გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი: მადონა
ბენდელიანი
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: დაწყებითი საფეხური. VIბ
მოსწავლეთა რაოდენობა: 32
გაკვეთილის თემა: წილადების გაყოფა
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეებმა შეისწავლონ წილადების გაყოფა და გამოიყენონ
შესწავლილი საკითხი პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნის დროს
N |
აქტივობის აღწერა |
გამოყენებული
მეთოდი/მეთოდები |
კლასის ორგანიზების
ფორმა/ფორმები |
სასწავლო რესურსები |
დრო (წთ) |
1 |
საშინაო დავალების შემოწმება. აქტივობის მიზანია განვლილი მასალის გამყარება გამტკიცება. |
საშინაო დავალება ინტერაქციული მეთოდი |
წყვილებში მოსწავლეები თვითონ უმოწმებენ ერთმანეთს საშინაო დავალებას. |
სახელმძღვანელო, რვეული |
5წთ |
2 |
განვლილი წინარე ცოდნის შემოწმება კითხვების სახით |
გონებრივი იერიში მაგ: რა არის წილადი? რას ეწოდება წილადის მრიცხველი და მნიშვნელი? როგორ
გადავაქციოთ შერეული რიცხვი არაწესიერ წილადად? და ა.შ |
ინდივიდუალური გამოკითხვები |
დაფა, სახელმძღვანელო, ცარცი რვეული |
10 წთ |
3 |
ახალი მასალის ახსნა. წილადების გაყოფა აქტივობის მიზანია ბავშვებმა გაიაზრონ როგორ ხდება წილადების გაყოფა,
გამოიყენონ ეს ცოდნა ამოცანების ამოხსნაში |
მასწავლებლის მინილექცია. შებრუნებული რიცხვის განმარტება, წილადებისს გაყოფის წესის განხილვა
|
სტანდარტული |
სახელმძღვანელო რვეული წიგნი და თვალსაჩინოებები |
5წთ |
4 |
ახალი მასალის განმტკიცება პრაქტიკულად. დაფასთან შერჩეული მაგალითების
განხილვა |
ინდივიდუალურად მოსწავლეების დახმარებით წილადების გაყოფაზე სხვადასხვა
ტიპის მაგალითების გარჩევა მაგ 1/3:2/4 2:2/5 და ა.შ |
ინდივიდუალური |
სახელმძღვანელო რვეული წიგნი და თვალსაჩინოებები |
5წთ |
5 |
დამოუკიდებელი სამუშაო. მოსწავლეებს მიეცემათ ბარათების სახით მაგალითები
წილადების გაყოფაზე და ბოლოს გააკეთებენ საჯარო ანალიზს. (აქტივობა სსსმ მოსწავლეებისთვის) |
მულტიმოდალური(კომბინირებული) |
მუშაობა წყვილებში |
სახელმძღვანელო რვეული წიგნი და თვალსაჩინოებები |
10წთ |
6 |
დასკვნის გაკეთება, ანალიზი, შეფასება და საშინაო დავალების მიცემა |
მოსწავლეები შეფასდებიან განმავითარებელი კომენტარებით და განმსაზღვრელი
შეფასების რუბრიკით |
|
|
5წთ |
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:
VI.2 მოსწავლეს
შეუძლია არაუარყოფით რაციონალურ რიცხვებზე არითმეტიკული მოქმედებების შესრულება და
მოქმედებათა შედეგის შეფასება
შეფასება:
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები ან/და რუბრიკები
თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)
ხელმოწერა: მ. ბენდელიანი
თარიღი:
16.11.2020
შეფასების რუბრიკა
არადამაკმაყოფილებელი 1–4 |
დამაკმაყოფილებელი 5–6 |
კარგი 7–8 |
ძალიან კარგი 9–10 |
ვერ ასახელებს წილადის მრიცხველს
და მნიშვნელს. არ იცის მათი დანიშნულება. ვერ ახერხეებს ტოლმნიშვნელიანი წილადების
შეკრება გამოკლებას. ვერ ახერხებს წილადების შეკვეცას. ვერ ყოფს წილადს წილადზე.
არ არის აქტიურად ჩართული საგაკვეთილო პროცესში |
ასახელებს მრიცხველს და მნიშვნელს,
მაგრამ ვერ განმარტავს მათ დანიშნულებას, მოქმედებებს ასრულებს ტოლმნიშვნელიან წილადებზე,
მაგრამ უჭირს სხვადასხვა მნიშვნელიანი წილადბის შეკრება გამოკლება, ნაწილობრივ აქტიურობს
საგაკვეთილო პროცესში |
ასახელებს მნიშვნელს და მრიცხველს
ესმის მათი დანიშნულება, აკეთებს მოქმედებებს ტოლმნიშვნელიან და სხვადასხვა მნიშვნელიან
წილადებზე. ზოგჯერ ხარვეზებით ხსნის მაგალითებს, აქტიურად არის ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში |
ესმის წილადის არსი, კარგად ასრულებს
მოქმედებებს წილადებზე, ხსნის პრაქტიკულ ამოცანებს, წილადების გამოყენებით, ყოველ
ჯერზე აქტიურა არის ჩართული საგაკვეთილო პროცესში. |
აქტივობები სსსმ
მოსწავლეებისთვის
1.
მეყანწიშვილი მარიამი: ბარათზე დაწერილია მარტივი ტიპის
წილადეზე გამრავლება და გაყოფა მაგ: 1/3*2/5,
2/7*14/8, 2/5:5/3, 1*1/8,
10/20:2/4
2.
უნდილაშვილი ნია: 1/2+1/2 3/8+1/8 2/3*1/3 5/10*2/3 3/9:1/3
3.
სოფო გელაშვილი:
მოსწავლეს მოეთხოვება გააფერადოს წრის 2/4 ნაწილი
4. ნიკოლას
ალანია: მოსწავლეს მოეთხოვება გააფერადოს
მოცემული ფიგურის ნახევარი
No comments:
Post a Comment