შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N7
კლასი: 6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 25.03.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
2 წრეწირის
რადიუსია 5სმ და 12სმ. იპოვეთ წრეწირების ცენტრებს შორის მაძილი თუ ეს წრეწირები
შიგნიდან ეხება ერთმანეთს
|
მათ.VI.7.
მოსწავლეს
შეუძლია
სივრცული
ფიგურების
ამოცნობა,
აღწერა
და
სხვადასხვა
ხერხით
გამოსახვა.
მათ.VI.9.
მოსწავლეს
შეუძლია
ფიგურებსა
და
ფიგურის
ელემენტებს
შორის
მიმართებების
დადგენა.
|
2
|
სამი წრეწირი,
რადიუსებით 9სმ, 5სმ, 1დმ გარედან ეხება ერთმანეთს. იპოვეთ მათ ცენტრების შემაერთებელი
მონაკვეთებით შედგენილი სამკუთხედის პერიმეტრი
|
მათ.VI.7.
მოსწავლეს
შეუძლია
სივრცული
ფიგურების
ამოცნობა,
აღწერა
და
სხვადასხვა
ხერხით
გამოსახვა.
მათ.VI.9.
მოსწავლეს
შეუძლია
ფიგურებსა
და
ფიგურის
ელემენტებს
შორის
მიმართებების
დადგენა.
|
3
|
შეასრულეთ მოქმედებები
წილადებზე
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
4
|
რამდენი ლიტრი
წყალია საჭირო, აკვარიუმის ასავსსებათ, თუ მას 5,1/2დმ წიბოს მქონე კუბის ფორმა აქვს
|
მათ.VI.7.
მოსწავლეს
შეუძლია
სივრცული
ფიგურების
ამოცნობა,
აღწერა
და
სხვადასხვა
ხერხით
გამოსახვა.
მათ.VI.9.
მოსწავლეს
შეუძლია
ფიგურებსა
და
ფიგურის
ელემენტებს
შორის
მიმართებების
დადგენა.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
1-2
|
ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
|
ვერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
|
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ვერ პოულობს მოცულობას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ცენტრებს შორის
მაძილი პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს სამკუთხედის პერიმეტრის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება
|
მოსწავლეს უჭირს მოცულობის პოვნა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
|
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძლის
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
|
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ცენტრებს შორის მაძილს
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
|
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მოცულობას
|
10
|
სრულყოფილად პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
|
სრულყოფილად პოულობს სამკუთხედსი პერიმეტრს
|
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
|
სრულყოფილად
პოულობს მოცულობას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
2
|
სწორად
დახაზა ნახაზი და იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი
|
3
|
სწორად
დახაზა ნახაზი იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი და გამოთვალა სამკუთხედის პერიმეტრი
|
12
|
სწორად
ამოხსნა 6 მაგალითი
|
3
|
იპოვა
მოცულობა და დეციმეტრკუბები გადაიყვანა ლიტრებში
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეთა უმრავლესობამ
სწორად იპოვა ცენტრებს შორის მაძილი, ააგო
სწორი ნახაზები, მეტნაკლებად შეასრულეს მოქმედებები წილადებზე, გაუჭირდათ მოცულობის
ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება დეციმეტრკუბები ვერ გადაიყვანეს ლიტრებში
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ წრეწირის ცენტრებს შორის მანძილის
პოვნა, მოქმედებების შესრულება წილადებზე და სწორი ნახაზების აგება.
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ როგორ დავუკავშიროთ მოცულობის ერთეულები ერთმანეთს, ამისათვის
საჭიროა გავახსენო მათ სიგრძის საზომი ერთეულები, ფართობის საზომი ერთეულები და მათ
შორის ურთიერთკავშირი
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment