Wednesday, October 26, 2022

მე9 კლასი.N2 შემაჯამებელი.

 შემაჯამებელი დავალების ანალიზი N2

კლასი:     9 
საგანი: მათემატიკა
პედაგოგი:  მადონა ბენდელიანი
თემა: განტოლებათა სისტემები
შემაჯამებელი დავალების ჩატარების თარიღი: 27.10.2022
შემაჯამებელი სამუშაოს ჩატარების ფორმა: ტესტირება
შემაჯამებელი დავალების პირობა და ესგ-ს შედეგები
N
შემაჯამებელი დავალების პირობა
საგნის სტანდარტის ის შედეგი/შედეგები, რომლიც შეფასებასაც ემსახურება კონკრეტული დავალება
1
ამოხსენით განტოლებათა სისტემა ჩასმის ან შეკრების ხერხით.მოსწავლე შეძლებს განტოლებათა სისტემის ამოხსნას.
2
იპოვეთ a ს მნიშვნელობა რომლისთვისაც არ აქვს ამონახსნი სისტემას.
შეძლებს შეაფასოს წრფივი ფუნქცია.დაადგენს რომ გრაფიკები ურთიერთპარალელურია
3
ამოცანა ორუცნობიან განტოლებათა სისტემის ამოხსნაზე.
შეძლებს განტოლებათა სისტემის შედგენას ამოცანის პირობის თანახმად
4
წრფივი ფუნქციის აგება
შეძლებს გრაფიკების აგებას და ანალიზის გაკეთებას.
5
ამოცანა პროცენტებზე
შეძლებს პროცენტებზე ამოცანის ამოხსნას.

შემაჯამებელი დავალების კრიტერიუმები
ქულა
N1
N2
N3
N4
N5
1-2
ვერ ხსნის განტოლებათა სისტემას.
ვერ პოულობს aს მნიშვნელობას.
ვერ იგებს ამოცანის პირობას
ვერ აგებს ფუნქციის გრაფიკს 
ვერ ხსნის ამოცანას პროცენტებზე
3-4
მოსსწავლეს უჭირს განტოლებათა სისტემის ამოხსნა
მოსწავლეს უჭირს ა სმნიშვნელობის პოვნა
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის პირობის გაგება
მოსწავლეს უჭირს ფუნქციის გრაფიკის აგება
მოსწავლეს უჭირს ამოცანის ამოხსნა პროცენტებზე
5-6
მოსწავლე 

ზოგჯერ ხსნის განტოლებათა სისტემას 
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს ას მნიშვნელობას.
მოსწავლე ზოგჯერ რამდენიმე საფეხურს ხსნის ამოცანაში
ზოგჯერ აგებს წრივ ფუნქციას 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროცენტებზე
7-8
მოსწავლე ზოგჯერ ხსნის განტოლებათა სისტემას
მოსწავლე ზოგჯერ პოულობს a ს მნიშვნელობას 
მოსწავლე ზოგჯერ რამდენიმე საფეხურს აკეთებს ამოცანის ამოხსნისას
ზოგჯერ აგებს წრფივი ფუნქციის გრაფიკს 
ზოგჯერ ხსნის ამოცანას პროცენტებზე
9
ხშირ შემთხვევაში ხსნის 
ხშირ შემთხვევაში მოსწავლე  პოულობს aს მნიშვნელობას 
ხშირ შემთხვევაში იღებს პასუხს
ხშირ შემთხვევაში აგებს გრაფიკს 
ხშირ შემთხვევაში ხსნის ამოცანას  პროცენტებზე
10
სრულყოფილად ხსნის
სრულყოფილად პოულობს ას მნიშვნელობას. 
სრულყოფილად ხსნის ამოცანას
სრულყოფილად
აგებს გრაფიკს
სრულყოფილად
ხსნის ამოცანას პროცენტებზე

შეამაჯამებლის შედეგები

ქულა
რაოდენობა
პროცენტი
ფარდობითი სიხშირე
10



9



8
1


7



6



5



4



3




შეფასების რუბრიკა
შეფასების ქულა
კრიტერიუმები
2
გააკეთა ჩასმის ხერხით 1ქულა. გააკეთა შეკრების ხერხით ერთი ქულა    

შემაჯამებელი სამუშაოს შედეგების ანალიზი
მიღებული შედეგების ანალიზი:გიორგი სილაგაძემ დაძლია ტესტი.განტოლებათა სისტემები გააკეთა ორივე ხერხით.იპვა ა ს მნიშვნელობა სწორად,გაუჭირდა ფუნქციის გრაფიკის აგება და წრფის განტოლების შედგენა.გაუჭირდა ამოცანის ამოხსნა პროცენტზე.
დასკვნა: გიორგი ხსნის განტოლებათა სისტემებს,უჭირს ფუნქციების წაკითხვა და გრაფიკების აგება.                                            
რეკომენდაცია: საჭიროა დაწვრილებით ავუხსნა წრფივი ფუნქცია,გავახსენო გრაფიკების აგება როგორ ხდება..დავავალებ, რომ მოიძიოს ონლაინ გაკვეთილები წრფივ ფუნქციაზე და პროცენტზე, უყუროს და გაიაზროს.შევადგენ მარტივ ტესტებს პროცენტებზე.დავავალებ სლაიდ შოუს შექმნას და პრეზენტაციის წარმოდგენას პროცენტზე.
პედაგოგის ხელმოწერა :  
მ. ბენდელიანი

No comments:

Post a Comment