შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N1
კლასი: _____5დ____________
საგანი: ________მათემატიკა __________________________
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: ________7/02/2019__________________________
შემაჯამებელი სამუშაოს შესრულების ფორმა: ___საკონტროლო წერა____________________
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელიდავალების ნომერი
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლის შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
|
1
|
1
|
შეასრულეთ მოქმედებები
ა) 5*237*2
ბ) 217*137+217*63
|
მოსწავლეები შეძლებენ ჯუფდებადობის კანონის გამოყენებას
|
2
|
2
|
გაამარტივე გამოსახულება და იპოვე მისი მნიშვნელობა
ა) 258X+42X თუ X=153
ბ) 542X-37X+18X თუ X=250
| მოსწავლეები შეძლებენ ასოითი გამოსახულებაში მნიშვნელობის შეტანას და მარტივი ხერხით გამოთვლას |
3
|
3
|
ამოხსენით განტოლება
ა) 5X+11+2X=25
| მოსწავლეები შეძლებენ განტოლებების ამოხსნას ნატურალურ რიცხვებზე |
4
|
4
|
შეასრულეთ გამრავლება ქვეშმიწერით
ა) 217*215 ბ)125000*2050
| მოსწავლეები შეძლებენ სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლების შესრულებას |
5
|
5
|
შეადგინეთ ამოცანა სადაც გამოყენებული იქნება განრიგებადობის ან ჯუფდებადობის კანონი
| მოსწავლეები შეძლებენ ამოცანის შედგენას სადაც გამოიყენებენ ჯუფდებადობის და განრიგებადობის კანონს |
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N2 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N3 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N4 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
N5 დავალების შეფასების კრიტერიუმები
|
1-2 ქულა
|
მოსწავლე ვერ იყენებს ჯუფდებადობის კანონს
|
მოსწავლე ვერ ამარტივებს ასოით გამოსახულებას
|
მოსწავლე ვერ პოულობს უცნობს
|
მოსწავლე ვერ ამრავლებს ქვეშმიწერით სამნიშნა რიცხვებს
|
ვერ ადგენს ამოცანას ჯუფდებადობის ან განრიგებადობის კანონზე
|
3-4 ქულა
|
მოსწავლეს უჭირს ჯუფდებადობის და განრიგებადობის კანონის გამოყენება
|
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამარტივება
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა და ფესვის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულება
|
უჭირს ამოცანის პირობის შედგენა
|
5 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს ჯუფდებადობის კანონის გამოყენებას
|
მოსწავლე ზოგჯერახერხებს ასოითი გამოსახულების გამოყენებას
|
ზოგჯერ ახერხებს განტოლების ამოხსნას და ფესვის პოვნას
|
ზოგჯერ ახერხებს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანისშედგენას
|
6 ქულა
|
ზოგჯერ ახერხებს ჯუფდებადობის კანონის გამოყენებას
|
მოსწავლე ზოგჯერახერხებს ასოითი გამოსახულების გამოყენებას
|
ზოგჯერ ახერხებსგანტოლების ამოხსნას და ფესვის პოვნას
|
ზოგჯერ ახერხებს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
ზოგჯერ ახერხებს ამოცანის შედგენას
|
7 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში იყენებს ჯუფდებადობის კანონს
|
ხშირ შემთხვევაში ამარტივებს ასოით გამოსახულებას და იყენებს მას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხნას და ფესვის პოვნას
|
ხშირ შემთხვევაში ახეხებს ქრვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს ამოცანის შედგენას
|
8 ქულა
|
ხშირ შემთხვევაში იყენებს ჯუფდებადობის კანონს
|
ხშირ შემთხვევაში ამარტივებს ასოით გამოსახულებას და იყენებს მას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხნას და ფესვის პოვნას
|
ხშირ შემთხვევაში ახეხებს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ახერხებს ამოცანის შედგენას
|
9 ქულა
|
უმეტეს შემთხვევაში იყენებს ჯუფდებადობის კანონს
|
უმეტეს შმთხვევაში ამარტივებს ასოით გამოსახულებას და იყენებს მას
|
უმეტეს შემთხვევაში ახერხებს განტოლების ამოხნას და ფესვის პოვნას
|
უმეტეს შმთხვევაში ახეხებს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
უმეტეს შმთხვევაში ახერხებს ამოცანის შედგენას
|
10 ქულა
|
სრულყოფილად იყენებს ჯუფდებადობის კანონს
|
სრულყოფილად ამარტივებს ასოით გამოსახულებას და იყენებს მას
|
სრულყოფილად ახერხებს განტოლების ამოხნას და ფესვის პოვნას
|
სრულყოფილად ახეხებს ქვეშმიწერით გამრავლების შესრულებას
|
სრულყოფილად ადგენს ამოცანას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
0
|
არასწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი
|
1-2
|
სწორად ამოხსნა ერთი მაგალითი 1ქ, სწორად ამოხსნა ორივე მაგალითი 2ქ
|
1-2
|
სწორად შეკრიბა წილადები 1ქ, სწორად ამოხსნა ამოცანა 2ქ
|
1-2
|
სწორად შეადგინა ამოცანა გამოიყენა ჯუფდებადობის კანონი 1ქ, ამოხსნა სწორად ამოცანა 2ქ
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი
კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ დავალებას, არ გაუჭირდათ ქვეშმიწერით სამნიშნა რიცხვებზე გამრავლება. გაუჭირდატ განრიგებადობის კანონის გამოყენება მაგალითის ამოხსნისას რთული გზით
|
დასკვნა
-----მოსწავლეები საჭიროებენ მეტი მაგალითების ამოხსნას განრიგებადობი და ჯუფდებადობის კანონის გამოყენებით, ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|
რეკომენდაცია
- რა არის გასაუმჯობესებელი?
- გაუმჯობესების გზები.
-საჭიროა მოსწავლეებს ვასწავლო იოლი გზით მაგალითების ამოხსნა, საჭიროების შემთხვევაში ჯუფდებადობის კანონის გამოყენება ან განრიგებადობის კანონის გამოყენება, იმისათვის რომ მოსწავლეებმა კარგად გაიაზრონ ეს თემა სასურველია მივცე ესეთი დავალება შეადგინონ თვითონ ამოცანები სადაც გამოყენებული იქნება ჯუფდებადობის კანონი და განრიგებადობის კანონი
|
პედაგოგის ხელმოწერა:___________მ. ბენდელიანი_______________________
No comments:
Post a Comment