შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი: 6ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.1119
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-
|
ათწილადების შეკრება-გამოკლება
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
2
|
ათწილადის ათწილადზე გაყოფა/გამრავლება
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
3
|
გამოსახულების ამოხსნა ათწილადების საშუალებით
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
4
|
განტოლების ამოხსნა ათწილადების გამოყენებით
|
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
|
5
|
ამოცანის ამოხსნა სადაც მოცემულია ათწილადები
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
| ||
1-2
|
ვერ ასრულებს ათწილადებზე შეკრება გამოკლებას
|
ვერ ყოფს/ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს
|
ვერ ხსნის განტოლებას
|
ვერ ხსნის ამოცანას
| ||
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ათწილადებზე შეკრება-გამოკლების შესრულება
|
მოსწავლეს უჭირს ათწლადის ათწილადზე გაყოფა
|
მოსწავლეს უჭირს მოქმედებების შესრულება
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნას
| ||
5-6
|
მოსწავლე ზოგ
|
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
| ||
7-8
|
|
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
| ||
9
|
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს შეკრება-გამოკლებას
|
ხშირ შემთხვევაში ყოფს ათწილადზე
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანას
| |||
10
|
სრულყოფილად
ასრულებს შეკრება გამოკლებას
|
სრულყოფილად ყოფს ათწილადზე
|
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
|
სრულყოფილა ხსნის ამოცანას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
2 ქულა
|
1ქ-სწორად შეაულა მოქმედებები
2ქ-მიიღო სწორი პასუხი |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ ათწილადებზე მოქმედებები.კარგად გააკეთეს ათწილადებზე შეკრება-გამოკლება, გამრავლება, გაყოფა. ათწილადბის გამოყენებით განტოლებებიც ამოხსნეს.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას გაუჭირდა ამოცანის გააზრება რას ითხოვდა ამოცანის კითხვა
რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან ამოცანების ამოხსნა სადაც მოცემული იქნება ზომის ერთეულების გადაყვანა და ათწილადებად წარმოდგენა
რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან ამოცანების ამოხსნა სადაც მოცემული იქნება ზომის ერთეულების გადაყვანა და ათწილადებად წარმოდგენა
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment