შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი: 10ა
საგანი: მათემატიკა
თემა:განტოლებები და უტოლობები
თემა:განტოლებები და უტოლობები
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
ირაციონალური განტოლება
|
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას.
|
2
|
ირაციონალური განტოლება
|
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას.
|
3
|
მოდულიაი განტოლება
|
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას.
|
4
|
მოდულიანი განტოლება
|
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას.
|
5
|
მოდულიანი უტოლობა
|
მათ. X7. მოსწავლეს
შეუძლია
განტოლებათა და
უტოლობათა
სისტემების
გამოყენება
პრობლემების
გადაჭრისას.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
ვერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
ვერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
ვერ ხსნის მოდულიან უტოლობას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს მოდულიანი უტოლობის ამოხსნა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალური განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლე ზოგჯერ
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან უტოლობას
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
ზოგჯერ ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის მოდულია უტოლობას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
მოსწავლე ხშირად ხსნის მოდულიან უტოლობას
|
10
|
სრულყოფილად ხსნის ირაციონალურ განტოლებას
|
სრულყოფილად ხსნის
ირაციონალურ განტოლებას |
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
სრულყოფილად
ხსნის მოდულიან განტოლებას
|
სრულყოფილად ხსნის მოდულიან უტოლობას
|
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა
|
რაოდენობა
|
პროცენტი
|
ფარდობითი სიხშირე
|
10
|
2
|
6%
|
2/30
|
9
|
14
|
47%
|
14/30
|
8
|
5
|
17%
|
5/30
|
7
|
3
|
10%
|
3/30
|
6
|
6
|
20%
|
6/30
|
5
|
0
|
0
|
0
|
4
|
0
|
0
|
0
|
3
|
0
|
0
|
0
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
თითო საკითხი 2 ქულიანი
|
1. 1ქ-განტოლების ორივე მხარის კვადრატებში აყვანა
2ქ-სწორი პასუხის მიღება 2. მოდულის სწორად განსაზღვრა-1ქ სწორი პასუხის მიღება-2ქ 3.მოდულიან უტოლობაში 2 შემთხვევის განხილვა სწაორად-1ქ პასუხის შუალედების სწორად ჩაწერა- 2ქ |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: 53%-მა კარგად გაართვა თავი ტესტს. საშუალოდ გაართვა თავი 47%-მა . კარგად გააკეთეს ირაციონალური განტოლებები, მოდულიანი უტოლობები, გაუჭირდათ პარამეტრული უტოლობების გაკეთება.
დასკვნა: კლასის უმრავლესობამ დაძლია ტესტი
:რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი სავარჯიშოები შევიტანო პარამეტრული განტოლებებისა და უტოლებების შესახებ.
:რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი სავარჯიშოები შევიტანო პარამეტრული განტოლებებისა და უტოლებების შესახებ.
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment