განმავითარებელი კომენტარები მათემატიკაში
პედაგოგი: მადონა ბენდელიანი
მე-5დ კლასი
1.
თათია
აბულაძე გონებრივად კარგად განვითარებული მოსწავლეა, აქვს ლიდერული უნარჩვევები საგაკვეთილო
პროცესში აქტიურად არის ჩართული, ხშირად აკეთებს საგაკვეთილო და საშინაო დავალებებს,
წარმატებით ართმევს თავს საშუალო სიძლიერის ამოცანებს, კარგად შეუძლია ნატურალური რიცხვების
კლასიფიკაცია შედარება შეკრება გამოკლება გამრავლება გაყოფა, ზომის სხვადასხვა ერთეულების
ერთმანეთთან დაკავშირება. განასხვავებს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს, აღწერს მათ და
გამოსახავს. ხსნის ალგებრულ ამოცანებს, შეუძლია მონაცემების მოპოვება, დახარისხება
და სვეტოვანი ან წრიული დიაგრამის სახით წარმოდგენა. შეუძლია პრობლემის დასმა, ანალიზი
და დასკვნა
2.
თამაზ
აბულაძე გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, უჭირს ყურადღების მობილიზება
საგაკვეთილო პროცესში ნატურალუ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულებას ართმევს თავს, შეუძლია ამოხსნას ალგებრული ამოცანები,
საკითხიდან გამომდინარე შეუძლია დასვას კითხვები.
ის აღწერს და გამოსახავს გეომეტრიულ ფიგურებს
და ახდენს მათ კლასიფიკაციას, მოიპოვებს მონაცემებს
ახარისხებს და შეუძლია მონაცემების წარმოდგენა სვეტოვანი, წერტილოვანი ან წრიული დიაგრამის
სახით.
3.
ბარბარე
ასაბაშვილი არის უაღრესად ნიჭიერი ბავშვი, ყოველმხრივ განვითარებული, აქვს პრეზენტაციის
უნარჩვევვები, ყოველთვის მომზადებულია გაკვეთილზე, აქვს ტექნოლოგიური საშუალებების
გამოყენების უნარჩვევები, აქვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, შეუძლია შექმნას ამოცანები,
შეუძლია დასმული პრობლემის გადაწყვეტის ოპტიმალური გზების ძიება, აგებს სვეტოვან და
წრიულ დიაგრამებს, როგორც რვეულში და დაფაზე, ასევე ელექტრონულად, აქვს კრიტიკული აზროვნების
უნარჩვევევბი კარგად განვითარებული
4.
გიორგი
ბანძელაძე გონებრივად განვითარებული ბავშვია, არის მოძრავი და უჭირს ყურადღების მობილიზება
საგაკვეთილო პროცესში, შეუძლია ნატურალუ რიცხვებზე მოქმედებების შესრულება, გეომეტრიული
ფიგურების დახასიათება და მონაცემების წარმოდგენა დიაგრამების სახით
5.
ნინი
ბარბაქაძე გონებრივად განვითარებული ბავშვია სისტემატიურად ასრულებს საშინაო დავალებებს,
ხშირ შემთხვევაში სწორად პასუხობს დასმულ შეკითხვებს, უჭირს ყურადღების მობილიზება
გაკვეთილზე, მითითების შემდეგ შეუძლია დაახარისხოს გეომეტრიული ფიგურები, დაახასიათოს
ისინი, მონაცემების მოპოვება ხშირ შემთხვევაში შეუძლია და აგებს სვეტოვან და წრიულ
დიაგრამას
6.
შოთი
გაბრიელაშვილი ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა, უმეტეს
შემთხვევაში ასრულებს საშინაო დავალებებს, შეუძლია მოქმედებების შესრულება ნატურალურ
რიცხვებზე, შეუძლია ნატურალური რიცხვების დამრგვალება, ზომის ერთეულების ერთმანეთთან
დაკავშირება, ორიენტირება ბადით დაფარულ არეზე, წერტილის კოორდინატის მოძებნა რიცხვით
სხივზე სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა
და აღწერა
7.
მარია
გიკაევი გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია,
აქვს უდიდესი პასუხისმგებლობის გძნობა, შემოქმედებითად უდგება მათემატიკის სწავლებას,
ყოველთვის აქვს პასუხები კითხვებზე, კარგად აქვს განვითარებული ინფორმაციული ტექნოლოგიების
გამოყენების უნარი საგაკვეთილო პროცესში. მას შეუძლია პრობლემების გადაჭრა გამოთვლების, ვარიანტების დათვლის და ობიექტებსა და მათ
თვისებებს შორის მიმართებების გამოყენებით. შეუძლია შექმნას ამოცანები და მაგალითები
საკითხთან დაკავშირებით და აქვს პრობლების გადაჭრის უნარჩვევები კარგად განვითარებული
8.
ტარიელ გიკაევი ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, შეუძლია
მოქმედებების შესრულება ნატურალურ რიცხვებზე, აქვს ლოგიკური აზროვნების უნარი შეუძლია
მოქმედებების შესრულება ნატურალურ რიცხვებზე, სიდიდეებს შორის დამოკიდებულებების დადგენ,
ბრტყელი ფიგურების განსხვავება და კლასიფიკაცია, ზომის ერთეულების დაკავშირება ერთმანეთთან,
მონაცემების წარმოდგენა დიაგრამების სახით~
9.
ნინო
გორკაძე გონებრივად ნორმალური განვითარების
მოსწავლეა, აქტიურია საგაკვეთილო პროცესში, აქვს პასუხისმგებლობის უდიდესი გრძნობა,
შეუძლია საკუთარი ამოცანების და მაგალითების შექმნა, შეუძია მოქმედებების შესრულება
ნატურალულ რიცხვებზე, ხშირად ასრულებს დავალებებს, ასხვავებს ბრტყელ გეომეტრიულ ფიგურებს
შეუძლია მონაცემების შეგროვება დახარისხება, წარმოდგენა დიაგრამების სახით
10.
გიორგი
დაშნელი გონებრივად ნორმალური განვითარების
მოსწავლეა, ხშირ შემთხვევაში სწორად ასრულებს ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედებებს
ხსნის ამოცანებს აკავშირებს ზომის ერთეულებს ერთმანეთთან, განასხვავებს გეომეტრიულ
ფიგურებს ერთმანეთისგან და ახასიათებს მათ მოიპოვებს ინფორმაციებს და შეუძლია მათი
წარმოდგენა სხვადასხვა დიაგრამების სახით, უყვარს კეთებითი სწავლება
11.
თეკლა
თოდუა გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია, აქტიური გაკვეთილზე, ყველა კითხვაზე
აქვს მზა პასუხები, ის ყოველვის ასრულებს სხვადასხვა ტიპის დავალებებს, აქვს პრეზენტაციის
უნარჩვევევები განვითარებული, მას შეუძლია შექმნას ამოცანები და მაგალითები, დასმულ
საკითხთან დაკავშირებით და ამოხსნას, შეუძლია დასმული პრობლემის ოპტიმალურად გადაჭრის
გზების ძიება
12.
იოანე
ნუცუბიძე გონებრივად ყოველმხრივ განვითარებული
ბავშვია, მას სულ მზად აქვს საშინაო დავალებები შეუძლია ნებისმიერი ტიპი რპობლემური
საკითხების კარგად გადაწყვეტა, ყოველთვის ახერხებს გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობას
კლასიფიკაციას, ამოცანების ამოხსნას, მას შეუძლია თვითონ შექმნას ამოცანები, დასმულ საკითხებზე, ის ადვილად მოიპოვებს მონაცემებს და
ახარისხებს მათ, ასევე შეუძლი წარმოადგინოს ეს მონაცემები სვეტოვანი დიაგრამების სახით
13.
მაზმიშვილი
შოთიკო ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა, უმეტეს შემთხვევაში
ასრულებს საშინაო დავალებებს, შეუძლია მოქმედებების შესრულება ნატურალურ რიცხვებზე,
შეუძლია ნატურალური რიცხვების დამრგვალება, ზომის ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება,
ორიენტირება ბადით დაფარულ არეზე, წერტილის კოორდინატის მოძებნა რიცხვით სხივზე სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების გამოსახვა და აღწერა
14.
ტატო
მოსესოვი გონებრივად კარგად განვითარებული
ბავშვია, უჭირს ყურადღების მობილიზება გაკვეთილზე,
საშინაო დავალებები ზოგჯერ მზად აქვს, ის ნაკლებად აქტიურია გაკვეთილზე, თუმცა დასმულ
შეკითხვაზე ხშირ შემთხვევაში სწორად პასუხობს, ასრულებს მოქმედებებს ნატურალურ რიცხვებზე,
გამოიცნობს გეომეტრიულ ფიგურებს და შეუძლია მონაცემების დახარისხება და წარმოდგენა
სვეტოვანი დიაგრამის სახით
15.
სილაკაძე
მარიამ გონებრივად ნორმალური განვითარების მოსწავლეა, ხშირ შემთხვევაში სწორად ასრულებს ნატურალურ
რიცხვებზე მოქმედებებს ხსნის ამოცანებს აკავშირებს ზომის ერთეულებს ერთმანეთთან, განასხვავებს
გეომეტრიულ ფიგურებს ერთმანეთისგან და ახასიათებს მათ მოიპოვებს ინფორმაციებს და შეუძლია
მათი წარმოდგენა სხვადასხვა დიაგრამების სახით
16.
სიმონიშვილი
ნიკოლოზი გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, საშუალოდ აქტიურია გაკვეთილზე,
ზოგიერთ კითხვაზე აქვს მზა პასუხები, ის ასრულებს
სხვადასხვა ტიპის დავალებებს, აქვს პრეზენტაციის უნარჩვევევები განვითარებული, მას
შეუძლია შექმნას ამოცანები და მაგალითები, დასმულ საკითხთან დაკავშირებით და ამოხსნას,
შეუძლია დასმული პრობლემის ოპტიმალურად გადაჭრის გზების ძიება
17.
ლაშა
ტატულაშვილი გონებრივად ნორმალურად განვითარებული
ბავშვია, წარმატებულია მათემატიკის გაკვეთილებზე, აქვს კრიტიკული აზროვნების უნარჩვევები,
ყოველთვის აქტიური გაკვეთილზე, მზად აქვს პასუხები სხარტია და უმეტეს შემთხვევაში სწორად
პასუხობს, ნატურალუ რიცხვებზე მოქმედებების შესრუებას წარმატებით ართმევს თავს, შეუძლია
კარგად ამოხსნას ალგებრული ამოცანები, საკითხიდან გამომდინარე შეუძლია თვითონ შექმნას
ამოცანა და დასვას კითხვები. ის კარგად აღწერს და გამოსახავს გეომეტრიულ ფიგურებს და
ახდენს მათ კლასიფიკაციას, წარმატებით მოიპოვებს მონაცემებს ახარისხებს და შეუძლია
მონაცემების წარმოდგენა სვეტოვანი, წერტილოვანი ან წრიული დიაგრამის სახით
18.
თამარ
ფარესაშვილი გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია, ის ხშირად ასრულებს საშინაო
დავალებებს, აქტიურია საგაკვეთილო პროცესში, არ უჭირს ყურადღების მობილიზება და საკითხის
ღრმად გააზრება, ასრულებს მოქმედებებს ნატურალურ რიცხვებზე კარგად, და გეომეტრიულ ფიგურებს
აღწერს და გამოიცნობს, აგებს სვეტოვან და წრიულ დიაგრამებს
19.
ნიკოლოზ
ფირცხალაიშვილი გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, ის აქტიური საგაკვეთილო
პროცესში, წარმატებით ასრულებს საკლასო თუ საშინაო დავალებებს, შეუძლია კითხვების დასმა,
საკითხის ანალიზი და დასკვნების გამოტანა, მას უჭირს ყურადღების მობილიზება
20.
გიორგი
ქანთარია გონებრივად საშუალოდ განვითარებული ბავშვია, ის ზოგჯერ აქტიურია საგაკვეთილო პროცესში, უჭირს ყურადღების
მობილიზება, წარმატებით ასრულებს საკლასო თუ
საშინაო დავალებებს, შეუძლია კითხვების დასმა, საკითხის ანალიზი და დასკვნების გამოტანა
21.
ნინო
შუბითიძე გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია, წარმატებულია მათემატიკის გაკვეთილებზე,
აქვს კრიტიკული აზროვნების უნარჩვევები, ყოველთვის აქტიური გაკვეთილზე, მზად აქვს პასუხები
სხარტია და უმეტეს შემთხვევაში სწორად პასუხობს, ნატურალუ რიცხვებზე მოქმედებების შესრუებას
წარმატებით ართმევს თავს, შეუძლია კარგად ამოხსნას ალგებრული ამოცანები, საკითხიდან
გამომდინარე შეუძლია თვითონ შექმნას
22.
ლუკა
ჩანტლაძე გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია, ის აქტიური საგაკვეთილო პროცესში,
წარმატებით ასრულებს საკლასო თუ საშინაო დავალებებს, შეუძლია კითხვების დასმა, საკითხის
ანალიზი და დასკვნების გამოტანა, მას უჭირს ყურადღების მობილიზება
23.
თამაზ
ჩიჩოელი გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია,
ზოგჯერ მობილიზებული გაკვეთილზე, უჭირს ყურადღების მობილიზება, საშინაო დავალებები
ზოგჯერ მზად აქვს, ის აქტიური გაკვეთილზე და შეუძლია პრობლემაზე დაფუძნებული ამოცანების
ანალიზი და დასკვნების გაკეთება
24.
ნინი
წოწონავა ნორმალურად განვითარებული ბავშვია,
აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა, უმეტეს შემთხვევაში ასრულებს საშინაო დავალებებს, შეუძლია
მოქმედებების შესრულება ნატურალურ რიცხვებზე, შეუძლია ნატურალური რიცხვების დამრგვალება,
ზომის ერთეულების ერთმანეთთან დაკავშირება, ორიენტირება ბადით დაფარულ არეზე, წერტილის
კოორდინატის მოძებნა რიცხვით სხივზე სიდიდეებს
შორის დამოკიდებულების გამოსახვა და აღწერა
25.
დავით
ჭანია გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, აქვს პასუხისმგებლობის გძნობა, , ზოგჯერ აქვს პასუხები
კითხვებზე, აქვს განვითარებული ინფორმაციული
ტექნოლოგიების გამოყენების უნარი საგაკვეთილო პროცესში. მას შეუძლია პრობლემების გადაჭრა გამოთვლების, ვარიანტების დათვლის
და ობიექტებსა და მათ თვისებებს შორის მიმართებების გამოყენებით. შეუძლია შექმნას ამოცანები
და მაგალითები საკითხთან დაკავშირებით და აქვს პრობლების გადაჭრის უნარჩვევები განვითარებული
26.
ნიკოლოზ
ხასიევი გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, საშუალოდ არის ჩართული საგაკვეთილო
პროცესში, აქვს კრიტიკული აზროვნების უნარი, სხარტად ვერ ასრულებს საკლასო დავალებებს,
უყვარს კითხვების დასმა, ხსნის ამოცანებს, მოიპოვებს მონაცემებს და ახარისხებს, აგებს
წრიულ და სვეტოვან დიაგრამებს, შეუძლია არგუმენტების მოყვანა და მათი დასაბუთება
27.
ჯაბიშვილი
ლუკა გონებრივად ნორმალურად განვითარებული ბავშვია, გაკვეთულზე ნაკლებად აქტიურია,
თუმცა აქვს დიდი პასუხისმგებლობის გრძნობა, კარგაბდ ასრულებს მოქმედებებს ნატურალურ
რიცხვებზე, ხსნის ამოცანებს, შეუძლია მონაცემების მოპოვებს და დახარისხება ასევე მათი
წარმოდგენა სხვადასხვა დიაგრამების სახით
28.
ჯავახიშვილი
ნინო გონებრივად კარგად განვითარებული ბავშვია, წარმატებულია მათემატიკის გაკვეთილებზე,
აქვს კრიტიკული აზროვნების უნარჩვევები, ყოველთვის აქტიური გაკვეთილზე, მზად აქვს პასუხები
სხარტია და უმეტეს შემთხვევაში სწორად პასუხობს, ნატურალუ რიცხვებზე მოქმედებების შესრუებას
წარმატებით ართმევს თავს, შეუძლია კარგად ამოხსნას ალგებრული ამოცანები, საკითხიდან
გამომდინარე შეუძლია თვითონ შექმნას ამოცანა და დასვას კითხვები. ის კარგად აღწერს
და გამოსახავს გეომეტრიულ ფიგურებს და ახდენს მათ კლასიფიკაციას, წარმატებით მოიპოვებს
მონაცემებს ახარისხებს და შეუძლია მონაცემების წარმოდგენა სვეტოვანი, წერტილოვანი ან
წრიული დიაგრამის სახით
29.
სანდრო
ჯიხვაშვილი არის უაღრესად ნიჭიერი ბავშვი, ყოველმხრივ განვითარებული, აქვს პრეზენტაციის
უნარჩვევვები, ყოველთვის მომზადებულია გაკვეთილზე, აქვს ტექნოლოგიური საშუალებების
გამოყენების უნარჩვევები, აქვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, შეუძლია შექმნას ამოცანები,
შეუძლია დასმული პრობლემის გადაწყვეტის ოპტიმალური გზების ძიება, აგებს სვეტოვან და
წრიულ დიაგრამებს, როგორც რვეულში და დაფაზე, ასევე ელექტრონულად, აქვს კრიტიკული აზროვნების
უნარჩვევევბი კარგად განვითარებული
No comments:
Post a Comment