Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-5ბ კლასი N4


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  10.04.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
შედგენილი რიცხვები, გამყოფები და ჯერადები
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
2-3-4-5-6-7
ამოცანები ნაწილების პოვნაზე
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
8
ტოლგვერდა სამკუთხედის გვერდის სიგრძის გამოთვლა
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
9
ამოცანა ნაწილებზე
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2-3-4-5-6-7
N8
N9
1-2
ვერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
ვერ თვლის მთელის ნაწილს
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
3-4
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის გამყოფის და ჯერადის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს მთელი ნაწილის გამოთვლა
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ნაწილს
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
10
სრულყოფილად
 პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს
სრულყოფილად
 ითვლის ნაწილს
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1-2-3-4-5-6-7-8  (1ქულა)
შემოხაზა სწორი პასუხი
9      (2ქულა)
იპოვა დარჩენილი გზის ნაწილი (1ქულა)
იპოვა მთელი გზის სიგრძე     (2ქულა)

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად იპოვეს გამყოფები, რიცხვის ნაწილები, გაიაზრეს ერთი რიცხვი მეორეს რა ნაწილია.. მთელის ნაწილის პოვნა არ გაუჭირდათ.. გაუჭირდათ ტოლფერდა სამკუთხედის გვერდის სიგრძის ჩაწერა, როცა ზუსტად არ იყოფოდა მრიცხველი მნიშვნელზე
დასკვნა: მოსწავლეებმა გაიგეს მთელის ნაწილი
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც ზომის ერთი ერთეული წარმოადგენს მეორე ერთეულის რაღაც ნაწილს მაგ(1 სმ=1/100 მეტრის ან 1გრ=1/1000 კილოგრამის და ა.შ)
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment