შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი: 6ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
თემა: მოქმედებები წილადებზე
თემა: მოქმედებები წილადებზე
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 16.12.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
უსჯ ს პოვნა
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
2
|
უსგ ს პოვნა
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
3
|
წილადების შეკვეცა
|
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
4
|
წილადების შედარება
|
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივიდა რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგებადა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელიფორმით წარმოდგენა.
|
5
| წილადების შეკრება გამოკლება |
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითრაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკულიმოქმედებების შესრულება და მოქმედებათაშედეგის შეფასება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა
|
ვერ პოულობს უსგ ს
|
ვერ კვეცსს წილადს
|
ვერ ადარებს წილადებს
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
3-4
| მოსწავლეს უჭირს უსჯ ს პოვნა |
მოსწავლეს უჭირს უსგს პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს წილადის შეკვეცა
|
მოსწავლეს უჭირ წილადების შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შედარება
|
5-6
|
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს
|
მოსწავლე ზოგჯერ კვეცს წილადს
|
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
7-8
|
მოსწავლე ჯოგჯერ პოულობს უსჯ ს
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს
|
მოსწავლე ზოგჯერ კვეცს წილადს
|
ზოგჯერ ადარებს წილადებს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს
|
ხშირ შემთხვევაში კვეცსს წილადს
|
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს
|
მოსწავლე ხშირად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
10
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსჯ ს
|
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს
|
სრულყოფილად ხსნის წილადს
|
სრულყოფილად
ადარებს წილადებს
|
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
შეამაჯამებლის შედეგები
ქულა
|
რაოდენობა
|
პროცენტი
|
ფარდობითი სიხშირე
|
10
|
3
|
11
|
3/28
|
9
|
5
|
18
|
5/28
|
8
|
8
|
29
|
8/28
|
7
|
4
|
14
|
4/28
|
6
|
2
|
7
|
2/28
|
5
|
5
|
18
|
5/28
|
4
|
1
|
3
|
1/28
|
3
|
0
|
0
|
0
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
2
|
1. სწორად გააერთმნიშვნელიანა წილადები (1ქულა)
2. სწორად შეადარა (2ქულა) |
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: კლასის მოსწავლეთა უმრავლესობამ სწორად გაართვა თავი ტესტირებას. კარგად შეკვეცეს წილადი, წილადების შედარება სწორად გააკეთეს. სწორად გააერთმნიშვნელიანეს წილადები და სწორად შეასრულეს მოქმედებები. გაუჭირდათ ამოცანების გაკეთება ნაწილებზე, წილადის ნაწილის პოვნაზე
დასკვნა: უმრავლესობამ გაართვა თავი მიცემულ დავალებას
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი ამოცანების შეტანა წილადის ნაწილის პოვნაზე
რეკომენდაცია: საჭიროა მეტი ამოცანების შეტანა წილადის ნაწილის პოვნაზე
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment