შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      6ბ 
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: მოქმედებები წილადებზე
თემა: მოქმედებები წილადებზე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 16.12.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
უსჯ ს პოვნა 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
2 
 | 
უსგ ს პოვნა 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
3 
 | 
წილადების შეკვეცა 
 | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
4 
 | 
წილადების შედარება 
 | 
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა. 
 | 
5 
 | წილადების შეკრება გამოკლება | 
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
1-2 
 | 
მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა 
 | 
ვერ პოულობს უსგ ს 
 | 
ვერ კვეცსს წილადს 
 | 
ვერ ადარებს წილადებს 
 | 
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
3-4 
 | მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა | 
მოსწავლეს უჭირს უსგს პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს წილადის შეკვეცა 
 | 
მოსწავლეს უჭირ წილადების შედარება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შედარება 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ  კვეცს წილადს 
 | 
ზოგჯერ ადარებს წილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს  
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ კვეცს წილადს 
 | 
ზოგჯერ ადარებს წილადებს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს  
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში კვეცსს წილადს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს 
 | 
მოსწავლე ხშირად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
10 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს  
 | 
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს 
 | 
სრულყოფილად ხსნის წილადს 
 | 
სრულყოფილად 
ადარებს წილადებს 
 | 
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა 
 | 
რაოდენობა 
 | 
პროცენტი 
 | 
ფარდობითი სიხშირე 
 | 
10 
 | 
3 
 | 
11 
 | 
3/28 
 | 
9 
 | 
5 
 | 
18 
 | 
5/28 
 | 
8 
 | 
8 
 | 
29 
 | 
8/28 
 | 
7 
 | 
4 
 | 
14 
 | 
4/28 
 | 
6 
 | 
2 
 | 
7 
 | 
2/28 
 | 
5 
 | 
5 
 | 
18 
 | 
5/28 
 | 
4 
 | 
1 
 | 
3 
 | 
1/28 
 | 
3 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
0 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
2 
 | 
1. სწორად გააერთმნიშვნელიანა წილადები (1ქულა) 
2. სწორად შეადარა (2ქულა)  | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: კლასის მოსწავლეთა უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი ტესტირებას. კარგად შეკვეცეს წილადი, წილადების შედარება სწორად გააკეთეს. სწორად გააერთმნიშვნელიანეს წილადები და სწორად შეასრულეს მოქმედებები. გაუჭირდათ ამოცანების გაკეთება ნაწილებზე, წილადის ნაწილის პოვნაზე
დასკვნა: უმრავლესობამ გაართვა თავი მიცემულ დავალებას                                              
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი ამოცანების შეტანა წილადის ნაწილის პოვნაზე
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი ამოცანების შეტანა წილადის ნაწილის პოვნაზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment