შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      10ა 
საგანი: მათემატიკა
თემა:განტოლებები და უტოლობები
თემა:განტოლებები და უტოლობები
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
ირაციონალური განტოლება 
 | 
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას. 
 | 
2 
 | 
ირაციონალური განტოლება 
 | 
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას. 
 | 
3 
 | 
მოდულიაი განტოლება 
 | 
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას. 
 | 
4 
 | 
მოდულიანი განტოლება 
 | 
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას. 
 | 
5 
 | 
მოდულიანი უტოლობა 
 | 
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
1-2 
 | 
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
ვერ ხსნის  მოდულიან განტოლებას 
 | 
ვერ ხსნის მოდულიან უტოლობას 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა  
 | 
მოსწავლეს უჭირს  მოდულიანი განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს  მოდულიანი განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი უტოლობის ამოხსნა 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალური განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ  
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან უტოლობას 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ  ხსნის ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულია უტოლობას 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის  
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ხშირად ხსნის მოდულიან უტოლობას 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად ხსნის  ირაციონალურ განტოლებას 
 | 
სრულყოფილად ხსნის  
ირაციონალურ განტოლებას  | 
სრულყოფილად ხსნის  მოდულიან განტოლებას 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის მოდულიან განტოლებას 
 | 
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან უტოლობას  
 | 
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა 
 | 
რაოდენობა 
 | 
პროცენტი 
 | 
ფარდობითი სიხშირე 
 | 
10 
 | 
2 
 | 
6% 
 | 
2/30 
 | 
9 
 | 
14 
 | 
47% 
 | 
14/30 
 | 
8 
 | 
5 
 | 
17% 
 | 
5/30 
 | 
7 
 | 
3 
 | 
10% 
 | 
3/30 
 | 
6 
 | 
6 
 | 
20% 
 | 
6/30 
 | 
5 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
4 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
3 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
თითო საკითხი 2 ქულიანი 
 | 
1. 1ქ-განტოლების ორივე მხარის კვადრატებში აყვანა 
2ქ-სწორი პასუხის მიღება 2. მოდულის სწორად განსაზღვრა-1ქ სწორი პასუხის მიღება-2ქ 3.მოდულიან უტოლობაში 2 შემთხვევის განხილვა სწაორად-1ქ პასუხის შუალედების სწორად ჩაწერა- 2ქ  | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:  53%-მა კარგად გაართვა თავი ტესტს. საშუალოდ გაართვა თავი 47%-მა . კარგად გააკეთეს ირაციონალური განტოლებები, მოდულიანი უტოლობები, გაუჭირდათ პარამეტრული უტოლობების გაკეთება.
დასკვნა:                     კლასის უმრავლესობამ დაძლია ტესტი                
:რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი სავარჯიშოები შევიტანო პარამეტრული განტოლებებისა და უტოლებების შესახებ.
:რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი სავარჯიშოები შევიტანო პარამეტრული განტოლებებისა და უტოლებების შესახებ.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment