შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N3
კლასი: 5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი: 25.03.2019
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
|
შემაჯამებელი
დავალების პირობა
|
საგნის სტანდარტის
ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
|
1
|
ფართობის ერთეულების
გამოთვლა
|
მათ.V.4.
მოსწავლეს
შეუძლია
ზომის
სხვადასხვა
ერთეულის
ერთმანეთთან
დაკავშირება
და
გამოყენება
|
2
|
მართკუთხედის
და კვადრატის პერიმეტრის და ფართობის გამოთვლა
|
მათ.
V.8. მოსწავლეს
შეუძლია
ფიგურებს
შორის
და
ფიგურის
ელემენტებს
შორის
მიმართებების
დადგენა
|
3
|
ასოითი გამოსახულების
გამოთვლა
|
მათ.
V.5. მოსწავლეს
შეუძლია
სიდიდეებს
შორის
დამოკიდებულების
გამოსახვა
და
აღწერა.
|
4
|
განტოლების
ამოხსნა
|
მათ.
V.6. მოსწავლეს
შეუძლია
ალგებრული
გამოსახულების
შედგენა
და
გამარტივება
ამოცანის
ამოხსნისას.
|
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
|
N1
|
N2
|
N3
|
N4
|
1-2
|
ვერ გადაყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
ვერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს და ფართობს
|
ვერ ითვლის ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობას
|
ვერ ხსნის განტოლებას
|
3-4
|
მოსწავლეს უჭირს ფართობის ერთი ერთეულის
მეორეში გადაყვანა
|
მოსწავლეს უჭირს მართკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა
|
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამოთვლა
|
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა
|
5-6
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
7-8
|
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას
|
9
|
ხშირ შემთხვევაში გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში
|
ხშირ შემთხვევაში ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას
|
10
|
სრულყოფილად
გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული
მეორე ერთეულში
|
სრულყოფილად
ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს
|
სრულყოფილად
ითვლის ასოით გამოსახულებას
|
სრულყოფილად
ხსნის განტოლებას
|
შეფასების რუბრიკა
შეფასების
ქულა
|
კრიტერიუმები
|
6
|
სწორად
გამოთვალა 6 მაგალითი ფართობის ერთეულზე
|
9
|
ამოხსნა
3 ამოცანა პერიმეტრზე და ფართობზე
|
2
|
გამოთვალა
ასოითი გამოსახულება სწორად
|
3
|
სწორად
ამოხსნა განტოლება
|
სულ
20 ქულა
|
შეფასება
10
|
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს კვადრატის და მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი,
ასოითი გამოსახულება და განტოლება. გაუჭირდათ ფართობის ერთეულების გამოსახვა მითითებული
ერთეულებით
დასკვნა: გაუჭირდათ
შერეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა
რეკომენდაცია:
უნდა შევიტანო ისეთი ამოცანები და მაგალითები
სადაც ფართობის ერთეულები არის გამოყენებული, გავამყაროთ ცოდნა ბავშვებში.. მაგ(1დმ2
რამდენი სმ2ია ან პირიქით) ეს მაგალითები უნდა იყო მიმართული მარტივიდან
რთულისკენ ეტაპობრივად განსახილველი
პედაგოგის ხელმოწერა
: მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment