Monday, October 21, 2019

მე-6დ კლასი N3

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: ათწილადები
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების დრო;5/12/2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
განტოლების ამოხსნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
2
ამოცანა ათწილადებზე
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
3
ათწილადების გამრავლება
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
7
ამოცანა ათწილადებზე
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
8
ამოცანა ათწილადებზე
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N7
N8
1-2
ვერ პოულობს უცნობის მნიშვნელობას
ვერ ხსნის ამოცანის პასუხს
ვერ ამავლებს ათწილადს ათილადზე
ვერ პოულობს მანძილს მზემდე
ვერ ხსნის ამოცანას ათწილადებზე
3-4
მოსწავლეს უჭირს უცნობის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პასუხის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს ათწილადის ათწილადზე გამრავლება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა ათწილადებზე
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას და პოულობს პასუხს
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილად ათწილადზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უცნობს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
მოსწავლე ზოგჯერ ამრავლებს ათწილადს ათწილადზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის აოცანებს ათწილადებზე
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უცნობს
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას
ხშირ შემთხვევაში ამრავლებს ათწილად ათწილადზე
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას 
მოსწავლე ხშირად ხსნის ამოცანებს ათწილადებზე
10
სრულყოფილად
 პოულობს უცნობს
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას
სრულყოფილად ამრავლებს ათწილადა ათწილადზე
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას 
სრულყოფილად ხსნი ამოცანებს ათწილადებზე.

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10
5
17%
5/29
9
2
6%
2/29
8
6
20%
6/29
7
2
6%
2/29
6
6
20%
6/29
5
5
17%
5/29
4
1
3%
1/29
3
2
6%
2/29
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1-6 საკითხი- 1ქ
7-8 საკითხი- 2ქ
1.შემოხაზა სწორი პასუხი
2.წუთები გადაიყვან წამებში-1ქ
იპოვა მანძილი-2ქ
3.იპოვა რიცხვის ნაწილი-1ქ
შეადარა ერთმანეთს ორი მონაცემი-2ქ


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: 23%-მა კარგად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.  საშუალოდ 46%-მა საშუალოდ გართვა თავი ტესტირებას . 27%-მა სუსტად გაართვა თავი დავალებას, ხოლო 9%-მა ვერ გაართვა თავი დავალებას. ძირითადადა კარგად გააკეთეს განტოლება და ერთკითხვიანი ამოცანა. გაუჭირდათ მანძილის პოვნა მზემდე და რიცხვის ნაწილის პოვნა.
დასკვნა:  კლასმა შემაჯამებელი შეასრულა საშუალოდ.                                              :რეკომენდაცია: საჭიროა შემდეგისთვის შევიტანო ისეთი დავალებები სადაც მანძილის და სიჩქარის გამოთვლაა საჭირო. ვამუშაო ისეთ ამოცანებზე  სადც რიცხვის ნაწილი იქნება საპოვნი.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment