შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: ათწილადები
თემა: ათწილადები
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების დრო;5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
განტოლების ამოხსნა 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
2 
 | 
ამოცანა ათწილადებზე 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
3 
 | 
ათწილადების გამრავლება 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
7 
 | 
ამოცანა ათწილადებზე 
 | 
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა. 
 | 
8 
 | 
ამოცანა ათწილადებზე 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N7 
 | 
N8 
 | 
1-2 
 | 
ვერ პოულობს უცნობის მნიშვნელობას 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანის პასუხს 
 | 
ვერ ამავლებს ათწილადს ათილადზე 
 | 
ვერ პოულობს მანძილს მზემდე 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას ათწილადებზე 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს უცნობის პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პასუხის პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ათწილადის ათწილადზე გამრავლება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა ათწილადებზე 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას და პოულობს პასუხს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილად ათწილადზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას  
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას  
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე 
 | 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას  
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის აოცანებს ათწილადებზე 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უცნობს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ამრავლებს ათწილად ათწილადზე 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას  
 | 
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანებს ათწილადებზე 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 პოულობს უცნობს 
 | 
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას 
 | 
სრულყოფილად ამრავლებს ათწილადა ათწილადზე 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას  
 | 
სრულყოფილად ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე. 
 | 
შეამაჯამებლის შედეგები
| 
   
ქულა 
 | 
  
   
რაოდენობა 
 | 
  
   
პროცენტი 
 | 
  
   
ფარდობითი სიხშირე 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
17% 
 | 
  
   
5/29 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
6% 
 | 
  
   
2/29 
 | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
6 
 | 
  
   
20% 
 | 
  
   
6/29 
 | 
 
| 
   
7 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
6% 
 | 
  
   
2/29 
 | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
6 
 | 
  
   
20% 
 | 
  
   
6/29 
 | 
 
| 
   
5 
 | 
  
   
5 
 | 
  
   
17% 
 | 
  
   
5/29 
 | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
1 
 | 
  
   
3% 
 | 
  
   
1/29 
 | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
2 
 | 
  
   
6% 
 | 
  
   
2/29 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
1-6 საკითხი- 1ქ 
7-8 საკითხი- 2ქ  | 
1.შემოხაზა სწორი პასუხი 
2.წუთები გადაიყვან წამებში-1ქ იპოვა მანძილი-2ქ 3.იპოვა რიცხვის ნაწილი-1ქ შეადარა ერთმანეთს ორი მონაცემი-2ქ  | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: 23%-მა კარგად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.  საშუალოდ 46%-მა საშუალოდ გართვა თავი ტესტირებას . 27%-მა სუსტად გაართვა თავი დავალებას, ხოლო 9%-მა ვერ გაართვა თავი დავალებას. ძირითადადა კარგად გააკეთეს განტოლება და ერთკითხვიანი ამოცანა. გაუჭირდათ მანძილის პოვნა მზემდე და რიცხვის ნაწილის პოვნა.
დასკვნა:  კლასმა შემაჯამებელი შეასრულა საშუალოდ.                                              :რეკომენდაცია: საჭიროა შემდეგისთვის შევიტანო ისეთი დავალებები სადაც მანძილის და სიჩქარის გამოთვლაა საჭირო. ვამუშაო ისეთ ამოცანებზე  სადც რიცხვის ნაწილი იქნება საპოვნი.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment