შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N9
კლასი: 6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 10.05.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
ვიპოვოთ პროპორციის უცნობი წევრები
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
2
|
ამოცანა სადაც
მოცემულია პროპორციული ნაწილები
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
3
|
ამოცანა წილადების
გამოყენებით
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
4
|
განტოლების
ამოხსნა წილადების საშუალებით
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
5
|
პროპორციის
ძირითადი თვისება
|
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
|
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
|
ვერ ხსნის ამოცანას წილადების გამოყენებით
|
ვერ ხსნის განტოლებას
|
ვერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს პროპორციის უცნობი
წევრის პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციაზე
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წილადების გამოყენებით
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
|
მოსწავლეს უჭირს პროპორციული სიდიდეების ერთმანეთთან დაკავშირება
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
|
ხშირ შემთხსნის ამოცანას პროპორციაზეხვევაში
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
მოსწავლე ხშირად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
|
სრულყოფილად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
პოულობს
პროპორციის უცნობ წევრს
|
2
|
ამოცანაში
იყენებს პროპორციის ძირითად თვისებას და
ხსნის მას სწორად
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის ნახევარმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.გაიაზრეს პროპორციიც ძირითადი თვისება. გამოიყენეს ეს თვისება ამოცანების ამოხსნისას.
დასკვნა:კლასის ნახევარმა დაზლია მიცემული დავალება. ნახევარი კი საჭიროებს მეტ მეცადინეობას წილადებზე.
რეკომენდაცია:მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობასთან საჭიროა ინდივიდუალური მიდგომა და მათი ცოდნის შესაბამისად ახალი მასალის ათვისება მარტივიდან რთულისკენ ნასწავლ მასალაზე დაყრდნობით.
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment