Monday, October 21, 2019

მე-6დ კლასი N4

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: მოქმედებები წილადებზე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 16.12.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
უსჯ ს პოვნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
2
უსგ ს პოვნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
3
წილადების შეკვეცა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
4
წილადების შედარება
.მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
5
წილადების შეკრება გამოკლება
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ პოულობს უსჯ ს
ვერ პოულობს უსგ ს
ვერ კვეცსს წილადს
ვერ ადარებს წილადებს
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
3-4
მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს უსგს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს წილადის შეკვეცა
მოსწავლეს უჭირ წილადების შედარება
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შედარება
5-6
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს
მოსწავლე ზოგჯერ  კვეცს წილადს
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსჯ ს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს 
მოსწავლე ზოგჯერ კვეცს წილადს
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს
ხშირ შემთხვევაში კვეცსს წილადს
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს
მოსწავლე ხშირად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
10
სრულყოფილად
 პოულობს უსჯ ს
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს
სრულყოფილად ხსნის წილადს
სრულყოფილად
ადარებს წილადებს
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10
5
18
5/28
9
3
11
3/28
8
3
11
3/28
7
4
14
4/28
6
6
22
6/28
5
7
25
7/28
4
0
0
0
3
0
0
0

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2
1. სწორად გააერთმნიშვნელიანა წილადები (1ქულა)
2. სწორად შეადარა (2ქულა)

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: 54 მა პროცენტმა კარგად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას, გაუჭირდათ უმცირესი საერთო ჯერადის პოვნა ვიდრე უდიდესი საერთო გამყოფის. წილადის შეკვეცა კარგად გააკეთეს. ზოგიერთ მოსწავლეს გაუჭირდა საერთო მნიშვნელის მოძებნა და წილადების შეკრება
დასკვნა: მოსწავლეთა 55 პროცენტმა იცის წილადებზე მოქმედებები                                               
რეკომენდაცია: შემდეგი გაკვეთილებისთვის გავაგრძელებ წილადებზე მუშაობას, დავიხმარ დამხმარე სახელმძღვანელოებს, გამოვიყენებ ინტერნეტ გაკვეთილებს, რათა კლასმა უკეთესად გაიგოს წილადის არსი შედარება, შეკრება გამოკლება.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment