შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N10
კლასი: 6დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 18.05.19
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1-2-3
|
რიცხვის ნაწილის პოვნა
|
მათ.VI.2.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფით
რაციონალურ
რიცხვებზე
არითმეტიკული
მოქმედებების
შესრულება
და
მოქმედებათა
შედეგის
შეფასება.
|
4
|
პროპორციის
გამოყენება განტოლების ამოხსნისას
3/X=12/5
|
მათ.VI.2.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფით
რაციონალურ
რიცხვებზე
არითმეტიკული
მოქმედებების
შესრულება
და
მოქმედებათა
შედეგის
შეფასება.
|
5
|
ამოცანა პროპორციის
გამოყენებით
|
მათ.VI.2.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფით
რაციონალურ
რიცხვებზე
არითმეტიკული
მოქმედებების
შესრულება
და
მოქმედებათა
შედეგის
შეფასება.
|
6
|
ამოცანა წრიული
დიაგრამის გამოყენებით
|
მათ.VI.12.
მოსწავლეს
შეუძლია
თვისებრივი
და
რაოდენობრივი
მონაცემების
მოწესრიგება
და
ამოცანის
ამოსახსნელად
ხელსაყრელი
ფორმით
წარმოდგენა.
|
7-8-9-10
|
საშუალო არითმეტიკულის
გამოთვლა
|
მათ.VI.2.
მოსწავლეს
შეუძლია
არაუარყოფით
რაციონალურ
რიცხვებზე
არითმეტიკული
მოქმედებების
შესრულება
და
მოქმედებათა
შედეგის
შეფასება.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
N5
|
1-2
|
ვერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
|
ვერ ხსნის განტოლებას პროპორციის გამოყენებით
|
ვერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
ვერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
ვერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის ნაწილის
პოვნა
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროპორციის გამოყენებით
|
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
მოსწავლეს უჭირს საშუალო არითმეტიკულის პოვნა
|
5-6
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
|
7-8
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის ნაწილს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის ნაწილს
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
მოსწავლე ხშირად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს სწორად
|
10
|
სრულყოფილად
პოულობს რიცხვის ნაწილს
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას პროპორციის გამოყენებით
|
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას წრიული დიაგრამის გამოყენებით
|
სრულყოფილად პოულობს საშუალო არითმეტიკულს
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
1
|
შემოხაზა
სწორი პასუხი
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი:კლასის 50 პროცენტმა სწორად გაართვა თავი მიცემულ დავალებას.არ გაუჭირდათ საშუალო არითმეტიკულის პოვნა.კარგად გააკეთეს წილადების შეკვეცა.გაუჭირდათ დიაგრამიდან საჭირო ინფორმაციის ამოღება და კიითხვაზე სწორი პასუხის გაცემა.
დასკვნა: მოსწავლეთა გარკვეულ რაოდენობას უჭირს წილადებზე მოქმედებების შესრულება გამოკლება მიმატება გამრავლება გაყოფა: :რეკომენდაცია:ამ ტიპის მოსწავლეებისთვის საჭიროა დამატებითი მეცადინეობების ჩატარება არა საგაკვეთილო დროს და თავიდან წილადის არსის გაცნობა და ვარჯიში შეკრება გამოკლების სავარჯიშოებზე
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment