შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N8
კლასი:      12ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი:8.04.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1 
 | 
  
არითმეტიკული
  პროგრესიის პირველი წევრი ტოლია -15, მეორე წევრი -13,5 მესამე წევრი -12,   გამოთვალეთ პროგრესიის მეხუთე წევრი 
 | 
  
მათ.
  გაძ.
  XII.1. მოსწავლეს
  შეუძლია
  რიცხვთა
  სხვადასხვა
  სიმრავლეების,
  რიცხვების
  გამოსახვის
  სხვადასხვა
  ფორმებისა
  და
  რიცხვებზე
  მოქმედებების
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება 
 | 
 
2 
 | 
  
გეომეტრიული
  პროგრესიის მნიშვნელი არის ½ ხოლო პირველი წევრი 5 ის ტოლია იპოვეთ პროგრესიის მეხუთე
  წევრი 
 | 
  
მათ.
  გაძ.
  XII.1. მოსწავლეს
  შეუძლია
  რიცხვთა
  სხვადასხვა
  სიმრავლეების,
  რიცხვების
  გამოსახვის
  სხვადასხვა
  ფორმებისა
  და
  რიცხვებზე
  მოქმედებების
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება 
 | 
 
3 
 | 
  
იპოვეთ არითმეტიკული
  პროგრესიის პირველი წევრი და პირველი 11 წევრის ჯამი, თუ მერვე წევრი ტოლია 40 ის,
  ხოლო მე-20 წევრი ტოლია -20 
 | 
  
მათ.
  გაძ.
  XII.1. მოსწავლეს
  შეუძლია
  რიცხვთა
  სხვადასხვა
  სიმრავლეების,
  რიცხვების
  გამოსახვის
  სხვადასხვა
  ფორმებისა
  და
  რიცხვებზე
  მოქმედებების
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება 
 | 
 
4 
 | 
  
იპოვე გეომეტრიული
  პროგრესიის პირველი წევი და პირველი 7 წევრის ჯამი, თუ მე-9 წევრის მე-6 წევრთან
  შეფარდება 8-ის ტოლია, ხოლო მე-5 და მე-7 წევრების ჯამი 240 ის ტოლია 
 | 
  
მათ.
  გაძ.
  XII.1. მოსწავლეს
  შეუძლია
  რიცხვთა
  სხვადასხვა
  სიმრავლეების,
  რიცხვების
  გამოსახვის
  სხვადასხვა
  ფორმებისა
  და
  რიცხვებზე
  მოქმედებების
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება 
 | 
 
5 
 | 
  
იპოვე არითმეტიკული
  პროგრესიის პირველი წევრი და სხვაობა თუ a8+a6=82,  a5-a3=12 
 | 
  
მათ.
  გაძ.
  XII.1. მოსწავლეს
  შეუძლია
  რიცხვთა
  სხვადასხვა
  სიმრავლეების,
  რიცხვების
  გამოსახვის
  სხვადასხვა
  ფორმებისა
  და
  რიცხვებზე
  მოქმედებების
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
  
N5 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,  
 | 
  
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს, 
 | 
  
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს, 
 | 
  
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს, 
 | 
  
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს, 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება 
 | 
 
5-6 
 | 
  
წერს მოცემულობას, პოულობს პროგრესიის სხვაობას 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს 
 | 
 
7-8 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს პროგრესიის სხვაობას და მე-5 წევრს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პპირველ წევრსა და სხვაობას 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის
  ჯამს 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და
  სხვაობას 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი
  7 წევრის ჯამს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და სხვაობას 
 | 
  
სრულყოფილად 
 პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის
  მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის ჯამს 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1 
 | 
  
პოულობს
  არითმეტიკული პროგრესიის სხვაობას და გეომეტრიული პროგრესსიის ზოგად წევრს 
 | 
 
2 
 | 
  
პოულობს
  გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს  
 | 
 
3 
 | 
  
ადგენს
  განტოლებას არითმეტიკული და გეომეტრიული 
  პროგრესიის ზოგადი წევრის მიხედვით, ხსნის განტოლებათა სისტემას, პოულობს
  გეომეტრიული პროგრესიის ჯამს, არითმეტიკული პროგრესიის ჯამს 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ
იპოვა არითმეტიკული პროგრესიის მე-5 წევრი და გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრი, მოსწავლეებმა
გამოიყენეს ზოგადი წევრის ფორმულები და ამოცანები ამოხსნეს სისტემების საშუალებით,
გაუჭირდათ გეომეტრიული პროგრესიის რამდენიმე წევრის ჯამის გამოთვლა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ გამოიყენონ არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიის ფორმულები ამოცანების
ამოხსნისას
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს გავამეორებინო გეომეტრიული პროგრესიის ჯამის ფორმულა სადაც სჭირდებათ
ხარისხის გამოყენება ამოტომ სასურველია განვიხილოთ ისეთი ამოცანები და მაგალითები,
სადაც მოცემული იქნება მოქმედებები ხარისხებზე
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment