შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N4
კლასი:      5დ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი:  10.04.2019
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N 
 | 
შემაჯამებელი დავალების პირობა 
 | 
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
1 
 | 
შედგენილი რიცხვები, გამყოფები და ჯერადები 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
2-3-4-5-6-7 
 | 
ამოცანები ნაწილების პოვნაზე 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
8 
 | 
ტოლგვერდა სამკუთხედის გვერდის სიგრძის გამოთვლა 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
9 
 | 
ამოცანა ნაწილებზე 
 | 
მათ. V.2. მოსწავლეს შეუძლია წილადებისწაკითხვა, გამოსახვა, შეფასება, შედარება დადალაგება. 
 | 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა 
 | 
N1 
 | 
N2-3-4-5-6-7 
 | 
N8 
 | 
N9 
 | 
1-2 
 | 
ვერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
ვერ თვლის მთელის ნაწილს 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
ვერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
3-4 
 | 
მოსწავლეს უჭირს რიცხვის გამყოფის და ჯერადის პოვნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს მთელი ნაწილის გამოთვლა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა 
 | 
მოსწავლეს უჭირს ნაწილებზე ამოცანის ამოხსნა 
 | 
5-6 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
7-8 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ნაწილს 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
9 
 | 
ხშირ შემთხვევაში პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ნაწილს 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
10 
 | 
სრულყოფილად 
 პოულობს რიცხვის გამყოფს და ჯერადს 
 | 
სრულყოფილად 
 ითვლის ნაწილს 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
სრულყოფილად 
ხსნის ამოცანას ნაწილებზე 
 | 
შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა 
 | 
კრიტერიუმები 
 | 
1-2-3-4-5-6-7-8  (1ქულა) 
 | 
შემოხაზა სწორი პასუხი 
 | 
9      (2ქულა) 
 | 
იპოვა დარჩენილი გზის ნაწილი (1ქულა) 
იპოვა მთელი გზის სიგრძე     (2ქულა) 
 | 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად იპოვეს გამყოფები, რიცხვის ნაწილები, გაიაზრეს ერთი რიცხვი მეორეს რა ნაწილია.. მთელის ნაწილის პოვნა არ გაუჭირდათ.. გაუჭირდათ ტოლფერდა სამკუთხედის გვერდის სიგრძის ჩაწერა, როცა ზუსტად არ იყოფოდა მრიცხველი მნიშვნელზე
დასკვნა: მოსწავლეებმა გაიგეს მთელის ნაწილი
რეკომენდაცია: უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც ზომის ერთი ერთეული წარმოადგენს მეორე ერთეულის რაღაც ნაწილს მაგ(1 სმ=1/100 მეტრის ან 1გრ=1/1000 კილოგრამის და ა.შ)
პედაგოგის ხელმოწერა :  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment