შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი: 5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 25.03.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
ფართობის ერთეულების გამოთვლა
|
მათ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომისსხვადასხვა ერთეულის ერთმანეთთანდაკავშირება და გამოყენება
|
2
|
მართკუთხედის და კვადრატის პერიმეტრის და ფართობის გამოთვლა
|
მათ. V.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსშორის და ფიგურის ელემენტებს შორისმიმართებების დადგენა
|
3
|
ასოითი გამოსახულების გამოთვლა
|
მათ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებსშორის დამოკიდებულების გამოსახვა დააღწერა.
|
4
|
განტოლების ამოხსნა
|
მათ. V.6. მოსწავლეს შეუძლია ალგებრულიგამოსახულების შედგენა და გამარტივებაამოცანის ამოხსნისას.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
1-2
|
ვერ გადაყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
ვერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს და ფართობს
|
ვერ ითვლის ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობას
|
ვერ ხსნის განტოლებას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ფართობის ერთი ერთეულის მეორეში გადაყვანა
|
მოსწავლეს უჭირს მართკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა
|
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამოთვლა
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
|
5-6
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
7-8
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
ხშირ შემთხვევაში ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
10
|
სრულყოფილად
გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
სრულყოფილად
ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
სრულყოფილად
ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
6
|
სწორად გამოთვალა 6 მაგალითი ფართობის ერთეულზე
|
9
|
ამოხსნა 3 ამოცანა პერიმეტრზე და ფართობზე
|
2
|
გამოთვალა ასოითი გამოსახულება სწორად
|
3
|
სწორად ამოხსნა განტოლება
|
სულ 20 ქულა
|
შეფასება 10
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს კვადრატის და მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი, ასოითი გამოსახულება და განტოლება. გაუჭირდათ ფართობის ერთეულების გამოსახვა მითითებული ერთეულებით
დასკვნა: გაუჭირდათ შერეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი ამოცანები და მაგალითები სადაც ფართობის ერთეულები არის გამოყენებული, გავამყაროთ ცოდნა ბავშვებში.. მაგ(1დმ2 რამდენი სმ2ია ან პირიქით) ეს მაგალითები უნდა იყო მიმართული მარტივიდან რთულისკენ ეტაპობრივად განსახილველი
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment