შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N4
კლასი: 5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 10.04.2019
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
შედგენილი რიცხვები,
გამყოფები და ჯერადები
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
2-3-4-5-6-7
|
ამოცანები ნაწილების
პოვნაზე
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
8
|
ტოლგვერდა სამკუთხედის
გვერდის სიგრძის გამოთვლა
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
9
|
ამოცანა ნაწილებზე
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2-3-4-5-6-7
|
N8
|
N9
|
1-2
|
ვერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
|
ვერ თვლის მთელის ნაწილს
|
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის გამყოფის
და ჯერადის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს მთელი ნაწილის გამოთვლა
|
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
|
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ნაწილს
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს რიცხვის გამყოფს და
ჯერადს
|
სრულყოფილად
ითვლის ნაწილს
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1-2-3-4-5-6-7-8 (1ქულა)
|
შემოხაზა
სწორი პასუხი
|
9 (2ქულა)
|
იპოვა
დარჩენილი გზის ნაწილი (1ქულა)
იპოვა
მთელი გზის სიგრძე (2ქულა)
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად იპოვეს გამყოფები, რიცხვის ნაწილები, გაიაზრეს ერთი რიცხვი
მეორეს რა ნაწილია.. მთელის ნაწილის პოვნა არ გაუჭირდათ.. გაუჭირდათ ტოლფერდა სამკუთხედის
გვერდის სიგრძის ჩაწერა, როცა ზუსტად არ იყოფოდა მრიცხველი მნიშვნელზე
დასკვნა: მოსწავლეებმა
გაიგეს მთელის ნაწილი
რეკომენდაცია:
უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც ზომის
ერთი ერთეული წარმოადგენს მეორე ერთეულის რაღაც ნაწილს მაგ(1 სმ=1/100 მეტრის ან 1გრ=1/1000
კილოგრამის და ა.შ)
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment