შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N7
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 25.03.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1 
 | 
  
2 წრეწირის
  რადიუსია 5სმ და 12სმ. იპოვეთ წრეწირების ცენტრებს შორის მაძილი თუ ეს წრეწირები
  შიგნიდან ეხება ერთმანეთს  
 | 
  
მათ.VI.7.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  სივრცული
  ფიგურების
  ამოცნობა,
  აღწერა
  და
  სხვადასხვა
  ხერხით
  გამოსახვა. 
მათ.VI.9.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  ფიგურებსა
  და
  ფიგურის
  ელემენტებს
  შორის
  მიმართებების
  დადგენა. 
 | 
 
2 
 | 
  
სამი წრეწირი,
  რადიუსებით 9სმ, 5სმ, 1დმ გარედან ეხება ერთმანეთს. იპოვეთ მათ ცენტრების შემაერთებელი
  მონაკვეთებით შედგენილი სამკუთხედის პერიმეტრი 
 | 
  
მათ.VI.7.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  სივრცული
  ფიგურების
  ამოცნობა,
  აღწერა
  და
  სხვადასხვა
  ხერხით
  გამოსახვა. 
მათ.VI.9.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  ფიგურებსა
  და
  ფიგურის
  ელემენტებს
  შორის
  მიმართებების
  დადგენა. 
 | 
 
3 
 | 
  
შეასრულეთ მოქმედებები
  წილადებზე 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
4 
 | 
  
რამდენი ლიტრი
  წყალია საჭირო, აკვარიუმის ასავსსებათ, თუ მას 5,1/2დმ წიბოს მქონე კუბის ფორმა აქვს 
 | 
  
მათ.VI.7.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  სივრცული
  ფიგურების
  ამოცნობა,
  აღწერა
  და
  სხვადასხვა
  ხერხით
  გამოსახვა. 
მათ.VI.9.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  ფიგურებსა
  და
  ფიგურის
  ელემენტებს
  შორის
  მიმართებების
  დადგენა. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს 
 | 
  
ვერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
ვერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ვერ პოულობს მოცულობას 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ცენტრებს შორის
  მაძილი პოვნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს სამკუთხედის პერიმეტრის პოვნა  
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს მოცულობის პოვნა 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ცენტრებს შორის მანძლის 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
ზოგჯერ ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ზოგჯერ პოულობს მოცულობას 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს ცენტრებს შორის მაძილს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს სამკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მოცულობას 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს ცენტრებს შორის მანძილს 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს სამკუთხედსი პერიმეტრს 
 | 
  
სრულყოფილად ასრულებს მოქმედებებს წილადებზე  
 | 
  
სრულყოფილად 
პოულობს მოცულობას 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
2 
 | 
  
სწორად
  დახაზა ნახაზი და იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი 
 | 
 
3 
 | 
  
სწორად
  დახაზა ნახაზი იპოვა ცენტრებს შორის მანძილი და გამოთვალა სამკუთხედის პერიმეტრი 
 | 
 
12 
 | 
  
სწორად
  ამოხსნა 6 მაგალითი 
 | 
 
3 
 | 
  
იპოვა
  მოცულობა და  დეციმეტრკუბები გადაიყვანა ლიტრებში 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:  მოსწავლეთა უმრავლესობამ
 სწორად იპოვა ცენტრებს შორის მაძილი, ააგო
სწორი ნახაზები, მეტნაკლებად შეასრულეს მოქმედებები წილადებზე, გაუჭირდათ მოცულობის
ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება დეციმეტრკუბები ვერ გადაიყვანეს ლიტრებში
დასკვნა: მოსწავლეებს
შეუძლიათ წრეწირის  ცენტრებს შორის მანძილის
პოვნა, მოქმედებების შესრულება წილადებზე და სწორი ნახაზების აგება.
რეკომენდაცია:
საჭიროა მოსწავლეებს ავუხსნათ როგორ დავუკავშიროთ მოცულობის ერთეულები ერთმანეთს, ამისათვის
საჭიროა გავახსენო მათ სიგრძის საზომი ერთეულები, ფართობის საზომი ერთეულები და მათ
შორის ურთიერთკავშირი
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment