და ისეთი სავარჯიშოები სადაც კონკრეტულად განიხილიებოდა , მოცემულ კონკრეტულ შუალედსი ნიშან-მუდმივობია და მონოპტონურობის დადგენა, რათა მოსწავლეებს გაეანალიზებინათ მოცემული ფუნქციები და შუალედები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment