Monday, October 21, 2019

მე-10ა კლასი N4

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      10ა 
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: სინუსების და კოსინუსების თეორემა
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 16.12.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
მოდულიანი განტოლებების ამოხსნა
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
2
მოდულიანი განტოლებათა სისტემის ამოხსნა
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
3
ირაციონალური განტოლება
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
4
ამოცანა კოსინუსების თეორემაზე
მათ. გაძ. X.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.
5
ამოცანა სინუსების თეორემაზე
.მათ. გაძ. X.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული გარდაქმნების დახასიათება და მათი გამოყენება გეომეტრიული პრობლემების გადაჭრისას.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებათა სისტემას
ვერ ხსნის  ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ვერ ხსნის ამოცანას კოსინუსების თეორემაზე
ვერ ხსნის ამოცანას სინუსების თეორემაზე
3-4
მოსსწავლეს უჭირს მოდულიანი განტოლების გააზრება
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი განტოლებათა სისტემის ამოხნსა
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა კოსინუსების თეორემაზე
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა სინუსების თეორემაზე
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებათა სისტემას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოსინუსების თეორემაზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას სინუსების თეორემაზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებათა სისტემას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას კოსინუსების თეორემაზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას სინუსების თეორემაზე
9
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში მოსწავლე  ხსნის მოდულიან განტოლებათა სისტემას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას კოსინუსების  თეორემაზე
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას სინუსების  თეორემაზე
10
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან განტოლებას
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან განტოლებათა სისტემას
სრულყოფილად ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას კოსინუსების თეორემაზე
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას სინუსების თეორემაზე

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10
2
6
2/30
9
1
3
1/30
8
12
40
12/30
7
5
17
5/30
6
6
20
6/30
5
4
13
4/30
4
0
0
0
3
0
0
0

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2
1. სწორად წარმართა განტოლების ამოხსნის ალგორითმი (1 ქულა)
მიიღო სწორი პასუხი       (2ქულა)  
2. სწორად დაწერა კოსინუსების თეორემა და დახაზა ნახაზი (1 ქულა)
მიიღო სწორი პასუხი (2ქულა)
3. სწორად დაწერა სინუსების თეორემის ფორმულა და დახაზა ნახაზი (1ქულა) 
მიიღო სწორი პასუხი (2ქულა)          

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:ეს შემაჯამებებლი კლასის 50 მა პროცენტმა ნორმალურად შეასრულა. არ გაუჭირდათ განტოლებების და უტოლობების ამოხსნა. გეომეტრიული ამოცანების ნახაზი სწორად შეასრულეს და შესაბამისი ფორმულები სწორად დაწერეს.
დასკვნა: გაუჭირდათ გეომეტრიული გარდაქმნების შესრულება                                              რეკომენდაცია: საჭიროა კლასი მეტად ვამუშაო გეომეტრიული ამოცანების ამოხსნაში. შემდეგ გაკვეთილზე გავამეორებინებ სამკუთხედზე შესწავლილ ყველა მასალას
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment