Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N6


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N6
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 22.02. 19                                             შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1-2
ნატურალური რიცხვებზე გაყოფა და ნაშთის პოვნა
მარტივ მამრავლების პოვნა
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით
3-4
უდიდესი საერთო გამყოფის პოვნა
მცირესი საერთო ჯერადის პოვნა
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით
4-5
წილადების შეკრება
წილადების შედარება
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
6-7
განტოლებების ამოხსნა წილადებზე და ათწილადებზე
წილადების შედარება
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
8-9-10
2 წრეწირის ურთიერთმდებარეობის განსაზღვრა
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ პოულობს ნაშთს
ვერ პოულობს უსგ და უსჯს
ვერ კრებს წილადებს და ვერ ადარებს მათ
ვერ ხსნის განტოლებას წილადებზე
ვერ იგებს ამოცანის შინაარსს
3-4
მოსწავლეს უჭირს ნაშთის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს უსგ და უსჯს პოვნა
მოსწავლეს უჭირს წილადების შეკრება და მათი შედარება
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის შინაარსის გაგება
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ნაშთს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
ზოგჯერ კრებს და ადარებს წილადებს სწორად
ზოგჯერ ხსნის განტოლებებს წილადებზე
ზოგჯერ გებულობს ამოცანის შინაარსს
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ნაშთს
ხშირ შემთხვევაში პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
ხშირ შემთხვევაში კრებს და ადარებს წილადებს
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებებს წილადებზე
ხშირ შემთხვევაში გებულობს ამოცანის პირობას
10
სრულყოფილად პოულობს ნაშთს
სრულყოფილად პოულობს უსგ ს და უსჯ ს
სრულყოფილად კრებს და ადარებს წილადებს
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებებს წილადებზე
სრულყოფილად გებულობს ამოცანის პირობას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1
შემოხაზა სწორი პასუხი

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ  სწორად დაწერა ნაშთიანი გაყოფფის ზოგადი ფორმულა, იპოვეს მარტივ მამარავლთა ჯამი, სწორად შეასრულეს დავალებები უსგ ს და უსჯ ს პოვნაზე, განტოლება გაუჭირდათ, ასევე გაუჭირდათ წრეწირების ურთიერთმდებარეობების განსაზღვრა და ცენტრებს შორის მანძილის განსაზღვრა
დასკვნა: მოსწავლეებს შეუძლიათ მარტივი მოქმედებების შესრულება წილადებზე, ათწილადებზე, წილადების შედარება განტოლებების  ამოხსნა.
რეკომენდაცია: საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ გეომეტრიული ამოცანები უფრო ხშირად ისტ ს გამოყენებით, პროექტორის საშუალებით ვაჩვენოთ წრეწირების ურთიერთმდებარეობები და განვიხილოთ ცენტრებს შორის მანძილის გამოთვლის ამოცანები
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment