შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N4
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი:  10.04.2019
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
| 
   
N 
 | 
  
   
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
   
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
| 
   
1 
 | 
  
   
შედგენილი რიცხვები,
  გამყოფები და ჯერადები 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
2-3-4-5-6-7 
 | 
  
   
ამოცანები ნაწილების
  პოვნაზე 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
8 
 | 
  
   
ტოლგვერდა სამკუთხედის
  გვერდის სიგრძის გამოთვლა 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ამოცანა ნაწილებზე 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
| 
   
ქულა 
 | 
  
   
N1 
 | 
  
   
N2-3-4-5-6-7 
 | 
  
   
N8 
 | 
  
   
N9 
 | 
 
| 
   
1-2 
 | 
  
   
ვერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
  
   
ვერ თვლის მთელის ნაწილს 
 | 
  
   
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
  
   
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
 
| 
   
3-4 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის გამყოფის
  და ჯერადის პოვნა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს მთელი ნაწილის გამოთვლა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა 
 | 
 
| 
   
5-6 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
 
| 
   
7-8 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ნაწილს 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 პოულობს რიცხვის გამყოფს და
  ჯერადს  
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 ითვლის ნაწილს 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
| 
   
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
   
კრიტერიუმები 
 | 
 
| 
   
1-2-3-4-5-6-7-8  (1ქულა) 
 | 
  
   
შემოხაზა
  სწორი პასუხი 
 | 
 
| 
   
9      (2ქულა) 
 | 
  
   
იპოვა
  დარჩენილი გზის ნაწილი (1ქულა) 
იპოვა
  მთელი გზის სიგრძე     (2ქულა) 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად იპოვეს გამყოფები, რიცხვის ნაწილები, გაიაზრეს ერთი რიცხვი
მეორეს რა ნაწილია.. მთელის ნაწილის პოვნა არ გაუჭირდათ.. გაუჭირდათ ტოლფერდა სამკუთხედის
გვერდის სიგრძის ჩაწერა, როცა ზუსტად არ იყოფოდა მრიცხველი მნიშვნელზე 
დასკვნა: მოსწავლეებმა
გაიგეს მთელის ნაწილი
რეკომენდაცია:
უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც ზომის
ერთი ერთეული წარმოადგენს მეორე ერთეულის რაღაც ნაწილს მაგ(1 სმ=1/100 მეტრის ან 1გრ=1/1000
კილოგრამის და ა.შ)
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment