Friday, May 3, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი მე-6დ კლასი N10


შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N10
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 18.05.19
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1-2-3
 რიცხვის ნაწილის პოვნა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
4
პროპორციის გამოყენება განტოლების ამოხსნისას
3/X=12/5
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
5
ამოცანა პროპორციის გამოყენებით
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.
6
ამოცანა წრიული დიაგრამის გამოყენებით
მათ.VI.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისებრივი და რაოდენობრივი მონაცემების მოწესრიგება და ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით წარმოდგენა.
7-8-9-10
საშუალო არითმეტიკულის გამოთვლა
მათ.VI.2. მოსწავლეს შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და მოქმედებათა შედეგის შეფასება.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
ვერ ხსნის განტოლებას პროპორციის გამოყენებით
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
ვერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
ვერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
3-4
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის ნაწილის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წრიული დიაგრამის გამოყენებით
მოსწავლეს უჭირს საშუალო არითმეტიკულის პოვნა
5-6
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
9
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის ნაწილს
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
მოსწავლე ხშირად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს სწორად
10
სრულყოფილად
 პოულობს რიცხვის ნაწილს
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
სრულყოფილად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს

შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
1
შემოხაზა სწორი პასუხი

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ საშუალო არითმეტიკულის პოვნა.კარგად გააკეთეს წილადების შეკვეცა.გაუჭირდათ დიაგრამიდან საჭირო ინფორმაციის ამოღება და კიითხვაზე სწორი პასუხის გაცემა.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა:                                                :რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან წილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში შეკრება გამოკლების სავარჯიშოებზე
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment