შემაჯამებელი
დავალების ანალიზი N3
კლასი:      5ბ
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
შემაჯამებელი
დავალების ჩატარების თარიღი:  25.03.2019
შემაჯამებელი
სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
| 
   
N 
 | 
  
   
შემაჯამებელი
  დავალების პირობა 
 | 
  
   
საგნის სტანდარტის
  ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება 
 | 
 
| 
   
1 
 | 
  
   
ფართობის ერთეულების
  გამოთვლა 
 | 
  
   
მათ.V.4.
  მოსწავლეს
  შეუძლია
  ზომის
  სხვადასხვა
  ერთეულის
  ერთმანეთთან
  დაკავშირება
  და
  გამოყენება 
 | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
მართკუთხედის
  და კვადრატის პერიმეტრის და ფართობის გამოთვლა  
 | 
  
   
მათ.
  V.8. მოსწავლეს
  შეუძლია
  ფიგურებს
  შორის
  და
  ფიგურის
  ელემენტებს
  შორის
  მიმართებების
  დადგენა 
 | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
ასოითი გამოსახულების
  გამოთვლა 
 | 
  
   
მათ.
  V.5. მოსწავლეს
  შეუძლია
  სიდიდეებს
  შორის
  დამოკიდებულების
  გამოსახვა
  და
  აღწერა. 
 | 
 
| 
   
4 
 | 
  
   
განტოლების
  ამოხსნა 
 | 
  
   
მათ.
  V.6. მოსწავლეს
  შეუძლია
  ალგებრული
  გამოსახულების
  შედგენა
  და
  გამარტივება
  ამოცანის
  ამოხსნისას. 
 | 
 
შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
| 
   
ქულა 
 | 
  
   
N1 
 | 
  
   
N2 
 | 
  
   
N3 
 | 
  
   
N4 
 | 
 
| 
   
1-2 
 | 
  
   
ვერ გადაყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
  
   
ვერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს და ფართობს 
 | 
  
   
ვერ ითვლის ასოითი გამოსახულების მნიშვნელობას 
 | 
  
   
ვერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
| 
   
3-4 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს ფართობის ერთი ერთეულის
  მეორეში გადაყვანა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს მართკუთხედის პერიმეტრის გამოთვლა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს ასოითი გამოსახულების გამოთვლა 
 | 
  
   
მოსწავლეს უჭირს განტოლების ამოხსნა 
 | 
 
| 
   
5-6 
 | 
  
   
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
  
   
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
| 
   
7-8 
 | 
  
   
მოსწავლეს ზოგჯერ გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
   
მოსწავლე ზოგჯერ ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
  
   
ზოგჯერ ხსნის განტოლებას 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული მეორე ერთეულში 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
  
   
ხშირ შემთხვევაში ხსნის განტოლებას 
 | 
 
| 
   
10 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 გადაჰყავს ფართობის ერთი ერთეული
  მეორე ერთეულში 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 ითვლის მართკუთხედის პერიმეტრს 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
 ითვლის ასოით გამოსახულებას 
 | 
  
   
სრულყოფილად 
ხსნის განტოლებას 
 | 
 
შეფასების რუბრიკა
| 
   
შეფასების
  ქულა 
 | 
  
   
კრიტერიუმები 
 | 
 
| 
   
6 
 | 
  
   
სწორად
  გამოთვალა 6 მაგალითი ფართობის ერთეულზე 
 | 
 
| 
   
9 
 | 
  
   
ამოხსნა
  3 ამოცანა პერიმეტრზე და ფართობზე 
 | 
 
| 
   
2 
 | 
  
   
გამოთვალა
  ასოითი გამოსახულება სწორად 
 | 
 
| 
   
3 
 | 
  
   
სწორად
  ამოხსნა განტოლება 
 | 
 
| 
   
სულ
  20 ქულა 
 | 
  
   
შეფასება
  10 
 | 
 
შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების
ანალიზი: მოსწავლეებმა კარგად გამოთვალეს კვადრატის და მართკუთხედის ფართობი და პერიმეტრი,
ასოითი გამოსახულება და განტოლება. გაუჭირდათ ფართობის ერთეულების გამოსახვა მითითებული
ერთეულებით
დასკვნა: გაუჭირდათ
შერეული ფიგურის ფართობის გამოთვლა
რეკომენდაცია:
უნდა შევიტანო ისეთი ამოცანები და მაგალითები
სადაც ფართობის ერთეულები არის გამოყენებული, გავამყაროთ ცოდნა ბავშვებში.. მაგ(1დმ2
რამდენი სმ2ია ან პირიქით) ეს მაგალითები უნდა იყო მიმართული მარტივიდან
რთულისკენ ეტაპობრივად განსახილველი
პედაგოგის ხელმოწერა
:  მ. ბენდელიანი
No comments:
Post a Comment