შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N6
კლასი: 6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 22.02. 19 შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2
|
ნატურალური
რიცხვებზე გაყოფა და ნაშთის პოვნა
მარტივ მამრავლების
პოვნა
|
მათ.VI.1.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფითი
რაციონალური
რიცხვების
გამოსახვა,
შედარება
და
დალაგება
პოზიციური
სისტემის
გამოყენებით
|
3-4
|
უდიდესი საერთო
გამყოფის პოვნა
მცირესი საერთო
ჯერადის პოვნა
|
მათ.VI.1.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფითი
რაციონალური
რიცხვების
გამოსახვა,
შედარება
და
დალაგება
პოზიციური
სისტემის
გამოყენებით
|
4-5
|
წილადების შეკრება
წილადების შედარება
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
6-7
|
განტოლებების
ამოხსნა წილადებზე და ათწილადებზე
წილადების შედარება
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
8-9-10
|
2 წრეწირის
ურთიერთმდებარეობის განსაზღვრა
|
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის
მიმართებების დადგენა
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ პოულობს ნაშთს
|
ვერ პოულობს უსგ და უსჯს
|
ვერ კრებს წილადებს და ვერ ადარებს მათ
|
ვერ ხსნის განტოლებას წილადებზე
|
ვერ იგებს ამოცანის შინაარსს
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ნაშთის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს უსგ და უსჯს პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს წილადების შეკრება და მათი შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის შინაარსის გაგება
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
|
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე
|
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
|
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე
|
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ნაშთს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
|
ხშირ შემთხვევაში კრებს და ადარებს წილადებს
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებებს წილადებზე
|
ხშირ შემთხვევაში გებულობს ამოცანის პირობას
|
10
|
სრულყოფილად პოულობს ნაშთს
|
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
|
სრულყოფილად კრებს და ადარებს წილადებს
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებებს წილადებზე
|
სრულყოფილად გებულობს ამოცანის პირობას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
შემოხაზა
სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეთა უმრავლესობამ
სწორად დაწერა ნაშთიანი გაყოფფის ზოგადი ფორმულა,
იპოვეს მარტივ მამარავლთა ჯამი, სწორად შეასრულეს დავალებები უსგ ს და უსჯ ს პოვნაზე,
განტოლება გაუჭირდათ, ასევე გაუჭირდათ წრეწირების ურთიერთმდებარეობების განსაზღვრა
და ცენტრებს შორის მანძილის განსაზღვრა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ მარტივი მოქმედებების შესრულება წილადებზე, ათწილადებზე, წილადების შედარება
განტოლებების ამოხსნა.
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ გეომეტრიული ამოცანები უფრო ხშირად ისტ ს გამოყენებით,
პროექტორის საშუალებით ვაჩვენოთ წრეწირების ურთიერთმდებარეობები და განვიხილოთ ცენტრებს
შორის მანძილის გამოთვლის ამოცანები
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment