შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N10
კლასი:      6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 18.05.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
  
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
1-2-3 
 | 
  
 რიცხვის ნაწილის პოვნა 
 | 
  
მათ.VI.2.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფით
  რაციონალურ
  რიცხვებზე
  არითმეტიკული
  მოქმედებების
  შესრულება
  და
  მოქმედებათა
  შედეგის
  შეფასება. 
 | 
 
4 
 | 
  
პროპორციის
  გამოყენება განტოლების ამოხსნისას 
3/X=12/5
   
 | 
  
მათ.VI.2.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფით
  რაციონალურ
  რიცხვებზე
  არითმეტიკული
  მოქმედებების
  შესრულება
  და
  მოქმედებათა
  შედეგის
  შეფასება. 
 | 
 
5 
 | 
  
ამოცანა პროპორციის
  გამოყენებით 
 | 
  
მათ.VI.2.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფით
  რაციონალურ
  რიცხვებზე
  არითმეტიკული
  მოქმედებების
  შესრულება
  და
  მოქმედებათა
  შედეგის
  შეფასება. 
 | 
 
6 
 | 
  
ამოცანა წრიული
  დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
მათ.VI.12.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  თვისებრივი
  და
  რაოდენობრივი
  მონაცემების
  მოწესრიგება
  და
  ამოცანის
  ამოსახსნელად
  ხელსაყრელი
  ფორმით
  წარმოდგენა. 
 | 
 
7-8-9-10 
 | 
  
საშუალო არითმეტიკულის
  გამოთვლა 
 | 
  
მათ.VI.2.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  არაუარყოფით
  რაციონალურ
  რიცხვებზე
  არითმეტიკული
  მოქმედებების
  შესრულება
  და
  მოქმედებათა
  შედეგის
  შეფასება. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
  
N1 
 | 
  
N2 
 | 
  
N3 
 | 
  
N4 
 | 
  
N5 
 | 
 
1-2 
 | 
  
ვერ პოულობს რიცხვის ნაწილს 
 | 
  
ვერ ხსნის განტოლებას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
ვერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
ვერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს 
 | 
 
3-4 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის ნაწილის
  პოვნა 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლეს უჭირს საშუალო არითმეტიკულის პოვნა 
 | 
 
5-6 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს 
 | 
 
7-8 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს 
 | 
 
9 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის ნაწილს 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით  
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
მოსწავლე ხშირად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს სწორად 
 | 
 
10 
 | 
  
სრულყოფილად 
 პოულობს რიცხვის ნაწილს 
 | 
  
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით 
 | 
  
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით 
 | 
  
სრულყოფილად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს  
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
კრიტერიუმები 
 | 
 
1 
 | 
  
შემოხაზა
  სწორი პასუხი 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ საშუალო არითმეტიკულის პოვნა.კარგად გააკეთეს წილადების შეკვეცა.გაუჭირდათ დიაგრამიდან საჭირო ინფორმაციის ამოღება და კიითხვაზე სწორი პასუხის გაცემა.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა:                                                :რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან წილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში შეკრება გამოკლების სავარჯიშოებზე
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment