შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  25.03.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
ფართობის ერთეულების გამოთვლა 
 | 
მათ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომისსხვადასხვა ერთეულის ერთმანეთთანდაკავშირება და გამოყენება 
 | 
2 
 | 
მართკუთხედის და კვადრატის პერიმეტრის და ფართობის გამოთვლა 
 | 
მათ. V.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსშორის და ფიგურის ელემენტებს შორისმიმართებების დადგენა 
 | 
3 
 | 
ასოითი გამოსახულების გამოთვლა 
 | 
მათ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებსშორის დამოკიდებულების გამოსახვა დააღწერა. 
 | 
4 
 | 
განტოლების ამოხსნა 
 | 
მათ. V.6. მოსწავლეს შეუძლია ალგებრულიგამოსახულების შედგენა და გამარტივებაამოცანის ამოხსნისას. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2 
 | 
N3 
 | 
N4 
 | 
1-2 
 | 
ვერ გადაყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
ვერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს და ფართობს 
 | 
ვერ ითვლის ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობას 
 | 
ვერ ხსნის განტოლებას 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ფართობის ერთი ერთეულის მეორეში გადაყვანა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მართკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამოთვლა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
სრულყოფილად 
 ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
სრულყოფილად 
 ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებას 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
6 
 | 
სწორად გამოთვალა 6 მაგალითი ფართობის ერთეულზე 
 | 
9 
 | 
ამოხსნა 3 ამოცანა პერიმეტრზე და ფართობზე 
 | 
2 
 | 
გამოთვალა ასოითი გამოსახულება სწორად 
 | 
3 
 | 
სწორად ამოხსნა განტოლება 
 | 
სულ 20 ქულა 
 | 
შეფასება 10 
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს კვადრატის და მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი, ასოითი გამოსახულება და განტოლება. გაუჭირდათ ფართობის ერთეულების გამოსახვა მითითებული ერთეულებით
დასკვნა: გაუჭირდათ შერეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი ამოცანები და მაგალითები სადაც ფართობის ერთეულები არის გამოყენებული, გავამყაროთ ცოდნა ბავშვებში.. მაგ(1დმ2 რამდენი სმ2ია ან პირიქით) ეს მაგალითები უნდა იყო მიმართული მარტივიდან რთულისკენ ეტაპობრივად განსახილველი
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment