Wednesday, May 1, 2019

შემაჯამებელი დავალების ანალიზი 12ა კლასი N7










შემაჯამებელი დავალების ანალიზი  N7
კლასი: _____12____________  
საგანი: ________მათემატიკა      __________________________    
პედაგოგი: ______მადონა ბენდელიანი____________________________    
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: _____21.03.19_____________________________    
შემაჯამებელი სამუშაოს  შესრულების ფორმა:  ___საკონტროლო  წერა____________________    

N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგებირომლის შეფასებასაც ემსახურება  კონკრეტული შემაჯამებელი დავალება
1
იპოვეთ სამკუთხედის მესამე გვერდის სიგრძე, თუ ორი სხვა გვერდი ერთმანეთთან 120 გრადუსიან კუთხეს ადგენს და მათი სიგრძეებია შესაბამისად 3 და 5
მოსწავლეს შეუძლია პრობლემის მოძიება ამოცანაში ამოხსნის გზების ძიება, კონკრეტულად კოსინუსების თეორემის გამოყენება, ფორმულის გამოყენება და ამოხსნა
მათ. გაძ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.
2
პარალელოგრამის გვერდების სიგრძეეებია 23სმ და 11სმ. დიაგონალები კი ისე შეეფარდება ერთმანეთს როგორც 2/3. იპოვეთ დიაგონალების სიგრძეები
მათ. გაძ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას.
3
მოცემულია სამკუთხედის 2 გვერდი და მესამე გვერდის მოპირდაპირე კუთხე, იპოვეთ დანარჩენი ორი კუთხე და მესამე გვერდი თუ: a=12, b=8 და კუთხე არის 60 გრადუსი

მათ. გაძ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას. შეუძლია სინუსების თეორემის გამოყენება
4
ტოლფერდა სამკუთხედის ფერდი და ფუძე შესაბამისად 5 და 8 ის პროპორციულია, სიმაღლე 7.2სმ. იპოვეთ მოცემული სამკუთხედის პერიმეტრი

მათ. გაძ. XII.6. მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ელემენტების ზომების პოვნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემების გადაჭრისას. მოსწავლეს შეუძლია პითაგორას თეორემის გამოყენება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
დავალების შეფასების კრიტერიუმები N1
N2
N3
N4

1-2
მოსწავლე ვერ იაზრებს ამოცანის პირობას
მოსწავლე ვერ იაზრებს ამოცანის პირობას
მოსწავლე ვერ იაზრებს ამოცანის პირობას
მოსწავლე ვერ იაზრებს ამოცანის პირობას

3-4
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გააზრება

5-6
ზოგჯერ  ახერხებს ნახაზის დახაზვას და შესაბამის ფორმულის მოძიებას
ზოგჯერ  ახერხებს ნახაზის დახაზვას და შესაბამის ფორმულის მოძიებას
ზოგჯერ  ახერხებს ნახაზის დახაზვას და შესაბამის ფორმულის მოძიებას
ზოგჯერ  ახერხებს ნახაზის დახაზვას და შესაბამის ფორმულის მოძიებას

7-8
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია   ნახაზის აგება თეორემის მოძიება დაფორმულაში მნიშვნელობების შეტანა
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია   ნახაზის აგება თეორემის მოძიება დაფორმულაში მნიშვნელობების შეტანა
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია   ნახაზის აგება თეორემის მოძიება დაფორმულაში მნიშვნელობების შეტანა
ხშირ  შემთხვევაში შეუძლია   ნახაზის აგება თეორემის მოძიება დაფორმულაში მნიშვნელობების შეტანა

9
უმეტეს შემთხვევაში   შეუძლია   პრობლემის დასმა ნახაზის აგება, ფორმულის მოყვანა და ამოცანის ამოხსნა
უმეტეს შემთხვევაში   შეუძლია   პრობლემის დასმა ნახაზის აგება, ფორმულის მოყვანა და ამოცანის ამოხსნა
უმეტეს შემთხვევაში   შეუძლია   პრობლემის დასმა ნახაზის აგება, ფორმულის მოყვანა და ამოცანის ამოხსნა
უმეტეს შემთხვევაში   შეუძლია   პრობლემის დასმა ნახაზის აგება, ფორმულის მოყვანა და ამოცანის ამოხსნა

10
სრულყოფილად შეუძლია   ამოცანის გააზრება ნახაზის აგება, შესაბამისი თეორემების გამოყენება და ამოცანის ამოხსნა
სრულყოფილად შეუძლია   ამოცანის გააზრება ნახაზის აგება, შესაბამისი თეორემების გამოყენება და ამოცანის ამოხსნა
სრულყოფილად შეუძლია   ამოცანის გააზრება ნახაზის აგება, შესაბამისი თეორემების გამოყენება და ამოცანის ამოხსნა
სრულყოფილად შეუძლია   ამოცანის გააზრება ნახაზის აგება, შესაბამისი თეორემების გამოყენება და ამოცანის ამოხსნა


შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
0,5
აგებს ნახაზს.
1
მოყავს შესაბამისი თეორემა და ფორმულა
1,5
ადგენს გამოსახულებას, მაგრამ ბოლომდე ვერ მიყავს
2
აგებს ნახაზს, მოყავს შესაბამისი თეორემა და ფორმულა, შეაქვს მონაცემები მცირე ხარვეზებით
2,5
აგებს ნახაზს, მოყავს შესაბამისი თეორემა და ფორმულა, შეაქვს მონაცემები ზუსტად და იღებს სწორ პასუხს


შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მოცემულ დავალებას კლასის უმრავლესობამ გაართვა თავი, ააგეს ნახაზები, მოიყვანეს შესაბამისი თეორემები და ფორმულები, გაუჭირდათ სინუსების თეორემის გამოყენება სამკუთხედის კუთხეების პოვნის დროს. კარგად გაართვეს თავი N2 დავალებას, გამოიყენეს პარალელოგრამში დიაგონალების ფორმულა
დასკვნა: მოსწავლეებს შეუძლიათ ამოცანის პირობის გაანალიზება, ნახაზის აგება, მაგრამ უჭირთ მოძიება შესაბამისი თეორემის ან ფორმულის.
რეკომენდაცია: საჭიროა განვლილი მასალის გამეორება კერძოდ, სინუსების და კოსინუსების თეორემის გახსენება, შემდეგისთვის მოსწავლეებს დავავალებ, რომ გაიმეორონ სინუსების და კოსინუსების თეორება, და ამოცანების ამოხსნის საშუალებით განვამტკიცებთ შესაბამის  ცოდნას.
პედაგოგის ხელმოწერა: მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment