Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი 12ა კლასი N8


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N8
კლასი:      12ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:8.04.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
არითმეტიკული პროგრესიის პირველი წევრი ტოლია -15, მეორე წევრი -13,5 მესამე წევრი -12,   გამოთვალეთ პროგრესიის მეხუთე წევრი
მათ. გაძ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა სხვადასხვა სიმრავლეების, რიცხვების გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებისა და რიცხვებზე მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება
2
გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელი არის ½ ხოლო პირველი წევრი 5 ის ტოლია იპოვეთ პროგრესიის მეხუთე წევრი
მათ. გაძ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა სხვადასხვა სიმრავლეების, რიცხვების გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებისა და რიცხვებზე მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება
3
იპოვეთ არითმეტიკული პროგრესიის პირველი წევრი და პირველი 11 წევრის ჯამი, თუ მერვე წევრი ტოლია 40 ის, ხოლო მე-20 წევრი ტოლია -20
მათ. გაძ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა სხვადასხვა სიმრავლეების, რიცხვების გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებისა და რიცხვებზე მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება
4
იპოვე გეომეტრიული პროგრესიის პირველი წევი და პირველი 7 წევრის ჯამი, თუ მე-9 წევრის მე-6 წევრთან შეფარდება 8-ის ტოლია, ხოლო მე-5 და მე-7 წევრების ჯამი 240 ის ტოლია
მათ. გაძ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა სხვადასხვა სიმრავლეების, რიცხვების გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებისა და რიცხვებზე მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება
5
იპოვე არითმეტიკული პროგრესიის პირველი წევრი და სხვაობა თუ a8+a6=82,  a5-a3=12
მათ. გაძ. XII.1. მოსწავლეს შეუძლია რიცხვთა სხვადასხვა სიმრავლეების, რიცხვების გამოსახვის სხვადასხვა ფორმებისა და რიცხვებზე მოქმედებების ერთმანეთთან დაკავშირება

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
3-4
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
5-6
წერს მოცემულობას, პოულობს პროგრესიის სხვაობას
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს
7-8
ზოგჯერ პოულობს პროგრესიის სხვაობას და მე-5 წევრს
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პპირველ წევრსა და სხვაობას
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის ჯამს
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და სხვაობას
ხშირ შემთხვევაში პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის ჯამს
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას
10
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და სხვაობას
სრულყოფილად
 პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის ჯამს
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1
პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის სხვაობას და გეომეტრიული პროგრესსიის ზოგად წევრს
2
პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
3
ადგენს განტოლებას არითმეტიკული და გეომეტრიული  პროგრესიის ზოგადი წევრის მიხედვით, ხსნის განტოლებათა სისტემას, პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის ჯამს, არითმეტიკული პროგრესიის ჯამს

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ იპოვა არითმეტიკული პროგრესიის მე-5 წევრი და გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრი, მოსწავლეებმა გამოიყენეს ზოგადი წევრის ფორმულები და ამოცანები ამოხსნეს სისტემების საშუალებით, გაუჭირდათ გეომეტრიული პროგრესიის რამდენიმე წევრის ჯამის გამოთვლა
დასკვნა: მოსწავლეებს შეუძლიათ გამოიყენონ არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიის ფორმულები ამოცანების ამოხსნისას
რეკომენდაცია: საჭიროა მოსწავლეებს გავამეორებინო გეომეტრიული პროგრესიის ჯამის ფორმულა სადაც სჭირდებათ ხარისხის გამოყენება ამოტომ სასურველია განვიხილოთ ისეთი ამოცანები და მაგალითები, სადაც მოცემული იქნება მოქმედებები ხარისხებზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment