შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N5
კლასი: 5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 02.05.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2-3-4
|
მთელის ნაწილის პოვნა
|
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება.
|
5-6-7
|
არაწესიერი წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა
|
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება.
|
8-9
|
წილადების შედარება
|
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება.
|
10
|
მთელი და ნაწილი
|
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1-2-3-4
|
N5-6-7
|
N8-9
|
N10
|
1-2
|
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
ვერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად
|
ვერ ადარებს წილადებს
|
ვერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს არაწესიერი წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა
|
მოსწავლეს უჭირს წილადების შედარება
|
მოსწავლეს უჭირს მთელის და ნაწილის დაკავშირება
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად
|
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად
|
მოსწავლე ზოგჯერ სწორად ადარებს წილადებს ერთმანეთს
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს
|
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად
|
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად
|
ხშირ შემთხვევაში აკავშირებს მთელს და ნაწილს
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს მთელის ნაწილს
|
სრულყოფილად
წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად
|
სრულყოფილად
ადარებს წილადებს ერთმანეთს
|
სრულყოფილად
აკავშირებს მთელს და ნაწილს
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1 ქულა
|
შემოხაზა სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს მთელის ნაწილი, შეადარეს ტოლმნიშვნელიანი წილადები, გაარჩიეს და განასხვავეს ერთმანეთისგან წესიერი და არაწესიერი წილადები. გაუჭირდათ ანალიზი, წესიერი წილადის მთელი ნაწილი არის თუ არა ნულის ტოლი
დასკვნა: მოსწავლეებმა გაიგეს მთელის ნაწილი და ტოლმნიშვნელიანი წილადები აგრეთვე წესიერი და არაწესიერი წილადების მნიშვნელობა
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც მოცემული იქნება წესიერი და არაწესიერი წილადები და განვიხილავთ ამ წილადების მთელ ნაწილს და შედარებას ერთთან
პედაგოგის ხელმოწერა : მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment