შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N1
კლასი: 10ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 07/10/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2-3
|
მოქმედებები რადიკალებზე
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება.მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით და ამ მოქმედებათა შედეგის შეფასება.ხვადასხვა პოზიციური სისტემით ჩაწერისას.
|
4
|
შეიტანეთ მამარავლი ფესვის ნიშნის ქვეშ
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება.მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით და ამ მოქმედებათა შედეგის შეფასება.ხვადასხვა პოზიციური სისტემით ჩაწერისას.
|
5
|
გაანთავისუფლეთ მნიშვნელი ირაციონალობისაგან
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება.მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით და ამ მოქმედებათა შედეგის შეფასება.ხვადასხვა პოზიციური სისტემით ჩაწერისას.
|
6
|
წილადმაჩვენებლიანი ხარისხი
|
მათ.VI.2.მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება.მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით და ამ მოქმედებათა შედეგის შეფასება.ხვადასხვა პოზიციური სისტემით ჩაწერისას.
|
7-8-9-10
|
ორობითი და ათონითი სისტემა. გაამარტივეთ
გამოსახულება |
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა პოზიციური სისტემების/ნამდვილ რიცხვთა სიმრავლეების ერთმანეთთან დაკავშირება.მოსწავლეს შეუძლია ნამდვილ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება სხვადასხვა ხერხით და ამ მოქმედებათა შედეგის შეფასება.ხვადასხვა პოზიციური სისტემით ჩაწერისას.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ გამოაქვს მამრავლი ფესვს გარეთ.
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
ვერ ახერხებს გამოსახულების გამარტივებას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს მამრავლის ფესვის ნიშნის გარეთ გამოტანა
|
მოსწავლეს უჭირს მომქმედებების
რადიკალებზე შესრულება |
მოსწავლეს უჭირს მომქმედებების
რადიკალებზე შესრულება |
მოსწავლეს უჭირს მომქმედებების
რადიკალებზე შესრულება |
მოსწავლეს უჭირს გამოსახულების გამარტივება
|
5-6
|
მოსწავლეს
ზოგჯერ გამოაქვს მამრავლი ფესვის ნიშნის გარეთ |
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ
ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე |
ზოგჯერ
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს გამოსახულების გამარტივებას
|
7-8
|
მოსწავლეს
ზოგჯერ გამოაქვს მამრავლი ფესვის ნიშნის გარეთ |
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ
ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე |
ზოგჯერ
|
მოსწავლე ზოგჯერ ახერხებს გამოსახულების გამარტივებას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში გამოაქვს მამარვალი ფესვის ნიშნის ქვეშ
|
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე
|
ხშირ შემთხვევაში
ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე |
ხშირ შემთხვევაში
ასრულებს მოქმედებებს რადიკალებზე |
მოსწავლე ხშირად ამარტივებს გამოსახულებას
|
10
|
სრულყოფილად
გამოაქვს მამარავლი ფესვ ნიშნის გარეთ
|
სრულყოფილად ხსნის მოქმედებებს რადიკალებზე
|
სრულყოფილად
ხსნის მოქმედებებს რადიკალებზე |
სრულყოფილად
ხსნის
|
სრულყოფილად
ახერხებს გამოსახულების გამარტივებას |
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1/2
|
მიიღო სწორი პასუხი-1ქ./ამოხსნა ნ გაამარტივო გამოსახულება-2ქ.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ მოქმედებები რადიკალებზე.კარგად გაართვეს თავი რაციონალურ მაჩვენებლიან ხარისხებზე მოქმედებებს.ათობითი სისტემიდან გადაიყვანეს ორობით სისტემაში რიცხვები. გაუჭირდათგამოსახულების გამარტივება სადაც მოცემული იყო წილადი რომელიც შეიცავდა რაციონალურ მაჩვენებლიან ხარისხებს და რადიკალებს.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს 2-ქულიანია და 3-ქულიანი მაგალითების ამოხსნა:რეკომენდაცია:ყურადღება უნდა გავამახვილო ისეთ მაგალითებზე რომლებიც მააარტივიდან რთულისკენააა მიმართული და თანდათან გავურთულო მაგალითები.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment