შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N5
კლასი:      5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  02.05.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1-2-3-4 
 | 
მთელის  ნაწილის პოვნა 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
5-6-7 
 | 
არაწესიერი წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
8-9 
 | 
წილადების შედარება 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
10 
 | 
მთელი და ნაწილი 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1-2-3-4 
 | 
N5-6-7 
 | 
N8-9 
 | 
N10 
 | 
1-2 
 | 
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
ვერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
ვერ ადარებს წილადებს 
 | 
ვერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს არაწესიერი წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს წილადების შედარება 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მთელის და ნაწილის დაკავშირება 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ სწორად ადარებს წილადებს ერთმანეთს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად 
 | 
ხშირ შემთხვევაში აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
სრულყოფილად 
წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
სრულყოფილად 
ადარებს წილადებს ერთმანეთს 
 | 
სრულყოფილად 
აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
1 ქულა 
 | 
შემოხაზა სწორი პასუხი 
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს მთელის ნაწილი, შეადარეს ტოლმნიშვნელიანი წილადები, გაარჩიეს და განასხვავეს ერთმანეთისგან წესიერი და არაწესიერი წილადები. გაუჭირდათ ანალიზი, წესიერი წილადის მთელი ნაწილი არის თუ არა ნულის ტოლი
დასკვნა: მოსწავლეებმა გაიგეს მთელის ნაწილი და ტოლმნიშვნელიანი წილადები აგრეთვე წესიერი და არაწესიერი წილადების მნიშვნელობა
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც მოცემული იქნება წესიერი და არაწესიერი წილადები და განვიხილავთ ამ წილადების მთელ ნაწილს და შედარებას ერთთან
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment