Friday, May 3, 2019

შემჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N9


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N9
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 10.05.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
 ვიპოვოთ პროპორციის უცნობი წევრები
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
2
ამოცანა სადაც მოცემულია პროპორციული ნაწილები
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
3
ამოცანა წილადების გამოყენებით
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
4
განტოლების ამოხსნა წილადების საშუალებით
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.
5
პროპორციის ძირითადი თვისება
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა, შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
ვერ ხსნის ამოცანას წილადების გამოყენებით
ვერ ხსნის განტოლებას
ვერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
3-4
მოსწავლეს უჭირს პროპორციის უცნობი წევრის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციაზე
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წილადების გამოყენებით
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს პროპორციული სიდიდეების ერთმანეთთან დაკავშირება
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
ხშირ შემთხსნის ამოცანას პროპორციაზეხვევაში
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
მოსწავლე ხშირად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან
10
სრულყოფილად
 პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციაზე
სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
სრულყოფილად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1
პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს
2
ამოცანაში იყენებს პროპორციის ძირითად თვისებას და  ხსნის მას სწორად

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის ნახევარმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.გაიაზრეს პროპორციიც ძირითადი თვისება. გამოიყენეს ეს თვისება ამოცანების ამოხსნისას.
დასკვნა:კლასის ნახევარმა დაზლია მიცემული დავალება. ნახევარი კი საჭიროებს მეტ მეცადინეობას წილადებზე.
რეკომენდაცია:მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობასთან საჭიროა ინდივიდუალური მიდგომა და მათი ცოდნის შესაბამისად ახალი მასალის ათვისება მარტივიდან რთულისკენ ნასწავლ მასალაზე დაყრდნობით.
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment