შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N8
კლასი: 6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 10.04.19შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
მოქმედებები წილადებზე
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
2
|
მთელი და ნაწილის
კავშირი
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
3
|
ამოცანა წილადების
გამოყენებით
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
4
|
განტოლების
ამოხსნა წილადების საშუალებით
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
1-2
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ვერ აკავშირებს ერთმანეთს მთელს და წილად ნაწილს
|
ვერ ხსნის ამოცანას წილადების გამოყენებით
|
ვერ ხსნის განტოლებას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს მოქმედებები წილადებზე
|
მოსწავლეს უჭირს მთელი და წილადის ერთმანეთთან დაკავშირება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წილადების გამოყენებით
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ხშირ შემთხვევაში აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
10
|
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
სრულყოფილად აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
სწორად
ასრულებს წილადის შეკრება გამოკლებას
|
2
|
სწორად
ასრულებს წილადებზე გამრავლება გაყოფის ოპერაციებს
|
2,5
|
სწორად
აკავშირებს ამოცანაში მთელს და ნაწილს
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეთა უმრავლესობას
შეუძლია შეასრულოს წილადებზე მარტივი მოქმედებები,
შეკრება გამოკლება გამრავლება გაყოფა, მაგრამ უჭირთ ცოტა გართულებული გამოსახულებების
გამარტივება და ამოხსნა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ მთელის და ნაწილის დაკავშირება, წილადის ნახაზით წარმოდგენა
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს სისტემატიურად გავამეორებინოთ წილადების შეკრება გამოკლება, ათწილადებზე
მოქმედებების შესრულება ამოცანების ამოხსნა, მთელზე და ნაწილზე
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment