Monday, October 21, 2019

მე-6დ კლასი N2

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 04.11.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1-
ათწილადების შეკრება-გამოკლება
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
2
ათწილადის ათწილადზე გაყოფა/გამრავლება
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
3
გამოსახულების ამოხსნა ათწილადების საშუალებით
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
4
განტოლების ამოხსნა ათწილადების გამოყენებით
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
5
ამოცანის ამოხსნა სადაც მოცემულია ათწილადები
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ ასრულებს ათწილადებზე შეკრება გამოკლებას
ვერ ყოფს/ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე
ვერ ასრულებს მოქმედებებს
ვერ ხსნის განტოლებას
ვერ ხსნის ამოცანას
3-4
მოსწავლეს უჭირს ათწილადებზე შეკრება-გამოკლების შესრულება
მოსწავლეს უჭირს ათწლადის ათწილადზე გაყოფა
მოსწავლეს უჭირს  მოქმედებების შესრულება
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნას
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს შეკრება-გამოკლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს შეკრება-გამოკლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ყოფს ათწილადზე
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს ათწილადებზე
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას
9
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს შეკრება-გამოკლებას
ხშირ შემთხვევაში ყოფს ათწილადზე
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს
ხშირ შემთხვევაში  ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანას
10
სრულყოფილად
ასრულებს შეკრება გამოკლებას
სრულყოფილად ყოფს ათწილადზე
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
სრულყოფილა ხსნის ამოცანას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2 ქულა
1ქ-სწორად შეასრულა მოქმედებები
2ქ-მიიღო სწორი პასუხი

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას. 
   დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს ათწილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა:                                               რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან ათწილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში გამრავლება- გაყოფის სავარჯიშოებზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment