შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი:      10ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.11.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1-2-3 
 | 
1)ფუნქციის გამოცნობა ნახაზის მიხედვით 
2)ფუქციის ლუწკენტობის დადგენა 3)პარაბოლას წვეროს პოვნა  | 
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.  
 | 
4 
 | 
კვადრატული ფუნქციის ნიშან-მუდმივობის  გამოცნობა 
 | 
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.  
 | 
5 
 | 
კვადრატული ფუნქციის უდიდესი მნიშვნელობის პოვნა 
 | 
მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.  
 | 
6 
 | 
ფუნქციის მონოტონურობის შუალედის პოვნა 
 | 
.მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
 
 | 
7-8-9-10 
 | 
წვეროს კოორდინატების და ნიშან-მუდმივობის პოვნა მოცემულ შუალედში 
 | 
.მათ. X6. მოსწავლეს
შეუძლია ფუნქციის
თვისებების კვლევა
და მათი თვისებების
გამოყენება
სიდიდეებს შორის
დამოკიდებულების
შესასწავლად.
 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
1-2 
 | 
ვერ უსადაგებს ფუნქციას შესაბამის ნახაზს. 
 | 
ვერ ადგენს ფუნქცია კენტია თუ ლუწი 
 | 
ვერ პოულობს პარაბოლას წვეროს 
 | 
ვერ ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს 
 | 
ვერ ადგენს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს შესაბამისი ფუნქციის მოძებნა 
 | 
უჭირს ფუნქციის ლუწ-კენტობის გამოცნობა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს წვეროს კოორდინატების მოძებნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს  ნიშან-მუდმივბი დადგენა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს  
 | 
5-6 
 | 
ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენს ფუნქციის ლუწობას ან კენტობას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს 
 | 
ზოგჯერ ადგენს ნიშან-მუდმივბას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ახერეხებს  
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს შესაბამისობას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადგენსფუნქციის ლუწობას ან კენტობას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს წვეროს კოორდინატს 
 | 
ზოგჯერ ადგენს ნიშან მუდმივობას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს   
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ფუნქციასა და გრაფიკს შორის შესაბამისობას 
 | 
ხშირ შემთხვევაშაში ადგენს ლუწობას ან კენტობას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს წვეროს კორდინატს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს 
 | 
მოსწავლე ხშირადპოულობს  
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 პოულობს ფუნქციას ნახაზის მიხედვით 
 | 
სრულყოფილად ადგენს ლუწობას და კენტობას 
 | 
სრულყოფილად პოულობს წვეროს კოორდინატს 
 | 
სრულყოფილად 
ადგენს ნიშან-მუდმივობის შუალედებს 
 | 
სრულყოფილად პოულობს მონოტონურობის და ნიშან-მუდმივობის შულადებს 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
N1;2;3;4;5-1 ქულიანი 
N6-3 ქულიანი N7-2 ქულიანი  | 
1ქ-სწორი პასუხის შემოხაზვა 
2 ქ:1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-მონოტონურობის შუალედის დადგენა 3ქ;1ქ-ფუნქციის გრაფიკის აგება;2ქ-ნიშანმუდმივობის შუალედების პოვნა;3ქ-კონკრეტლ შუალედში ნიშან-მუდმივობის დადგენა  | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმეტესობამ  გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.კარგად დაადგინეს ლუწობა და კენტობა იპოვეს წვეროს კოორდინატები ნიშან მუდმივობის შუალედები.ჩაწერეს მონოტონურობის შუალედები.
დასკვნა;გაუჭირდათ ფუნქციის გამოკვლევა სადაც მოდული ფიგურირებდა და გაუჭირდათ მოცემულ კონკრეტულ შუალედებში ნიშან-მუდმივობი რეკომენდაცია:შემდეგი გაკვეთილებისთვის დავგეგმე ისეთი აქტივობები რომლებშიც მოცემული იყო მოდულის განმარტებები და ისეთი სავარჯიშოები სადაც კონკრეტულად განიხილიებოდა , მოცემულ კონკრეტულ შუალედსი ნიშან-მუდმივობია და მონოპტონურობის დადგენა, რათა მოსწავლეებს გაეანალიზებინათ მოცემული ფუნქციები და შუალედები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
დასკვნა;გაუჭირდათ ფუნქციის გამოკვლევა სადაც მოდული ფიგურირებდა და გაუჭირდათ მოცემულ კონკრეტულ შუალედებში ნიშან-მუდმივობი რეკომენდაცია:შემდეგი გაკვეთილებისთვის დავგეგმე ისეთი აქტივობები რომლებშიც მოცემული იყო მოდულის განმარტებები და ისეთი სავარჯიშოები სადაც კონკრეტულად განიხილიებოდა , მოცემულ კონკრეტულ შუალედსი ნიშან-მუდმივობია და მონოპტონურობის დადგენა, რათა მოსწავლეებს გაეანალიზებინათ მოცემული ფუნქციები და შუალედები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment