შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი: 6ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
თემა: ათწილადები
თემა: ათწილადები
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების დრო;5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
განტოლების ამოხსნა
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
2
|
ამოცანა ათწილადებზე
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
3
|
ათწილადების გამრავლება
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
7
|
ამოცანა ათწილადებზე
|
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
|
8
|
ამოცანა ათწილადებზე
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N7
|
N8
|
1-2
|
ვერ პოულობს უცნობის მნიშვნელობას
|
ვერ ხსნის ამოცანის პასუხს
|
ვერ ამავლებს ათწილადს ათილადზე
|
ვერ პოულობს მანძილს მზემდე
|
ვერ ხსნის ამოცანას ათწილადებზე
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს უცნობის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პასუხის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადის ათწილადზე გამრავლება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა ათწილადებზე
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას და პოულობს პასუხს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილად ათწილადზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის აოცანებს ათწილადებზე
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უცნობს
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას
|
ხშირ შემთხვევაში ამრავლებს ათწილად ათწილადზე
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას
|
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანებს ათწილადებზე
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს უცნობს
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას
|
სრულყოფილად ამრავლებს ათწილადა ათწილადზე
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას
|
სრულყოფილად ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე.
|
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა
|
რაოდენობა
|
პროცენტი
|
ფარდობითი სიხშირე
|
10
|
7
|
24%
|
7/29
|
9
|
1
|
3%
|
1/29
|
8
|
5
|
17%
|
5/29
|
7
|
5
|
17%
|
5/29
|
6
|
7
|
24%
|
7/29
|
5
|
2
|
6%
|
2/29
|
4
|
2
|
2%
|
2/29
|
3
|
0
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1-6 საკითხი- 1ქ
7-8 საკითხი- 2ქ |
1.შემოხაზა სწორი პასუხი
2.წუთები გადაიყვან წამებში-1ქ იპოვა მანძილი-2ქ 3.იპოვა რიცხვის ნაწილი-1ქ შეადარა ერთმანეთს ორი მონაცემი-2ქ |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: 27%-მა კარგად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას. საშუალოდ 58%-მა საშუალოდ გართვა თავი ტესტირებას . 8%-მა სუსტად გაართვა თავი დავალებას, ხოლო ძირითადად კარგად გააკეთეს განტოლება და ერთკითხვიანი ამოცანა. გაუჭირდათ მანძილის პოვნა მზემდე და რიცხვის ნაწილის პოვნა.
დასკვნა: კლასმა შემაჯამებელი შეასრულა საშუალოდ. :რეკომენდაცია: საჭიროა შემდეგისთვის შევიტანო ისეთი დავალებები სადაც მანძილის და სიჩქარის გამოთვლაა საჭირო. ვამუშაო ისეთ ამოცანებზე სადაც რიცხვის ნაწილი იქნება საპოვნი.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment