Wednesday, May 22, 2019

შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი მე-5დ კლასი N3

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N3
კლასი:      5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  25.03.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
ფართობის ერთეულების გამოთვლა
მათ.V.4. მოსწავლეს შეუძლია ზომისსხვადასხვა ერთეულის ერთმანეთთანდაკავშირება და გამოყენება
2
მართკუთხედის და კვადრატის პერიმეტრის და ფართობის გამოთვლა
მათ. V.8. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსშორის და ფიგურის ელემენტებს შორისმიმართებების დადგენა
3
ასოითი გამოსახულების გამოთვლა
მათ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სიდიდეებსშორის დამოკიდებულების გამოსახვა დააღწერა.
4
განტოლების ამოხსნა
მათ. V.6. მოსწავლეს შეუძლია ალგებრულიგამოსახულების შედგენა და გამარტივებაამოცანის ამოხსნისას.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
1-2
ვერ გადაყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
ვერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს და ფართობს
ვერ ითვლის ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობას
ვერ ხსნის განტოლებას
3-4
მოსწავლეს უჭირს ფართობის ერთი ერთეულის მეორეში გადაყვანა
მოსწავლეს უჭირს მართკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამოთვლა
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
5-6
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
7-8
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
9
ხშირ შემთხვევაში გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
ხშირ შემთხვევაში ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ასოით გამოსახულებას
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
10
სრულყოფილად
 გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
სრულყოფილად
 ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
სრულყოფილად
 ითვლის ასოით გამოსახულებას
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
6
სწორად გამოთვალა 6 მაგალითი ფართობის ერთეულზე
9
ამოხსნა 3 ამოცანა პერიმეტრზე და ფართობზე
2
გამოთვალა ასოითი გამოსახულება სწორად
3
სწორად ამოხსნა განტოლება
სულ 20 ქულა
შეფასება 10

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს კვადრატის და მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი, ასოითი გამოსახულება და განტოლება. გაუჭირდათ ფართობის ერთეულების გამოსახვა მითითებული ერთეულებით
დასკვნა: გაუჭირდათ შერეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი ამოცანები და მაგალითები სადაც ფართობის ერთეულები არის გამოყენებული, გავამყაროთ ცოდნა ბავშვებში.. მაგ(1დმ2 რამდენი სმ2ია ან პირიქით) ეს მაგალითები უნდა იყო მიმართული მარტივიდან რთულისკენ ეტაპობრივად განსახილველი
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment