შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N6
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 22.02. 19                                             შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ნატურალური
  რიცხვებზე გაყოფა და ნაშთის პოვნა 
მარტივ მამრავლების
  პოვნა 
 | 
  
მათ.VI.1.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფითი
  რაციონალური
  რიცხვების
  გამოსახვა,
  შედარება
  და
  დალაგება
  პოზიციური
  სისტემის
  გამოყენებით 
 | 
 
3-4 
 | 
  
უდიდესი საერთო
  გამყოფის პოვნა 
მცირესი საერთო
  ჯერადის პოვნა 
 | 
  
მათ.VI.1.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფითი
  რაციონალური
  რიცხვების
  გამოსახვა,
  შედარება
  და
  დალაგება
  პოზიციური
  სისტემის
  გამოყენებით 
 | 
 
4-5 
 | 
  
წილადების შეკრება 
წილადების შედარება 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
6-7 
 | 
  
განტოლებების
  ამოხსნა წილადებზე და ათწილადებზე 
წილადების შედარება 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
8-9-10 
 | 
  
2 წრეწირის
  ურთიერთმდებარეობის განსაზღვრა 
 | 
  
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის
  მიმართებების დადგენა 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
  
N5 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ პოულობს ნაშთს  
 | 
  
ვერ პოულობს უსგ და უსჯს 
 | 
  
ვერ კრებს წილადებს და ვერ ადარებს მათ 
 | 
  
ვერ ხსნის განტოლებას წილადებზე 
 | 
  
ვერ იგებს ამოცანის შინაარსს 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ნაშთის პოვნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს უსგ და უსჯს პოვნა  
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს წილადების შეკრება და მათი შედარება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე განტოლების ამოხსნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის შინაარსის გაგება 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს 
 | 
  
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე 
 | 
  
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს 
 | 
  
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე 
 | 
  
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ნაშთს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს და უსჯ ს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში კრებს და ადარებს წილადებს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებებს წილადებზე 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში გებულობს ამოცანის პირობას 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს ნაშთს 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს და უსჯ ს 
 | 
  
სრულყოფილად კრებს და ადარებს წილადებს  
 | 
  
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებებს წილადებზე 
 | 
  
სრულყოფილად გებულობს ამოცანის პირობას 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1 
 | 
  
შემოხაზა
  სწორი პასუხი 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ
 სწორად დაწერა ნაშთიანი გაყოფფის ზოგადი ფორმულა,
იპოვეს მარტივ მამარავლთა ჯამი, სწორად შეასრულეს დავალებები უსგ ს და უსჯ ს პოვნაზე,
განტოლება გაუჭირდათ, ასევე გაუჭირდათ წრეწირების ურთიერთმდებარეობების განსაზღვრა
და ცენტრებს შორის მანძილის განსაზღვრა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ მარტივი მოქმედებების შესრულება წილადებზე, ათწილადებზე, წილადების შედარება
განტოლებების  ამოხსნა.
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ გეომეტრიული ამოცანები უფრო ხშირად ისტ ს გამოყენებით,
პროექტორის საშუალებით ვაჩვენოთ წრეწირების ურთიერთმდებარეობები და განვიხილოთ ცენტრებს
შორის მანძილის გამოთვლის ამოცანები
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment