შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N8
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 10.04.19შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1 
 | 
  
 მოქმედებები წილადებზე 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
2 
 | 
  
მთელი და ნაწილის
  კავშირი 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
3 
 | 
  
ამოცანა წილადების
  გამოყენებით 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
4 
 | 
  
განტოლების
  ამოხსნა წილადების საშუალებით 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ვერ აკავშირებს ერთმანეთს მთელს და წილად ნაწილს 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანას წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ვერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს მოქმედებები წილადებზე 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს მთელი და წილადის ერთმანეთთან დაკავშირება  
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წილადების გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
სრულყოფილად აკავშირებს მთელ და წილად ნაწილებს ერთმანეთთან 
 | 
  
სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით  
 | 
  
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებას 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1 
 | 
  
სწორად
  ასრულებს წილადის შეკრება გამოკლებას 
 | 
 
2 
 | 
  
სწორად
  ასრულებს წილადებზე გამრავლება გაყოფის ოპერაციებს 
 | 
 
2,5 
 | 
  
სწორად
  აკავშირებს ამოცანაში მთელს და ნაწილს 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობას
 შეუძლია შეასრულოს წილადებზე მარტივი მოქმედებები,
შეკრება გამოკლება გამრავლება გაყოფა, მაგრამ უჭირთ ცოტა გართულებული გამოსახულებების
გამარტივება და ამოხსნა
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ მთელის და ნაწილის დაკავშირება, წილადის ნახაზით წარმოდგენა 
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს სისტემატიურად გავამეორებინოთ წილადების შეკრება გამოკლება, ათწილადებზე
მოქმედებების შესრულება ამოცანების ამოხსნა, მთელზე და ნაწილზე
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment