შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N6
კლასი:      5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 15.05.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
მთელის  ნაწილის პოვნა 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
2-3-6 
 | 
წილადის შემცველი განტოლება 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
4 
 | 
შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად  გადაქცევა 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
5 
 | 
შერეული რიცხვების გამოკლება 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
7-8-9 
 | 
ამოცანები მთელის ნაწილებზე 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2-3-6 
 | 
N4 
 | 
N5 
 | 
N7-8-9 
 | 
1-2 
 | 
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
ვერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
ვერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
ვერ ახერხებს შერეული რიცხვების გამოკლებას 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს წილადის შემცველი განტოლების ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად წარმოდგენა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვების გამოკლება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა მთელის ნაწილებზე 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად 
 | 
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად 
 | 
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად სწორად 
 | 
ხშირ შემთხვევაში სწორად აკლებს შერეულ რიცხვებს 
 | 
მოსწავლე ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 პოულობს მთელის ნაწილს  
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
სრულყოფილად 
წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არწესიერ წილადად 
 | 
სრულყოფილად 
ასრულებს გამოკლებას შერეულ რიცხვებზე 
 | 
მოსწავლე სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
1 ქულა 
 | 
შემოხაზა სწორი პასუხი 
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:თითქმის კლასის უმრავლესობამ კარგად გაართვა თავი ტესტირებას,არ გაუჭირდათარაწესიერ წილადად გადაქცევა,შეკვეცა,განტოლებების ამოხსნა სადაც წილადები იყო მოცემული.გააზრებული ქონდათ მთელის ნაწილის პოვნა. ხარვეზებით შეასრულეს სავარჯიშო ფართობის ერთეულებზე.
დასკვნა:კლასის უმრავლესობამ თავი გაართვა მოცემულ ტესტს.
რეკომენდაცია:საჭიროა მეტი დავალებების მიცემა სადაც ზომის და ფართობის ერთეულებზე იქნება ამოცანები და  ტესტები                                                                      ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment