Monday, October 21, 2019

მე-10ა კლასი N2

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი:      10ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.11.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1-2-3
1)ფუნქციის გამოცნობა ნახაზის მიხედვით
2)ფუქციის ლუწკენტობის დადგენა
3)პარაბოლას წვეროს პოვნა
მათ. X6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად. 
4
კვადრატული ფუნქციის ნიშან-მუდმივობის  გამოცნობა
მათ. X6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად. 
5
კვადრატული ფუნქციის უდიდესი მნიშვნელობის პოვნა
მათ. X6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად. 
6
ფუნქციის მონოტონურობის შუალედის პოვნა
.მათ. X6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად.
7-8-9-10
წვეროს კოორდინატების და ნიშან-მუდმივობის პოვნა მოცემულ შუალედში
.მათ. X6. მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციის თვისებების კვლევა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების შესასწავლად.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ უსადაგებს ფუნქციას შესაბამის ნახაზს.
ვერ ადგენს ფუნქცია კენტია თუ ლუწი
ვერ პოულობს პარაბოლას წვეროს
ვერ ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
ვერ ადგენს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს
3-4
მოსწავლეს უჭირს შესაბამისი ფუნქციის მოძებნა
უჭირს ფუნქციის ლუწ-კენტობის გამოცნობა
მოსწავლეს უჭირს წვეროს კოორდინატების მოძებნა
მოსწავლეს უჭირს  ნიშან-მუდმივბი დადგენა
მოსწავლეს უჭირს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადების დადგენა
5-6
ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენს ფუნქციის ლუწობას ან კენტობას
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს
ზოგჯერ ადგენს ნიშან-მუდმივბას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერეხებს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადების დადგენას
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენსფუნქციის ლუწობას ან კენტობას
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს
ზოგჯერ ადგენს ნიშან მუდმივობას
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს  მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადების დადგენას
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ფუნქციასა და გრაფიკს შორის შესაბამისობას
ხშირ შემთხვევაშაში ადგენს ლუწობას ან კენტობას
ხშირ შემთხვევაში პოულობს წვეროს კორდინატს
ხშირ შემთხვევაში ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
მოსწავლე ხშირადპოულობს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს
10
სრულყოფილად
 პოულობს ფუნქციას ნახაზის მიხედვით
სრულყოფილად ადგენს ლუწობას და კენტობას
სრულყოფილად პოულობს წვეროს კოორდინატს
სრულყოფილად
ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს
სრულყოფილად პოულობს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
N1;2;3;4;5-1 ქულიანი
N6-3 ქულიანი
N7-2 ქულიანი

1ქ-სწორი პასუხის შემოხაზვა
2 ქ:1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-მონოტონურობის შუალედის დადგენა
3ქ;1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-ნიშანმუდმივობის შუალედების პოვნა;3ქ-კონკრეტლ შუალედში ნიშან-მუდმივობის დადგენა

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმეტესობამ  გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.კარგად დაადგინეს ლუწობა და კენტობა იპოვეს წვეროს კოორდინატები ნიშან მუდმივობის შუალედები.ჩაწერეს მონოტონურობის შუალედები.
        დასკვნა;გაუჭირდათ ფუნქციის გამოკვლევა სადაც მოდული ფიგურირებდა და გაუჭირდათ მოცემულ კონკრეტულ შუალედებში ნიშან-მუდმივობი                                             რეკომენდაცია:შემდეგი გაკვეთილებისთვის დავგეგმე ისეთი აქტივობები რომლებშიც მოცემული იყო მოდულის განმარტებები და ისეთი სავარჯიშოები სადაც კონკრეტულად განიხილიებოდა , მოცემულ კონკრეტულ შუალედსი ნიშან-მუდმივობია და მონოპტონურობის დადგენა, რათა მოსწავლეებს გაეანალიზებინათ მოცემული ფუნქციები და შუალედები.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიან

No comments:

Post a Comment