შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N5
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი:  02.05.2019
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
| 
   
N 
 | 
  
   
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
   
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
| 
   
1-2-3-4 
 | 
  
   
მთელის  ნაწილის პოვნა 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
5-6-7 
 | 
  
   
არაწესიერი
  წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა  
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
8-9 
 | 
  
   
წილადების შედარება 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
მთელი და ნაწილი 
 | 
  
   
მათ.
  V.2. მოსწავლეს
  შეუძლია
  წილადების
  წაკითხვა,
  გამოსახვა,
  შეფასება,
  შედარება
  და
  დალაგება. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
| 
   
ქულა 
 | 
  
   
N1-2-3-4 
 | 
  
   
N5-6-7 
 | 
  
   
N8-9 
 | 
  
   
N10 
 | 
 
| 
   
1-2 
 | 
  
   
ვერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
   
ვერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
  
   
ვერ ადარებს წილადებს 
 | 
  
   
ვერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
 
| 
   
3-4 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს მთელის ნაწილის
  პოვნა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს არაწესიერი წილადის შერეულ რიცხვად წარმოდგენა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს წილადების შედარება 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს მთელის და ნაწილის დაკავშირება 
 | 
 
| 
   
5-6 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
 
| 
   
7-8 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ სწორად ადარებს წილადებს ერთმანეთს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში პოულობს მთელის ნაწილს 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ადარებს წილადებს ერთმანეთს სწორად 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 პოულობს მთელის ნაწილს  
 | 
  
   
სრულყოფილად 
წარმოადგენს არაწესიერ წილადს შერეულ რიცხვად 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
ადარებს წილადებს ერთმანეთს 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
აკავშირებს მთელს და ნაწილს 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
| 
   
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
   
კრიტერიუმები 
 | 
 
| 
   
1
  ქულა 
 | 
  
   
შემოხაზა
  სწორი პასუხი 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს მთელის ნაწილი, შეადარეს ტოლმნიშვნელიანი
წილადები, გაარჩიეს და განასხვავეს ერთმანეთისგან წესიერი და არაწესიერი წილადები.
გაუჭირდათ ანალიზი, წესიერი წილადის მთელი ნაწილი არის თუ არა ნულის ტოლი
დასკვნა: მოსწავლეებმა
გაიგეს მთელის ნაწილი და ტოლმნიშვნელიანი წილადები აგრეთვე წესიერი და არაწესიერი წილადების
მნიშვნელობა
რეკომენდაცია:
უნდა შევიტანო ისეთი სავარჯიშოები სადაც მოცემული
იქნება წესიერი და არაწესიერი წილადები და განვიხილავთ ამ წილადების მთელ ნაწილს და
შედარებას ერთთან
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment