შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N6
კლასი: 5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
თარიღი 15.05.19 შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
მთელის ნაწილის პოვნა
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
2-3-6
|
წილადის შემცველი
განტოლება
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
4
|
შერეული რიცხვის
არაწესიერ წილადად გადაქცევა
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
5
|
შერეული რიცხვების
გამოკლება
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
7-8-9
|
ამოცანები მთელის
ნაწილებზე
|
მათ.
V.2. მოსწავლეს
შეუძლია
წილადების
წაკითხვა,
გამოსახვა,
შეფასება,
შედარება
და
დალაგება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2-3-6
|
N4
|
N5
|
N7-8-9
|
1-2
|
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
ვერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
|
ვერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
|
ვერ ახერხებს შერეული რიცხვების გამოკლებას
|
ვერ ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის
პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს წილადის შემცველი განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვის არაწესიერ წილადად წარმოდგენა
|
მოსწავლეს უჭირს შერეული რიცხვების გამოკლება
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანების ამოხსნა მთელის ნაწილებზე
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად
|
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკლებს შერეულ რიცხვებს სწორად
|
მოსწვლე ზოგჯერ სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
|
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არაწესიერ წილადად სწორად
|
ხშირ შემთხვევაში სწორად აკლებს შერეულ რიცხვებს
|
მოსწავლე ხშირ შემთხვევაში სწორად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს მთელის ნაწილს
|
სრულყოფილად
ხსნის წილადის შემცველ განტოლებას
|
სრულყოფილად
წარმოადგენს შერეულ რიცხვს არწესიერ წილადად
|
სრულყოფილად
ასრულებს გამოკლებას შერეულ რიცხვებზე
|
მოსწავლე სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს მთელის ნაწილებზე
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
ქულა
|
შემოხაზა
სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის უმრავლესობამ კარგად გაართვა თავი ტესტირებას,არაწესიერი წილადიდან სწორად გამოყვეს მთელი ნაწილი,კარგად გაართვეს თავი ამოცანებს ნაწილებზე.
დასკვნა:კლასის უმრავლესობამ გაიგო წილადის არსი,არაწესიერი წილადიდან მთელი ნაწილის გამოყოფა. რეკომენდაცია:საჭიროა მეტი სავარჯიშოების განხილვა ზომის ერთეულების წილად ნაწილად წარმოსადგენად. ამიტომ შემდეგი მეცადინეობისტვის სევიტან ტესტებს სადაც მოცემული იქნება ზომის ერტეულების წილად ნაწილად წარმოდგენა.
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment