შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N8
კლასი: 12ა
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი:8.04.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
არითმეტიკული
პროგრესიის პირველი წევრი ტოლია -15, მეორე წევრი -13,5 მესამე წევრი -12, გამოთვალეთ პროგრესიის მეხუთე წევრი
|
მათ.
გაძ.
XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
რიცხვთა
სხვადასხვა
სიმრავლეების,
რიცხვების
გამოსახვის
სხვადასხვა
ფორმებისა
და
რიცხვებზე
მოქმედებების
ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
2
|
გეომეტრიული
პროგრესიის მნიშვნელი არის ½ ხოლო პირველი წევრი 5 ის ტოლია იპოვეთ პროგრესიის მეხუთე
წევრი
|
მათ.
გაძ.
XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
რიცხვთა
სხვადასხვა
სიმრავლეების,
რიცხვების
გამოსახვის
სხვადასხვა
ფორმებისა
და
რიცხვებზე
მოქმედებების
ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
3
|
იპოვეთ არითმეტიკული
პროგრესიის პირველი წევრი და პირველი 11 წევრის ჯამი, თუ მერვე წევრი ტოლია 40 ის,
ხოლო მე-20 წევრი ტოლია -20
|
მათ.
გაძ.
XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
რიცხვთა
სხვადასხვა
სიმრავლეების,
რიცხვების
გამოსახვის
სხვადასხვა
ფორმებისა
და
რიცხვებზე
მოქმედებების
ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
4
|
იპოვე გეომეტრიული
პროგრესიის პირველი წევი და პირველი 7 წევრის ჯამი, თუ მე-9 წევრის მე-6 წევრთან
შეფარდება 8-ის ტოლია, ხოლო მე-5 და მე-7 წევრების ჯამი 240 ის ტოლია
|
მათ.
გაძ.
XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
რიცხვთა
სხვადასხვა
სიმრავლეების,
რიცხვების
გამოსახვის
სხვადასხვა
ფორმებისა
და
რიცხვებზე
მოქმედებების
ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
5
|
იპოვე არითმეტიკული
პროგრესიის პირველი წევრი და სხვაობა თუ a8+a6=82, a5-a3=12
|
მათ.
გაძ.
XII.1. მოსწავლეს
შეუძლია
რიცხვთა
სხვადასხვა
სიმრავლეების,
რიცხვების
გამოსახვის
სხვადასხვა
ფორმებისა
და
რიცხვებზე
მოქმედებების
ერთმანეთთან
დაკავშირება
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
|
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
|
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
|
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
|
ვერ გებულობს დასმული ამოცანის შინაარსს,
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
|
5-6
|
წერს მოცემულობას, პოულობს პროგრესიის სხვაობას
|
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
|
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს
|
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს
|
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს
|
7-8
|
ზოგჯერ პოულობს პროგრესიის სხვაობას და მე-5 წევრს
|
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
|
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პპირველ წევრსა და სხვაობას
|
ზოგჯერ პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის
ჯამს
|
ზოგჯერ პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და
სხვაობას
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის მნიშვნელს და პირველი
7 წევრის ჯამს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას
|
10
|
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
|
სრულყოფილად პოულობს სხვაობას და მე-5 წევრს
|
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრსა და სხვაობას
|
სრულყოფილად
პოულობს გეომეტრიული პროგრესიის
მნიშვნელს და პირველი 7 წევრის ჯამს
|
სრულყოფილად პოულობს არითმეტიკული პროგრესიის პირველ წევრს და სხვაობას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
პოულობს
არითმეტიკული პროგრესიის სხვაობას და გეომეტრიული პროგრესსიის ზოგად წევრს
|
2
|
პოულობს
გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრს
|
3
|
ადგენს
განტოლებას არითმეტიკული და გეომეტრიული
პროგრესიის ზოგადი წევრის მიხედვით, ხსნის განტოლებათა სისტემას, პოულობს
გეომეტრიული პროგრესიის ჯამს, არითმეტიკული პროგრესიის ჯამს
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეთა უმრავლესობამ
იპოვა არითმეტიკული პროგრესიის მე-5 წევრი და გეომეტრიული პროგრესიის მე-5 წევრი, მოსწავლეებმა
გამოიყენეს ზოგადი წევრის ფორმულები და ამოცანები ამოხსნეს სისტემების საშუალებით,
გაუჭირდათ გეომეტრიული პროგრესიის რამდენიმე წევრის ჯამის გამოთვლა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ გამოიყენონ არითმეტიკული და გეომეტრიული პროგრესიის ფორმულები ამოცანების
ამოხსნისას
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს გავამეორებინო გეომეტრიული პროგრესიის ჯამის ფორმულა სადაც სჭირდებათ
ხარისხის გამოყენება ამოტომ სასურველია განვიხილოთ ისეთი ამოცანები და მაგალითები,
სადაც მოცემული იქნება მოქმედებები ხარისხებზე
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment