Monday, October 21, 2019

მე-6ბ კლასი N4

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      6ბ 
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: მოქმედებები წილადებზე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 16.12.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
უსჯ ს პოვნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
2
უსგ ს პოვნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
3
წილადების შეკვეცა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
4
წილადების შედარება
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
5
წილადების შეკრება გამოკლება
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა
ვერ პოულობს უსგ ს
ვერ კვეცსს წილადს
ვერ ადარებს წილადებს
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
3-4
მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს უსგს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს წილადის შეკვეცა
მოსწავლეს უჭირ წილადების შედარება
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შედარება
5-6
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს
მოსწავლე ზოგჯერ  კვეცს წილადს
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
7-8
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს 
მოსწავლე ზოგჯერ კვეცს წილადს
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს
ხშირ შემთხვევაში კვეცსს წილადს
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს
მოსწავლე ხშირად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
10
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს 
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს
სრულყოფილად ხსნის წილადს
სრულყოფილად
ადარებს წილადებს
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10
3
11
3/28
9
5
18
5/28
8
8
29
8/28
7
4
14
4/28
6
2
7
2/28
5
5
18
5/28
4
1
3
1/28
3
0
0
0

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2
1. სწორად გააერთმნიშვნელიანა წილადები (1ქულა)
2. სწორად შეადარა (2ქულა)

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: კლასის მოსწავლეთა უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი ტესტირებას. კარგად შეკვეცეს წილადი, წილადების შედარება სწორად გააკეთეს. სწორად გააერთმნიშვნელიანეს წილადები და სწორად შეასრულეს მოქმედებები. გაუჭირდათ ამოცანების გაკეთება ნაწილებზე, წილადის ნაწილის პოვნაზე
დასკვნა: უმრავლესობამ გაართვა თავი მიცემულ დავალებას                                              
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი ამოცანების შეტანა წილადის ნაწილის პოვნაზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment