Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი სამუშაოს ანალიზი მე-5ბ კლასი N6


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N6
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თარიღი 15.05.19                                                                                                                       შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
მთელის  ნაწილის პოვნა
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
2-3-6
წილადის შემცველი განტოლება
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
4
შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად  გადაქცევა
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
5
შერეული რიცხვების გამოკლება
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.
7-8-9
ამოცანები მთელის ნაწილებზე
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადების წაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება და დალაგება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2-3-6
N4
N5
N7-8-9
1-2
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს
ვერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
ვერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
ვერ ახერხებს შერეული რიცხვების გამოკლებას
ვერ ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
3-4
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს წილადის შემცველი განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად წარმოდგენა
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვების გამოკლება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა მთელის ნაწილებზე
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს
ხშირ შემთხვევაში ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად სწორად
ხშირ შემთხვევაში სწორად აკლებს შერეულ რიცხვებს
მოსწავლე ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
10
სრულყოფილად
 პოულობს მთელის ნაწილს
სრულყოფილად
ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
სრულყოფილად
წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არწესიერ წილადად
სრულყოფილად
ასრულებს გამოკლებას შერეულ რიცხვებზე
მოსწავლე სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1 ქულა
შემოხაზა სწორი პასუხი

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ კარგად გაართვა თავი ტესტირებას,არაწესიერი წილადიდან სწორად გამოყვეს მთელი ნაწილი,კარგად გაართვეს თავი ამოცანებს ნაწილებზე.
დასკვნა:კლასის უმრავლესობამ გაიგო წილადის არსი,არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა.                                                                                                                  რეკომენდაცია:საჭიროა მეტი სავარჯიშოების განხილვა ზომის ერთეულების წილად ნაწილად წარმოსადგენად. ამიტომ შემდეგი მეცადინეობისტვის სევიტან ტესტებს სადაც მოცემული იქნება ზომის ერტეულების წილად ნაწილად წარმოდგენა.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment