შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.11.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1- 
 | 
ათწილადების შეკრება-გამოკლება 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
2 
 | 
ათწილადის ათწილადზე გაყოფა/გამრავლება 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
3 
 | 
გამოსახულების ამოხსნა ათწილადების საშუალებით 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
4 
 | 
განტოლების ამოხსნა ათწილადების გამოყენებით 
 | 
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა. 
 | 
5 
 | 
ამოცანის ამოხსნა სადაც მოცემულია ათწილადები 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
1-2 
 | 
ვერ ასრულებს ათწილადებზე შეკრება გამოკლებას 
 | 
ვერ ყოფს/ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე 
 | 
ვერ ასრულებს მოქმედებებს 
 | 
ვერ ხსნის განტოლებას 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწილადებზე შეკრება-გამოკლების შესრულება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწლადის ათწილადზე გაყოფა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს  მოქმედებების შესრულება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნას 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს შეკრება-გამოკლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს შეკრება-გამოკლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს შეკრება-გამოკლებას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ყოფს ათწილადზე 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში  ხსნის განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანას 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
ასრულებს შეკრება გამოკლებას 
 | 
სრულყოფილად ყოფს ათწილადზე 
 | 
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებას 
 | 
სრულყოფილა ხსნის ამოცანას 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
2 ქულა 
 | 
1ქ-სწორად შეასრულა მოქმედებები 
2ქ-მიიღო სწორი პასუხი  | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას. 
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს ათწილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა: რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან ათწილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში გამრავლება- გაყოფის სავარჯიშოებზე
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს ათწილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა: რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან ათწილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში გამრავლება- გაყოფის სავარჯიშოებზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment