Monday, October 21, 2019

მე-10ა კლასი N3

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      10ა 
საგანი: მათემატიკა
თემა:განტოლებები და უტოლობები
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
ირაციონალური განტოლება
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
2
ირაციონალური განტოლება
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
3
მოდულიაი განტოლება
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
4
მოდულიანი განტოლება
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.
5
მოდულიანი უტოლობა
მათ. X7. მოსწავლეს შეუძლია განტოლებათა და უტოლობათა სისტემების გამოყენება პრობლემების გადაჭრისას.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
ვერ ხსნის  მოდულიან განტოლებას
ვერ ხსნის მოდულიან უტოლობას
3-4
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა 
მოსწავლეს უჭირს  მოდულიანი განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს  მოდულიანი განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი უტოლობის ამოხსნა
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
მოსწავლე ზოგჯერ  ხსნის ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან უტოლობას
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ  ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულია უტოლობას
9
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას
მოსწავლე ხშირად ხსნის მოდულიან უტოლობას
10
სრულყოფილად ხსნის  ირაციონალურ განტოლებას
სრულყოფილად ხსნის 
ირაციონალურ განტოლებას
სრულყოფილად ხსნის  მოდულიან განტოლებას
სრულყოფილად
ხსნის მოდულიან განტოლებას
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან უტოლობას 

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10
2
6%
2/30
9
14
47%
14/30
8
5
17%
5/30
7
3
10%
3/30
6
6
20%
6/30
5
0
0
0
4
0
0
0
3
0
0
0

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
თითო საკითხი 2 ქულიანი
1. 1ქ-განტოლების ორივე მხარის კვადრატებში აყვანა
2ქ-სწორი პასუხის მიღება
2. მოდულის სწორად განსაზღვრა-1ქ
სწორი პასუხის მიღება-2ქ
3.მოდულიან უტოლობაში 2 შემთხვევის განხილვა სწაორად-1ქ
პასუხის შუალედების სწორად ჩაწერა- 2ქ

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:  53%-მა კარგად გაართვა თავი ტესტს. საშუალოდ გაართვა თავი 47%-მა . კარგად გააკეთეს ირაციონალური განტოლებები, მოდულიანი უტოლობები, გაუჭირდათ პარამეტრული უტოლობების გაკეთება.
დასკვნა:                     კლასის უმრავლესობამ დაძლია ტესტი                
  :რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი სავარჯიშოები შევიტანო პარამეტრული განტოლებებისა და უტოლებების შესახებ.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment