შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N1
კლასი: 6ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 10/10/2019
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 10/10/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2-3-
|
ათწილადების შედარება
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალური რიცხვების შედარება.
|
4
|
ათწილადების დამრგვალება
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვების დამრგვალება
|
5
|
მასის ერთეულები
|
მათ.VI.2.მოსწავლეს შეუძლია მასის ერთეულების წარმოდგენა სხვადასხვა ზომის ერთეულებში.
|
6
|
მასის ერთეულები
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია მასის ერთეულების წარმოდგენა სხვადასხვა ზომის ერთეულებში.
|
7-8-9-10
|
ამოცანები ათწილადებზე
|
მათ.VI.2.მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალური რიცხვების შედარება.
მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვების დამრგვალება. |
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით
|
ვერ ადარებს ათწილადებს
|
ვერ ადარებს ათწილადებს
|
ვერ ადარებს ათწილადებს
|
ვერ გადაყავს კილოგრამები გრამებში
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების დალაგება ზრდის მიხედვით
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადების შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს კილოგრამების გრამებში გადაყვანა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ ალაგაებს სწორად ათწილადებს ზრდის მიხედვით
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯეღ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაყავს კილოგრამები გრამებში
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ ალაგებს სწორად ათწილადებს ზრდის მიხედვით
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაყავს კილოგრამები გრამებში
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში სწორად ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით
|
ხშირ შემთხვევაში ადარებს ათწილადებს
|
ხშირ შემთხვევაში ადარებს ათწილადებს
|
ხშირ შემთხვევაში ადარებს ათწილადებს
|
მოსწავლეს ხშირად გადაყავს კილოგრამები გრამებში
|
10
|
სრულყოფილად
ალაგებს ათწილადებს ზრდის მიხედვით
|
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს
|
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს
|
სრულყოფილად ადარებს ათწილადებს
|
სრულყოფილად გადაჰყავს კილოგრამები გრამებში
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1/2
|
შემოხაზა სწორი პასუხი/სწორად დაამრგვალა ათწილადები-1ქ.; სწორად დაალაგა ათწილადები-2ქ.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ ათწილადების შედარება და დალაგება ზრდის მიხედვით.კარგად გაართვეს თავი ათწილადების დამრგვალებას.გაუჭირდათ 2ქ-იანი ამოცანის პირობის გააზრება და ცენტნერების ტონებში გადაყვანა.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა შემოვიტანო ამოცანები და ვიმუშავო, მხოლოდ პირობის გააზრებაზე. გამოვუმუშავო მოსწავლეებს ამოცანის შესწავლის, გააზრების, მსჯელობის უნარ-ჩვევები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment