შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N9
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 10.05.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: საკონტროლო წერა
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1 
 | 
  
 ვიპოვოთ პროპორციის უცნობი წევრები 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
2 
 | 
  
ამოცანა სადაც
  მოცემულია პროპორციული ნაწილები 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
3 
 | 
  
ამოცანა წილადების
  გამოყენებით 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
4 
 | 
  
განტოლების
  ამოხსნა წილადების საშუალებით 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
5 
 | 
  
პროპორციის
  ძირითადი თვისება 
 | 
  
მათ.VI.1. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფითი რაციონალური რიცხვების გამოსახვა,
  შედარება და დალაგება პოზიციური სისტემის გამოყენებით. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
  
N5 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანას წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ვერ ხსნის განტოლებას 
 | 
  
ვერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს პროპორციის უცნობი
  წევრის პოვნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციაზე  
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წილადების გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს პროპორციული სიდიდეების ერთმანეთთან დაკავშირება 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციაზე 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
  
ხშირ შემთხსნის ამოცანას პროპორციაზეხვევაში  
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას 
 | 
  
მოსწავლე ხშირად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად 
 პოულობს პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
  
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციაზე 
 | 
  
სრულყოფილად ხსნის ამოცანებს წილადების გამოყენებით  
 | 
  
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებას 
 | 
  
სრულყოფილად აკავშირებს პროპორციულ სიდიდეებს ერთმანეთთან  
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1 
 | 
  
პოულობს
  პროპორციის უცნობ წევრს 
 | 
 
2 
 | 
  
ამოცანაში
  იყენებს პროპორციის ძირითად თვისებას და 
  ხსნის მას სწორად 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის ნახევარმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.გაიაზრეს პროპორციიც ძირითადი თვისება. გამოიყენეს ეს თვისება ამოცანების ამოხსნისას.
დასკვნა:კლასის ნახევარმა დაზლია მიცემული დავალება. ნახევარი კი საჭიროებს მეტ მეცადინეობას წილადებზე.
რეკომენდაცია:მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობასთან საჭიროა ინდივიდუალური მიდგომა და მათი ცოდნის შესაბამისად ახალი მასალის ათვისება მარტივიდან რთულისკენ ნასწავლ მასალაზე დაყრდნობით.
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment