Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N7


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N7
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 25.03.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
2 წრეწირის რადიუსია 5სმ და 12სმ. იპოვეთ წრეწირების ცენტრებს შორის მაძილი თუ ეს წრეწირები შიგნიდან ეხება ერთმანეთს
მათ.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია სივრცული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და სხვადასხვა ხერხით გამოსახვა.
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.
2
სამი წრეწირი, რადიუსებით 9სმ, 5სმ, 1დმ გარედან ეხება ერთმანეთს. იპოვეთ მათ ცენტრების შემაერთებელი მონაკვეთებით შედგენილი სამკუთხედის პერიმეტრი
მათ.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია სივრცული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და სხვადასხვა ხერხით გამოსახვა.
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.
3
შეასრულეთ მოქმედებები წილადებზე
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
4
რამდენი ლიტრი წყალია საჭირო, აკვარიუმის ასავსსებათ, თუ მას 5,1/2დმ წიბოს მქონე კუბის ფორმა აქვს
მათ.VI.7. მოსწავლეს შეუძლია სივრცული ფიგურების ამოცნობა, აღწერა და სხვადასხვა ხერხით გამოსახვა.
მათ.VI.9. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურებსა და ფიგურის ელემენტებს შორის მიმართებების დადგენა.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
1-2
ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
ვერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
ვერ პოულობს მოცულობას
3-4
მოსწავლეს უჭირს ცენტრებს შორის მაძილი პოვნა
მოსწავლეს უჭირს სამკუთხედის პერიმეტრის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება
მოსწავლეს უჭირს მოცულობის პოვნა
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძლის
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ცენტრებს შორის მაძილს
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მოცულობას
10
სრულყოფილად პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს
სრულყოფილად პოულობს სამკუთხედსი პერიმეტრს
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე
სრულყოფილად
პოულობს მოცულობას

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2
სწორად დახაზა ნახაზი და იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი
3
სწორად დახაზა ნახაზი იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი და გამოთვალა სამკუთხედის პერიმეტრი
12
სწორად ამოხსნა 6 მაგალითი
3
იპოვა მოცულობა და  დეციმეტრკუბები გადაიყვანა ლიტრებში

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ  სწორად იპოვა ცენტრებს შორის მაძილი, ააგო სწორი ნახაზები, მეტნაკლებად შეასრულეს მოქმედებები წილადებზე, გაუჭირდათ მოცულობის ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება დეციმეტრკუბები ვერ გადაიყვანეს ლიტრებში
დასკვნა: მოსწავლეებს შეუძლიათ წრეწირის  ცენტრებს შორის მანძილის პოვნა, მოქმედებების შესრულება წილადებზე და სწორი ნახაზების აგება.
რეკომენდაცია: საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ როგორ დავუკავშიროთ მოცულობის ერთეულები ერთმანეთს, ამისათვის საჭიროა გავახსენო მათ სიგრძის საზომი ერთეულები, ფართობის საზომი ერთეულები და მათ შორის ურთიერთკავშირი
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment