შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N6
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თარიღი 15.05.19                                                                                                                       შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1 
 | 
  
მთელის  ნაწილის პოვნა 
 | 
  
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
2-3-6 
 | 
  
წილადის შემცველი
  განტოლება  
 | 
  
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
4 
 | 
  
შერეული რიცხვის
  არაწესიერ წილადად  გადაქცევა 
 | 
  
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
5 
 | 
  
შერეული რიცხვების
  გამოკლება 
 | 
  
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
7-8-9 
 | 
  
ამოცანები მთელის
  ნაწილებზე 
 | 
  
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2-3-6 
 | 
  
N4 
 | 
  
N5 
 | 
  
N7-8-9 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
ვერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
  
ვერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
  
ვერ ახერხებს შერეული რიცხვების გამოკლებას 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის
  პოვნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს წილადის შემცველი განტოლების ამოხსნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად წარმოდგენა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვების გამოკლება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად 
 | 
  
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად 
 | 
  
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად სწორად 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში სწორად აკლებს შერეულ რიცხვებს  
 | 
  
მოსწავლე ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად 
 პოულობს მთელის ნაწილს  
 | 
  
სრულყოფილად 
ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას 
 | 
  
სრულყოფილად 
წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არწესიერ წილადად 
 | 
  
სრულყოფილად 
ასრულებს გამოკლებას შერეულ რიცხვებზე 
 | 
  
მოსწავლე სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1
  ქულა 
 | 
  
შემოხაზა
  სწორი პასუხი 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ კარგად გაართვა თავი ტესტირებას,არაწესიერი წილადიდან სწორად გამოყვეს მთელი ნაწილი,კარგად გაართვეს თავი ამოცანებს ნაწილებზე.
დასკვნა:კლასის უმრავლესობამ გაიგო წილადის არსი,არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა.                                                                                                                  რეკომენდაცია:საჭიროა მეტი სავარჯიშოების განხილვა ზომის ერთეულების წილად ნაწილად წარმოსადგენად. ამიტომ შემდეგი მეცადინეობისტვის სევიტან ტესტებს სადაც მოცემული იქნება ზომის ერტეულების წილად ნაწილად წარმოდგენა.
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment