შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N1
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 10/10/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1-2-3 
 | 
  ათწილადების შედარება 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალური რიცხვების შედარება. 
 | 
 P4 
 | 
ათწილადების დამრგვალება 
 | 
მათ.VI.2.  მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვების დამრგვალება 
 | 
5 
 | 
მასის ერთეულები 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მასის ერთეულების წარმოდგენა სხვადასხვა ზომის ერთეულებში. 
 | 
6 
 | 
მასის ერთეულები 
 | 
მათ.VI.12.მოსწავლეს შეუძლია მასის ერთეულების წარმოდგენა სხვადასხვა ზომის ერთეულებში. 
 | 
7-8-9-10 
 | 
ამოცანები ათწილადებზე 
 | 
მათ.VI.2.მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალური რიცხვების შედარება. 
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვების დამრგვალება.  | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | ||
1-2 
 | 
ვერ ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით 
 | 
ვერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
ვერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
ვერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
ვერ გადაყავს კილოგრამები გრამებში 
 | ||
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს  ათწილადების დალაგება ზრდის მიხედვით 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს კილოგრამების გრამებში გადაყვანა 
 | ||
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ალაგაებს სწორად ათწილადებს ზრდის მიხედვით 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | |||
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ალაგებს სწორად ათწილადებს ზრდის მიხედვით 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაყავს კილოგრამები გრამებში 
 | ||
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში სწორად ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით 
 | 
  | 
ხშირ შემთხვევაში ადარებს ათწილადებს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ადარებს ათწილადებს 
 | 
მოსწავლეს ხშირად გადაყავს კილოგრამები გრამებში 
 | ||
10 
 | 
სრულყოფილად 
ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით 
 | 
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს 
 | 
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს 
 | 
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს 
 | 
სრულყოფილად გადაჰყავს კილოგრამები გრამებში 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
1/2 
 | 
შემოხაზა სწორი პასუხი 
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ ათწილადების გამრავლება.კარგად გააკეთეს ზომის ერთეულებზე მაგალითები.გაუჭირდათ ორ ათწილადს შორის მდებარე ათწილადების მოძებნა.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს ორ რიცხვს შორის მდებარე რიცხვების დასახელება.რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის შევარჩევ ისეთ მაგალითებს სადაც მოცემული იქნება სადაც მოცემული იქნება რიცხვითი ღერძი და მასზე განლაგებული ათწილადები და ვთხოვ მოსწავლეებს მოძებნონ ორ რიცხვს შორის მდებარე რამდენიმე თწილადი.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment